15.rész

292 9 3
                                    

KTH:

Az egész napot elaludtuk. Délután négykor keltünk, akkot is csak a tvt néztük hárman valami animet. Ők ketten nézték annyira, én addig a Nyulamat piszkáltam. Belső combját piszkáltam, mikor odanyúlt a kezemért, hogy eltudja venni, de nem járt sikerrel. Mivel a Törpe itt volt, ezért inkább a póló alá nyúltam és a hasfalát simogattam, ami miatt hátradőlt és felsóhajtott. Hajkoronájába bele pusziltam és elmosolyodtam. Törpe Kook ölében, de inkább előtte ül, mivel törökülésbe és előre hajolva nézi a tvt. Csodás idilli pillanat..
Kellett megszólalnom. Nem megcsörren a telefon?!
Magamhoz véve a telefont nézem meg ki az. Namjoon. Mit akar? Kiszállva a meleg, puha ágyból megyek ki a szobából és veszem fel.

-Már vártam, mond-mondom gondterhelten felsóhajtva.

-Ne haragudj, de azt tegnap nem mondtuk, hogy Felixet nem tudtuk kinyírni, de ma megtaláltuk és itt van lent a pincébe. Esetleg végbeszédet tarthanál neki.. Vagy nem tudom..-mondja félénken.

Sóhajtva szólalok meg.

-Adjatok tíz percet. Mindjárt ott leszek. Cuccokat elő-tettem le a telefont.

Vissza mentem a szobába és Kooknak adtam egy lágy csókot, majd kicsit eltávolodva tőle néztem a szemébe.

-Ne haragudj Nyuszim, de most hívtak, hogy mennem kell. Tudom, hogy mit ígértem meg ma, de ígérem egy és fél órán belül visszajövök. Tényleg ne haragudj, hogy dolgom van..-súgom mindent az ajkaira megbánó szemekkel.

-Menj csak nyugodtan. El leszünk-mosolyog kissé szomorúan.

-Biztos?-csak bólint.

Egy utolsó puszit adva a szájára kezdtem el öltözni a maffiás ruhámba, majd mikor végeztem a Törpe a lábamat fogta.

-Tata, hova mész?-néz szomorúan.

Tata?!

-Először is. Tata? Másodszor. Nemsokára itthon leszek, rendben?-gugolok le.

-Ez a Tata-mutat a pólójára, amin egy szív volt egy hasonló téglalap mosollyal.

-Értem. Na, de menj vissza az ágyikóba, mert ott meleg van. Na hajrá!-kelek fel.

Elköszönve tőlük indulok a helyszínre..

*pince*

-POFÁZZ MÁR TE ROHADÉK!-vágom pofon tiszta erőből újra.

Ez már a hatodik pofonja, a kezem kezd égni, de per pillanat nem érdekel most az se.

-Minek?-szólal meg most először.

-Minek? Talán, mert én mondtam. Türelmes ember vagyok, felőlem szenvedhetsz is. Te tudod-álltam fel és kezdtem az ajtó felé kimenni.

-Várj. Apád él még..-mondja egy kis mosollyal.

Abban a pillanatban megfordultam és bevertem neki egyet ököllel, majd a talpammal megrúgva a mellkasát dőlt hátra a kikötözött székkel a fejét beverve. A bentlévők mind össze rezzentek, még a barátaim is. Kimentem a teremből majd az épületből és rögtön haza indultam. Csak szórakozik velem. Saját maga ölte meg, csak szívat, mint mindig, de most nekem nem kell a színjátéka. Mondjuk kicsit érdekes, hogy anyám él még és amit mondott Kooknak. Jobban oda kell figyeljek a családomra. A biztonsági,-és kamerai rendszert meg kell erősíteni. Addig nem nyugszom amíg nincsenek biztonságban. Kookék és Namjoonék.

FIGYELEM! A KÖVETKEZŐ TÖRTÉNÉSEK ENYHE EROTIKUS JELENET JÁTSZÓDIK LE! HA NEM BÍROD, KÉRLEK GÖRGESD ÁT A KIJELÖLT RÉSZIG! MEGÉRTÉSED, NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!

You Are Mine!-VKook [𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃]Where stories live. Discover now