Přátelé

451 27 18
                                    

George:
,, Ahoj Georgie."
,, Co chceš Angelino? Proč si mě vůbec políbila hmmm?"
,, Protože jsem si myslela že to tak chceš, jak jsem měla vědět že tam přijde ona?" Ukázala na T/j.
,, Měl jsem tě odstrčit už na začátku. A ta tvoje ,ona, má jméno. Kvůli tobě už se mnou nechce mít nic společného a já už nechci mít nic společného s tebou."
,, Byla to jen pusa, promiň. Vážně se omlouvám. Nemohli bychom nastolit mír?"
,, Angelino, ty si to asi neuvědomuješ, ale kvůli tobě jsem možná přišel a holku kterou z celého srdce miluju."
,, Ty jí miluješ?"
,, Samozřejmě že ano, ale ona už se mnou ani nemluví, kvůli tobě."
,, Já jsem se omluvila jasný? A jestli se se mnou budeš bavit a nebo ne, tak to je jen na tobě. Už musím, čau."
,, Čau."
Jak jsem mohl být tak stupidní, slíbil jsem že jí neublížím a to se právě stalo. Nemůžu jí vidět smutnou a nechci jí ztratit.

T/j:
Už se vynořovali šampioni, tady až na Fleur, která tu už byla, protože se nedostala přes nějaké překážky na začátku.
Nejdříve se vynořil, Krum s Hermionou a Cedric s Cho.
Poté dvě hlavy, ale ani jedna nebyla Harryho, pak se ale vynořil i on a všem spadl velký kámen ze srdce.
Po zahřátí Harryho a ostatních, jste jeli v loďkách na břeh.
,, Musím jít."
,, Kam chceš jít Draco?"
,, Promluvit si s ním." Rozešel se.
,, Já jsem řekla že ne." Snažila jsi se ho zastavit, ale prostě šel dál. ,, Draco zastav sakra." Už si za ním doslova utíkala.

,, Hej Weasley!?" Zakřičel a ty jsi ho teprve dobíhala.
,, Co je?" Ozvalo se od obou dvojčat.
,, Chci mluvit pouze s Georgem."
,, To je v pohodě zůstanu taky."
,, Jak chceš." K Dracovi šel blíže George.
,, Oč jde Malfoyi."
,, O mou sestřenku, pamatuješ tu jak jsme se o ní nedávno bavili. Jak jsme se bavili o tom, že jí nikdy neublížíš."
,, Draco zmlkni a pojď." Okřikla jsi ho.
,, Nepleť se do našeho rozhovoru T/j." Díval se na George se zabijáckým výrazem a on mu to oplácel.
,, Tak sakra, zaprvé týká se to i mě a za druhé řekla jsem ať to necháš být."
,, Jak mám tohle nechat být? Ublížil ti." Zaslzeli ti oči a to už se George podíval na tebe.
,, T/j? Nechtěl jsem ti ublížit."
,, Ale přesto jsi to udělal."
,, Mohli bychom si promluvit? Sami."
,, Cením si toho že chceš mluvit, ale ne děkuji. Nechci se zbytečně trápit ještě víc. A jdeme Draco." Chytla jsi ho na ruku a táhla pryč.
,, Máš pravdu, umíš se o sebe postarat."
,, Já ti to říkala."

Večer jsi seděla ve společence s Nevillem a Hermionu a četla si knížku. V tom, do společenské místnosti vrazil George, Lee a Fred. Nohy se jim motaly, ale nejvíc Georgeovi.
,, T/j jsi to ty?" Ozval se George a ostatní se pomalu loudali do pokoje.
,, Jo jsem to já." Sedl si k tobě na Gauč.
,, Jdi pryč Georgi, nejsi pořádně při smyslech." Řekl Neville.
,, Nech mě. T/j já ti nechtěl ublížit."
,, Jo jo to neslyším prvně."
,, Myslím to vážně, jsi skvělá a já tě miluju."
,, Neville má pravdu, nejsi při smyslech."
,, Jsem dostatečně , při smyslech, abych věděl co k tobě cítím. Miluju tě. Miluješ ty mě?" Samozřejmě že ano ale ublížil ti.
,, Georgi? Myslím že na tuhle otázku ti v tuto chvíli neodpovím." A pak jsi se chystala vyslovit ty nejtěžší slova, která existují. ,, Měli bychom zůstat přáteli." Pevně jsi stiskla oči k sobě aby jsi zadržela slzy.
,, Přáteli? Fajn, když to tak chceš." Zvedl se a odešel. Nikdo pak neřekl ani jedno slovo.

,, Ty s ním chceš být kamarádka?" Zeptala se na pokoji Hermiona.
,, Nechci, ale v tuhle chvíli nejsem připravená mu odpustit."
,, A budeš někdy připravená?"
,, To ještě nevím. Dobrou."
,, Dobrou noc."

Šla jsi na snídani jako jedna z prvních, abys nikde nepotkala George.
,, Ahoj T/j!"
,, Blaisi!" Objala jsi ho.
,, Slyšel jsem co se stalo. Jsi v pořádku?"
,, Ptáš se jestli jsem v pořádku? Ty si se mnou dva měsíce nemluvil."
,, Jo za to se omlouvám, přišel jsem si trapně od toho plesu."
,, Jo v pořádku."
,, Nechceš si sednout k nám?"
,, Myslíš že s tím budou ostatní souhlasit?"
,, Tak podle mě jo."
Sednout si k nim a uvidí vás George? Nebo sedět sama u svého Nebelvírského stolu?

How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat