Utěsňování

500 30 11
                                    

🔥🌶️ spicy btw 15+ 🌶️🔥
,, Jsi tak zatraceně sexy." Přitáhl si tě za boky blíž a zmáčkl ti zadek. Jeho rty sklouzly na tvůj krk, nepřestávajíc tě líbat. Prohrábla jsi mu jeho dlouhé zrzavé vlasy a byla úplně hypnotizovaná.
,, Zatraceně Georgie." Zasténala jsi.
Během chvíle se mu povedlo sundat ti tvé průhledné tričko i se spodním prádlem a jeho trenýrky. Najednou všeho přestal a podíval se na tebe.
,, Můžeme kdykoliv přestat, jestli chceš?"
,, Raději sklapni." Začala jsi ho znovu hladově a vášnivě líbat. Prudce do tebe vnikl. Tvůj výkřik okamžitě utlumil svými rty a začal přirážet.
Obmotala jsi mu nohy kolem boků a užívala sis ten úžasný pocit.

,, Jsi skvělá přítelkyně víš to?"
,, Jsem skvělá v tolika věcech." Odvětila jsi na jeho otázku.
,, Ty mrško!" Řekl a potopil tě pod vodu a ty jsi mu rukou přejela po stehně nahoru. Okamžitě tě vytáhl. ,, Copak? Chceš druhé kolo?"
,, A ty?" Podívala jsi se mu do jeho oříškových očí.

Najednou jste uslyšely rány z chodby a ty jsi si rychle oblékla první věc na kterou si chmátla, bylo to Georgeovo tričko. Stejně bylo docela mokré a tak jsi zase zaplula do vody. Do koupelny vešel Cedric.
,, Co vy tu děláte?" Podíval se na tebe a následně sjel jeho pohled na George, kterého kryla jen bublinková pěna. Hodila jsi po něm jeho mokré trenýrky.
,, Koupeme se očividně." Usmála jsi se. Cedric tam stál s pusou dokořán a v ruce držel zlaté vejce z předchozího úkolu.
,, Bacha teče ti slina." Odfrkl George, kterého štvalo jeho zírání na tebe.
,, Tak já přijdu za chvíli." Otočil se a odešel.

,, Asi bychom měli jít."
,, Umhm." Odvětila jsi a začala George zase líbat.
,, Nějak se ti to zalíbilo."
,, Komu by se to nelíbilo?"
,, Taky pravda."
Přejela jsi mu rukou po podbříšku a když zasténal, tak jsi přestala a vstala.
,, Měli bychom jít."
,, To vážně?" Zasmál se. ,, Tohle ti jednou vrátím, pamatuj."
,, Beru na vědomí."
George ti dal svou bundu aby jsi nebyla v tolika mokrém oblečení a šli jste na kolej.

Honem jsi zaplula do pokoje a převlékla se do suchého oblečení.
Zaťukala jsi na Georgův pokoj.
,, Dále."
,, Nesu ti bun...ahoj kluci. Freddie? Co se stalo?" Zeptala jsi se když si uviděla uslzeného Freda a Leeho, který ho utěšoval.
,, Angelina se s někým líbala." Řekl Fred.
,, To je mi líto." Odhodila jsi Georgovu bundu a šla objat Freda. Pevně si ho chytla kolem krku a on ti obmotal jeho ruce kolem pasu.
,, Bacha, za chvíli se tu objeví George a to nedopadne dobře." Snažil se usmál.
,, Teď mi to je jedno, potřebuješ oporu." Víc sis ho přimáčkla a on ti zabořil hlavu do tvého ramene.
,, Já jí asi miluju."
,, To nic, jestli ona tebe ne, tak je to mrcha."

Lee odešel, asi aby vám nechal trochu soukromí. Sedli jste si na postel.
,, Slíbíš mi něco T/j?"
,, Samozřejmě, povídej."
,, Nenech George nikdy trápit, on tě miluje. Miluješ ho ty?"
,, Teď to není o nás Freddie, ale o tobě."
,, Odpověz mi. Prosím!"
Chvíli jsi se rozmýšlela.
,, Samozřejmě že ano." Fred tě znovu objal.
,, Co mám dělat já? Fakt ji miluju "
,, Freddie, jsi jeden z nejúžasnějších lidí které znám a jestli ona v tobě nevidí to co já, tak se na ní vykašli."
,, Jsi skvělá T/j."
,, Nápodobně Frede. Počkej něco tu mám, na spravení nálady." Vytáhla jsi z kapsy nugátovou čokoládu od Draca. ,, Dej si."
,, Děkuju." Seděli jste spolu na posteli, jedli čokoládu a pomlouvali učitele.

,, Máš špatné dvojče zlato." Do pokoje vešel Lee a George.
,, Ne, nemyslím si." Zasmáli jste se. ,, Jo támhle máš bundu."
,, Proč jsi vlastně měla jeho bundu?" Zeptal se Lee.
,, Protože mě hodil do vany." Fred a Lee dostali záchvat smíchu.
,, Proč do vany?" Otázal se Fred.
,, Jezero by bylo moc studené." Usmál se na tebe George.
,, Tak to bych tě asi vážně zabila."
,, Já bych si osobně zopakoval tu vanu." Znovu se usmál a ty jsi po něm hodila polštář.
,, Neptáme se." Řekli oba zároveň.

Další dny utíkali hladce a ty jsi prožívala skvělý vztah. Vlastně jsi byla jako sluníčko, celý den se jen smála. Možná jsi zažila pár nechápavých pohledů, přeci jen jsi byla kdysi arogantní a občas i protivná.

Seděla jsi s Nevillem v knihovně, která už se pomalu vyprazdňovala. Přišla tam McGonagallová a odvedla Rona a Hermionu.
Šli jste s Nevem pomoct Harrymu.
,, Asi od tebe zrovna pomoc nepotřebuju." Odvětil Harry.
,, Tak promiň, jen ti chci pomoct."
,, Jsi Malfoyová."
,, Můžeš už sakra přestat hledět na jméno? Co jsem ti udělala? Však jsme byli v pohodě." Bouchla jsi do stolu.
,, Dobře promiň, vím že nejsi jako Draco." V jeho hlase byla slyšet upřímnost.
,, To je v pořádku."
Po chvíli jste se shodli na žaberníku.
,, Takže ho do zítra získáte?" Zeptal se Harry.
,, Spolehni se." Odešli jste pryč.

,, Jak ho chceš získat?" Zeptal se Neve.
Zamyslela jsi se.
Vzít to na vlastní pěst a jít k Severusi do kabinetu pro žaberník a nebo to nechat na Nevillovi?
Jinak neumím psát spicy scény tak se omlouvám 😂

How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat