KTH:
Nagyon megijedtem amikor Kook hirtelen ült le a kanapéra miután válaszoltam a kérdésre és ellökte Suat. Féltem, hogy baja lesz. Miután elvitték a nőt a rendőrök, hozzá mentem és rázogatni kezdtem, de nem reagált rá, sőt, el is ájult. Hívtam Jint mivel ért hozzá. Megkérdezte mi történt én meg elmondtam neki. Sejthette, hogy pánik rohamos, ezért hozott olyan gyógyszereket. Felvittem Őt a szobánkba és hagytam aludni. Másnap délutánig aludt, így eltudtam intézni a biztonsági rendszert, de nekem mennem kellett Felixhez, ezért Yoongit hívtam ide, hogy figyeljen rá. Mikor odaértem valamiért nyugodtabban mentem be a terembe. Leültem a helyemre, majd vártam amíg megszólal. Hát ez valahogy nem történt meg.
-Mit szerettél volna mondani?-kérdem nyugodtan.
Az ujjaival elkezdett imitálni valamit. Furán néztem rá, nem értettem mit akar. Aztán elkezdett egy egyértelműbbet miszerint írni akar. Ismét furcsán néztem rá, de kérlelő fejjel nézett rám. Feloldva a telefonom, megnyitva a jegyzeteket adom neki oda. Azonnal vissza adja és megnéztem, hogy mit írt.
'Lehallgatnak minket. Cipőmön van a lehallgató, az oldalánál. Nagyon kicsi, alaposan nézzétek át.'
Meglepve nézem hol a telefonom, hol Felixet. Ez most tényleg segíteni akar?
Megtettem amit kért. Leszedtem a lehallgatót és ripityára törtem. Felix megkönnyebült így bele is kezdett a mesélésbe.-Apád kiakarja iktatni az egész bagázst. Téged. Jungkookot. Sugart..
-Suga-szólalt fel Jimin morcosan.
-Azt a törpét is. Úgy mindenkit. Téged meg Jungkookot hagy utoljára, hogy lássátok a többiek halálát. Utána egymás szeme láttára fog megölni kettőtöket.. Elmondta részletesen, hogy fog titeket kinyírni. Ott fog lecsapni ahol a legjobban fáj. Sua oda járkál..
-Már csak a börtönbe riszálja magát-szólok bele most én.
-Ezzel azt akarták elérni, hogy ketté váljatok és eltudják rabolni Jungkookot. Nem rak egy szobába benneteket, azt mondta, hogy megfizettek ezért, főleg te. Azért akar bosszút állni, mert rontottad a hírnevét, folyton együtt voltatok Jungkookal és megölted a bátyádat is..
-Nekem nem is volt bátyám..
-Azt mondta, hogy elvittek pszichológushoz és azért nem emlékszel rá, mert az agyad kitörölte azt, hogy van bátyád. Először én se akartam elhinni, de mikor mutatott pár képet, elhittem. Én vagyok neki a jobbkeze, na meg apuci pici fiacskája, így nyílván kibeszéli magát nekem. Gyűlölt amiért megölted a bátyád, hiszen ő vette volna át a maffiát. De mivel te jössz ő utána nem akarja odaadni. Egyszóval bosszút áll a bátyád miatt..
-Ugye ez nem valami trükk?
-Ha az lenne leszedettem volna a lehallgatót?-néz rám felhúzott szemöldökkel.
Jó ebben igaza van, de miért kéne, hogy elhigyjem amit mond?
-Akárhogyan is akarom ezt elhinni, nem megy. Bizonyítsd be-sóhajtottam.
Elegem van apámból. Mindig mocskos játékot játszik, de ez sok.
-Mégis, hogy bizonyítsam be?
JJG:
Mikor felkeltem ketten néztek egyszerre. Nem kicsit kaptam szívritmuszavart.
-Jól vagy?-kérdezte Taehyung.
Mikor kinéztem az ablakon korom sötét volt. Ennyit aludtam volna?
-Aha, persze.
-Rendben. Yoongi elmehetsz, vagy edd ki a hűtőt, de most ki a szobából-mondja Taehyung.