🔞6.rész🔞

600 14 1
                                    

JJG:

Az ébresztőre keltem. Gyorsan kinyomtam és vissza feküdtem. Oldalra feküdve láttam, hogy Jisoo még mindig alszik. Hason feküdt elfeküdve az arcát. Haja össze-vissza volt. Nagyon édes így. Hanyat feküdtem és vissza gondoltam a tegnap estére. Visszacsókólt. Akkor az érzés kölcsönös, nem? Annak kell lennie hiszen nem lökött el. Az ujjaim az ajkamra tettem és végig simitok rajta vissza gondolva arra, hogy csókolóztunk. Ahjj, de olyan jó volt. Ezen kattog az agyam végig, miközben elmegyek a fürdöbe elintézni a rutinom. Végeztem és vissza mentem a szobába Jisoo mellé.

-Jó reggelt...suli van...-semmi

g a konyha...-semmi.

-Van egy pszichopata gyilkos, aki megakar ölni minket-semmi.

Simogtom az arcát semmi. Akkor a Csipkerózsika verzió. Lassan arcához hajoltam és puszilgatni kezdtem. Erre csak nyammogni kezdett, de nem kelt fel. Mosolyogva hajoltam közelebb ajkaihoz és összeérintettem őket. Mozgattam rajt egy kicsit és megmozdult. Megnyaltam alsó ajkát és kipattanak a szemei, de nem lökött el. Csak néztük egymást. Végül elnyitotta egymástól ajkait és ezt kihasználva átdugom a nyelvem. És megint csókolózunk. Lassan fölé mászok még nem szakítva csókunkat. Percekig ezt csináljuk míg a levegő el nem fogy.

-Most mit érzel?-kérdem.

-Nem tudom- pedig a szeme tele van boldogsággal és vággyal.

-A szemed nem ezt mondja...

-Ezt majd megbeszéljük még...-néz félre.

Ne már! Miért csinálod? Amíg ezen járt az eszem addig Jisoo lelökött maga mellé majd elindult a fürdöbe. Ezek szerint jelent neki valamit. Mivan ha átléptem a tűréshatárát? De akkor nem így reagálna.

KJS:

Miután végeztem a szobámba mentem, ahol Jungkook már nem volt ott. Remélem nem ment el. Átöltöztem, bepakoltam a táskát és kimentem a szobából. Miközben lemegyek isteni illatok csapják meg az orromat. Ezek szerint nem hagyott itt.

-Jó reggelt-köszönök.

-Neked is-mosolyog.

Leültem az asztalhoz és onnan néztem mit csinált. Minden egyes porcikáját végig mérem... talán el is időztem rajta,mert Kook jött a kajával és úgy mosolyog, mint aki megkapta volna azt amit akart. Zavartan elfordítom a fejem és elkezdek enni. Kajálás közben mindenről hülyeségről beszélgettünk. Elraktam a tányérokat a mosogatóba és mikor megfordultam Kook volt mögöttem komoly tekintettel.

-Figyu ne haragudj, hogy megcsókoltalak. Nem voltam magamnál, melletted kicsit nehéz az lenni-nevet fel.

-Ne taszíts el ezért majd magadtól-nézett könyörgő tekintettel.

Én csak mosolyogva pusziltam a szája szélére.

-Nem foglak, de ezt majd még megbeszéljük normálisan. De most menjünk-itt elindultam volna, de visszahúzott és megölelt.

Visszaöleltem közben eltoltam az ajtó elé. Nevetve ment hátra én csak mosolyogva és szemforgatva dülöngéltem jobbra balra mikor előre mentünk. Elengedtük egymást és felvettük a cipőnket. Kilépve az ajtón meg láttuk Lisaékat.

-Sziasztok! Te most velem jössz!- szinte kórusban. Mind a négyen egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
Kivéve Kook

-Jó-és egyszerre hurcoltak minket két irányba.

You Are Mine!-VKook [𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃]Where stories live. Discover now