TARİH:23.12.11
CUMAÖmer; kevser'den kendi kulakları ile duymasına rağmen emin olamamıştı Esila'nın kendisine karşı hissettiği duygularından.
Çünkü Esila'nın davranışları ile Kevser'in söyledikleri bir biri ile örtüşmüyordu.
Bu da Ömerin aklının karışmasına neden olmuştu.***
Esila'nın kendisine karşı sergilediği tavırlarından anlamıştı aslında ömer, sevdiği kadının kendisini sevmediğini , peki kevser neden bunları görüp bildiği halde aksini iddia ederek Esila''nın kendisini sevdiğini söylemişti kendinden emin bir şekilde?
Bunları ömer'e anlatmaktaki amacı neydi kevser'in ?
Gerçekten Esila''yi sevdiğine inandığı için ömer'e yardim etmek istemesi mi Yoksa Ömer'in gerçek niyetini öğrenmek istemesi miydi ?
***
Kevser'in Esila hakkın da ömer'e söyledikleri kulağa o kadar güzel ve inandırıcı geliyordu , söylenenlerin gerçekte yalan olduğu bildiğin halde inandırırdı kendini insan gerçeğini bildiği yalana.
Ömer de Esilanin kendisine karşı sergilediği tavırı bilmesine rağmen , duyduklarına kendini inandırmayı tercih ederek vermişti hayatını değiştireceği kararını...
***
Ömer son kararını net bir şekilde verdikten sonra, kevser'in söylediklerne itifaten kendince basit bir plan yaparak sevdiği kadının kendisine karşı hissettiği duygu ve düşünceleri öğrenmeyi hedefliyordu..
Çünkü çok sıkılmıştı Ömer sevdiğinin, sert tavırlarından, küçük çocuk gibi kaçıp saklanmalarından, konuşamamaktan, yan yana dâhi gelmemekten gerçek anlamda cok sıkılmıştı...
Ömer
Esila'nın çocuk gibi davranışlarına dur demek
istiyordu artık , zira sevdiği kadın ile
mücadele edip vakit kaybetmek yerine iki medeni insan olmayı arzuluyordu ,aynı hayallerindeki gibi...***
Ömer , kendi başına yaptığı planı hayata geçirip uygulamak için gün sayıp sabırsızlanıyorken , bir taraftan da korkuyordu planın ters tepip işe yaramamasından...
Aslın da ömer'in ters terpme korkusunun tek nedeni hiç olmasını istemediği şeyin , tersinin başına gelecek olma korkusuydu....
***
Ömer, planının ters terpip işe yaramamasından korktuğu için , hiç ilerleme kaydedemiyordu bu da canını çok sıkıyordu...
Ömer
Ne yapıp edıp kendisini rehin alan korkusundan kurtulmalıydı, yoksa korkusu yüzünden herşey mavf olabilirdi..***
Ömer, sevdiği kadın için korkusunu yenemeye karar vermişti, ancak bunun için biraz zamana ihtiyacı vardı, çünkü ömer için hiç kolay olmayacaktı kendisini rehin alan korkusu ile mücadele etmek ...
***
TARİH: 27/12/2011
SALIÖmer kısa bir sürenin ardından kaldığı yerden devam etmek istiyordu planına, zira artık korkmuyordu olacaklardan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA YAPRAĞI ( DÜZENLENİYOR)
Teen Fictionher yeni bir umut icindi papatya'lar ; umudun tükenirse papatya'lar vardı. bir papatya yaprağı seviyor diyorsa umuttu kalbim için.. ama sevmiyorsa...