JJG:
Már felettem támaszkodik boxerben én pedig félve nézek rá. Hiszen ha akar nagyon be tud durvulni.. Mi van ha megint megteszi? Remélem nem. Eddig gyengéd volt velem és remélem csak szívatni akar ezzel az egésszel..
KTH:
Ahogy vártam Kook beparázott. Hadd higyje csak, hogy bántani fogom. Levetkőzöm boxerig és fölé mászom majd nyakát kezdem el puszikkal ellepni, közben simogatom. Nagyon remeg, ami nekem tetszik. Lehet, hogy van egy kis beteg énem, de nem érdekel.
Leveszem róla a pólót és a nadrágot és végig mérem hófehér bőrét, Ő pedig remeg a félelemtől és az izgatottságtól. Ujjaimat lassan húzom a nyakától egészen az alhasáig, ami miatt folyamatosan remeg, majd a mereven álló tagján is, egy nagyot nyög. Elmegyek síkosítóért, vissza sétálok hozzá, letépem a boxert róla, s nyakára hajolok, hogy megjelöljem, közben lenyúlok a farkához és húzogatni kezdem a bőrt. Tetteimre egész végig nyög, egyik kezével hajamba kap, a másikkal a tarkómtól fogva húz közelebb a nyakához, fejét elfordítja, hogy jobban hozzá férjek.-Taehyuunghh..ahh..-sóhajt fel, mikor elválok tőle.
Kibontom a tubus tetejét, nyomok az ujjaimra, addig az alattam lévő szétteszi a lábait. Mélyen nézek a szemébe engedélyt kérve, ahogy Ő is ezt teszi, csak míg én engedélyre várok, Kook elveszik az íríszeimbe. Nem mintha én nem szoktam.
Végül bólint egyet. Azonnal neki állok a tágításnak, az első ujjam felnyomom, közben ráhajolok a tagjára és makkjára adok egy nyálas puszit, mire felnyomja egy kicsit a csípőjét, így beljebb van a számban. Tetejét kezdem szopogatni, Ő pedig hajamba kap ismét és nyomná le a fejem, de nem engedem neki. Nyöszörögve tűri. Lassan a második ujjam is csatlakozik, közben tövig bekapom, mire alig kap levegőt, én pedig büszke vagyok magamra, hogy jobb vagyok anyámnál. Bár ezerszer jobb vagyok nála.
Lassan felcsúszik a harmadik tag is, mire felszisszen, mellkasát kidomborítja és kienged egy sóhajt. Ebben a pillanatban tövig leengedem, egészen a torkomig, Ő pedig felkiált és mozgatni kezdi a fejem. Három ujjal benne vagyok és elkezdem nyomogatni belül mire megszólal.-El fogokh mennih, ha ígyh folytatod..-nyögi ki nehezen.
Kihúzom az ujjaim, kiengedem a számból, tagomra kenek a folyékony anyagból, majd lassan behatolok. Kook nehezen felsóhajt, szemei kiakadnak és mélyen vájja a körmeit a hátamba. Felnyögünk egyszerre az érzésre, egyből mozogni is kezdek.
Lassan mozgok kínozva magunkat, de egyszerűen csodálatos érzés. Kis idő után megspékelem azzal, hogy mikor épphogy kihúzodom azonnal belé vágodok, hangos nyögéseket kicsalva belőle. Lenyúl magához nagy meglepetésemre és verni kezdi magának. Ahogy nézem, hogy csinálja keményebb leszek, amit Ő is megérez. Fordít a helyzeten és Kook van felül, beáll lovagló pózba és azt csinálja, mint én az elején. Lassan, utána gyorsan mozog, csavarja a derekát, amitől hátra dobom a fejem. Lassan elérem a csúcsot, de Ő sem lehet másképp, mivel teljesen önkívületi állapotban van, arca el van torzulva az élvezet miatt. Ennyi kell és elélvezek, utána követ Kook is. Nem is pihenek, kihúzodom, egyből leteperem magam alá és újból elkezdek mozogni benne. Ez egész éjjel így megy. Reggelre már teljesen kifulladunk, ezért gyorsan be is dobjuk a szunyát...*délután*
Felkelünk. Kook nyögve fordul meg. Nem értem miért.
-Baj van?
-Csakh.. magamhoz nyúltamh..-mondja halkan.
Elkezdi mozgatni a kezét és rálátásom van, hogy csinálja. Az én tagom is éledezik a látványra így elcsapva a kezét verem neki én. Kook a kezeim között élvezkedik, ami nagyon beindít.
-Nem nyúlhatsz magadhoz, világos? Különben megbüntetlek!-szólok rá mély hangon.
Csak nyöszörögve bólint, így leszállok az ágyról, a szekrényhez megyek, előveszem a síkosítót és a puha bilincset, majd vissza megyek hozzá, leteszem mellé a tubusokat, a két bilincset pedig a csuklójára rakom, az ágyhoz bilincselve. Elkezdem a nyakát csókolgatni, utána a kulcscsontját és így tovább egészen le a tagjáig. Hiába vagyunk izzadtak, mocskosak, akkor is vonz az illata. Egyszerűen megbolondulok tőle. Makkját bekapom és szopogatni kezdem, közben a heréit simogatom, ezzel teljesen elcsavarva a fejét. Lassan beljebb engedem a számba, majd fokozatosan gyorsítok a tempón. Még mielőtt elmenne kiengedem és elhajolok tőle. Mekkora kínzás, mi, de ez csak az eleje. Zacskóit még mindig simogatom, ami miatt össze zárná a lábait, de nem hagyom. Egy darabig még így kínzom majd eltávolodok tőle.
-Macih, gyere vissza, kérlekh!-mondja szenvedve.
-Fordulj hasra, pucsíts, a mellkasod a matracon legyen és maradj úgy!-parancsolok rá.
Megteszi nagy nehezen, s azonnal cselekszem. Ellepem puszikkal a partjait, néha benyalok közéjük, végig húzom a nyelvem és végleg beledugom az ízlelő szervem, kényeztetve Őt. Később elválok tőle, előveszem a síkosítót, nyomok az ujjaimra, bedugom az egyiket, lassan a másikat, harmadikat, addig csinálom míg majdnem elmegy. Kihúzom az ujjaim, várok egy kicsit, aztán a tagomra is kenek az anyagból, kicsit Kook ánuszára is. Beállok mögé, a farkam a rózsájához tolom, épphogy bedugom neki, de kicsúszik 'véletlenül' és ezt vagy hússzor megcsináltam vele, amire elélvezik. Hirtelen behatolok közepes tempóval, várok míg megszokja, utána mozogni kezdek. Megfogom a derekát, hogy minél mélyebbre tudjak döfni, jobb élvezetet adva neki. Lassan a végét járom én is, de nem fogom hagyni, hogy elmenjen, ezért az utolsó pillanatban kihúzodom, majd hanyatt fektetem. Nyakát ellepem puszikkal, nyálas csókokkal, majd óvatosan behatolok és lassan kezdek el mozogni benne. Annyira szűk, forró, hogy még én is megremegek benne. Jesszus, de jó érzés!
-Milyen érzés Nyuszi?-kérdem suttogva, fülcimpáját megharapva.
Kook csak hangosan felnyög, csukott szemmel, kidomborított mellkassal, élvezett miatt eltorzuló arccal. Nekem ennyi kell és elélvezek. Utánam jön az alattam lévő gyönyörűség, így pár levezető kört még megteszek, majd kihúzodom és mellé hanyatt fekszem. Lihegve nyúlok a kacsójáért, hogy össze fonhassam az ujjaimat az övéivel...
*reggel*
Dörömbölnek az ajtón. Először figyelmen kívül hagyom, de annál jobban csinálja az illető. Ennek ellenére majdnem vissza aludtam csak drága Nyuszim is éledezik a hangra. Sóhajtva kelek ki az ágyból, betakarva az ágyban fekvőt. Felveszek egy melegítő gatyát és megyek le az emeletről, megállok a bejárati ajtónál és kinyitom. Dörömbölés abba marad és egy olyan személy van a küszöb előtt, akire életemben nem számítottam.
A nagyapám.-Szervusz kis unokám! Régen láttalak!-vigyorog.
-Nagyapa m..
-Taehyung! Junghyunt elrabolták apádék és Felix is eltűnt azzal a mondattal, hogy; Nem feltétlenül kellett megbíznod bennem!
Hey! Igen, igen és tudom, tudom nagyon eltűntem és szégyenlem magam emiatt, de egyszerűen nem jött ihlet. Azért erre a könyvre írtam új részt, mert régen volt kb 4-5 hónapja, amit nagyon szégyenlek! DE! Próbálom magam össze kapni és lehető legjobban teljesíteni. Nem ígérek semmit!😊
Köszönöm annak aki még itt van velem és olvassa a könyvem. A helyetekbe inkább rá sem néznék😅♡