🔞14.rész🔞

507 13 0
                                    

🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦
❗FIGYELEM! A KÖVETKEZŐ TÖRTÉNÉSEK, FELNŐTT TARTALMÚAK, ÍGY MEGKÉREK MINDEN KEDVES OLVASÓMAT, AKINEK KIÜTÉSEI LESZNEK, ROSSZUL VAN TŐLE, HÁNYINGERE VAN, VAGY EGYÉB HASONLÓ PROBLÉMA, AZ GÖRGESSEN LE A KIJELÖLT RÉSZIG! MEGÉRTÉSED, KÖSZÖNÖM!❗
🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦
🔞🔞🔞🔞

JJG:

-..... Ne félj Jungkookiem vigyázok rád!-mi van?

Újból a nyakam kezdte csókolni, az oldalamat simogatni kezdte az egyik kezével, amíg a másikkal megfogta az egyik kezem és össze kulcsolta őket. Egyre erősebben szívta a nyakam, amikre nyögtem egyet-egyet, fejemet oldalra fordítottam, hogy jobban hozzá férjen. Ujjaimat a tincsei közé csavarom, néha-néha meghúzva pár tincsét, amire egy kisebbet morog. Tae lassan áttért a kulcscsontomra, utána a mellkasomra, az oldalamra, a hasamra és az alhasamra is. Felnézve rám, engedélyt kérve, hogy levehesse az utsó zavaró anyagot, amire lassan nemet válaszoltam. Taen mintha egy kis idegesség ment át volna, de el is tűnt és mászott vissza fel hozzám.

-Mi az? Mitől félsz? Mi a baj?-nem akarok lefeküdni vele.

Vagy csak ezt hiszem? Nem tudom. Akarom is, meg nem is. És ha utána eldob? Nem! Legjobb barátom. Nem tenne ilyet! Vajon ezek után milyen lesz a köztünk lévő kapcsolat? Ráadásul titokban kurogatott. És Lisat is engendte.. Haragszom még rájuk..

-Semmi. Nincs semmi. Csak kicsit megijedtem..-részben igaz.

Arcára simítottam, de Tae csak aggódóan néz engem. Ennyire átlátszó lennék?

-Biztos, hogy akarod te is?

-Biztos.. De ezek után mi lesz? Nem lesz minden a régi..

-Nyuszi, én azt tudom, hogy ezek után veled akarok lenni. Melletted szeretnék minden reggel felkelni, lefeküdni. Melletted akarok maradni, Junghyunnal együtt. Vigyázni akarok rátok. Megtenni mindent értetek. Cserébe csak annyit kérek, hogy szeress. Ölelj meg minden nap. Néha babusgass. Kicsi korom óta kellesz, de nem akartalak ezzel elkergetni. Nagyon nagyon szeretlek..-hunyja le a szemeit.

Válaszként lehúzom magamhoz egy érzelmes csókra, amit a meglepődőtségtől nem viszonozza hirtelen, de amint feleszmélt, utána igen. Újból a nyakamra tért, végig csókolta a felsőtestem, majd engedély kérés nélkül lehúzta a nadrágom és a boxerem is, amit elhajított a szoba másik sarkába az ővével együtt. Pajkosan végig mér, utána a szemembe néz, amitől teljesen ég a fejem tőle.

-Na mi van, Nyuszi, égünk?-ül ki az ajkaira egy önelégült mosoly.

-Inkább csináld tovább.

-És ha nem?-hajol le a nemességemhez.

-Vagy ha befejezem és azt mondom, hogy verd ki magadnak?-most csak szívat?!

-Bazd meg magad Kim...héh!-rácsókol a makkomra, ami miatt belém fojtotta a szót.

Makkomtól lefele végig puszilta, majd onnantól fel végig nyalt rajta. Lepedőt majdnem elszakítva tűröm el, ezt a kínkeserves lassú tempót, amire Tae is felfigyel. Huncutul elmosolyodik, ami miatt felment bennem a pumpa, ezért ahogy tudom, enyhén tökön rúgom. Vagyis csak rúgtam volna, ha eltalálnám, de nem tudom. Tae csak vigyorgott egyet, majd egyből bekapta az egész tagom, amire a hajába belekaptam egy nyögés kiséretében. Addig mozgatta a fejét rajtam, amíg az előváladékom ki nem csöppent. Amint megérezte, kiengedett amire nyöszörögni kezdtem.

-Nyugi, Nyuszi. Most jön a java-terpeszbe rakja a lábaim és közéjük férkőzik.

Benyálazta három ujját, miután érezte, hogy elég nyálas az egyik ujját a bejáratomnál körözött. Hirtelen értetlenül néztem, utána Tae feldugta az első ujját, majd mozgatni kezdte azt. Nem éreztem semmit max azt, hogy kellemetlen. Tae ezt gondolom észre vette, ezért a második ujját is bedugta, de csak kellemetlen érzés volt. Amikor ollózni kezdet, kicsit össze rezzentem, amin csak felettem lévő jót kuncogott, de amúgy nem fájt. Amikor a harmadik ujja is társult, befeszültem, mert ez egy kicsit nagyon feszít, de nem fáj.
Furcsa.

You Are Mine!-VKook [𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora