,, Vy to nechápete, já tam potřebuju jet." Snažila jsi se umluvit u Brumbála.
,, Nemohu tě pustit, ještě když tu řádí ty víš kdo. Opravdu rád bych tě pustil ale..."
,, Žádné ale, já za ním prostě nutně potřebuju jet, on mě potřebuje." Začali ti slzet oči, proč prostě nemůže Brumbál říct ano?
,, Ach... S vámi je to těžké slečno Malfoyová, čtete si denního věštce?"
,, Ne nečtu, jsou tam jen samé žvásty." Odfrkla jsi, proč to sem jen sere?
,, Black hodně riskoval, když si tě adoptoval, všichni teď vědí, že je v Londýně."
,, To vědí už od září, jaká je na tom ale spojitost?"
,, Lidé si myslí, že půjdeš v jeho vraždících stopách. Vím, že je nevinný, jen mi tohle nepřijde jako dobrý nápad."
,, Nechte mě prosím jet. Udělám cokoliv."
,, Dobrá, tak tedy můžeš jet, přenášedlo v Prasinkách odlétá za dvě hodiny, a to přímo do nemocnice, tak to stihnete. A jelikož jsou za tři dny Vánoce, tak tam s nimi zůstaňte a po nich se s nimi i vraťte."
,, Děkuju, děkuju, děkuju." Utíkala jsi do pokoje, abys vzala ty nejdůležitější věci a šla za Deanem a Seamusem.,, Co tu děláš?" Zeptal se Seamus.
,, Potřebuju Harryho plášť, neviděli jste ho?"
,, Je ve skříni, proč ho potřebuješ?" Zeptal se pro změnu Dean.
,, Řekněme, že vám to jednou povím a nebojte, Harry ví, že si ho půjčuju." Ne nic neví, ale odpustí. ,, Mimochodem, neviděli jste ho?"
,, S Hermionou dohání úkoly."
,, Jo super, díky."Vzala jsi plášť a vydala se na cestu do Prasinek, aby ses co nejrychleji dostala za Georgem. Jelikož se pomalu blíží Vánoce, tak se pěkně ochladilo, jen smůla, že ten plášť je pěkně na nic, ohledně udržování tepla. Šla jsi tak Prasinkami a najednou uviděla plátěnou tašku na zemi, nikdo u ní nebyl, ale přesto bylo jasné, že je to přenášedlo. Naneštěstí zbývala ještě půl hodina do odletu, a tak jsi musela mrznout.
,, Ale ale, koho pak to tu máme?" Ozvalo se za tebou, mezitím co jsi klepala kosu.
,, Kdo je tam?" Ohlédla jsi se, a v tu chvíli jsi se sama sebe ptala, proč sis jen ten plášť sundala.
,, Nepoznáš tetu?"
,, Bellatrix?"
,, Hned na poprvé, to mám radost, už jsem myslela, že řekneš Cissy."
,, Ta by se v noci neplížila do Prasinek." Odfrkla jsi.
,, To máš pravdu, to ano. Jak se máš, když víš, že Draco bude nosit tvé břímě?" Zlostně se usmála.
,, Je to pěkně na hovno, jestli chceš znát pravdu."
,, Můžeš se vrátit a vzít to za něj, budeš vždy vítána, tedy když to bude bez tvého zrzavého přítele."
,, Nevrátím se."
,, Dobrá, ale potom počítej s následky." Najednou zmizela. Jaké sakra následky?Šla jsi k přenášedlu a čekala na odlet. Do přenášení už zbývá jen pár sekund.
4...
3...
2...
1...
Teď.
Přenesla jsi se před nemocnici Svatého Munga. Zrovna tu prší, no výborně.Vběhla jsi na recepci.
,, Zdravím, mohla bych se zeptat, na jakém pokoji je umístěn pan Weasley?"
,, A vy jste?"
,, Rodinná příbuzná."
,, No dobrá, první patro."
,, Děkuju moc." Utíkala jsi nahoru po schodech a hned před dveřmi uviděla dvě zrzavé hlavy, ani jedna bohužel nebyla George.,, Ahoj zlatíčko, co tu děláš?" Zeptala se Molly, hned po tom, co jsi k ní a Billovi přicupitala.
,, George je na tom prý špatně, ale co pan Weasley?"
,, Do Vánoc bude Arthur nebude doma, ale je v pořádku, úplně jsem zapomněla, že ti Fred psal. Právě se šli něčeho najíst. Můžeš jít s Billem za nimi."
,, Dobře." Usmála ses a i s Billem jste vyrazili chodbou k nějakému bufetu.,, Co Fleur?"
,, Co by?" Nervózně se podrbal na zátylku.
,, Myslela jsem, že spolu teď trávíte hodně času."
,, Jo to je pravda, pomáhám jí s angličtinou."
,, No to jistě." Usmála jsi se, když jsi uviděla jak k tobě George sedí zády.Potichu jsi se k němu přiblížila a dala mu ruce před oči.
,, Hádej kdo?" Pošeptala jsi mu do ucha.
,, Ne, Frede, jestli sis zase změnil hlas, tak přísahám, že ti urvu ruce." Prohlásil George se vztyčeným ukazováčkem.
,, To je mi ale hezké přivítání." Dala jsi mu ruce z očí a založila je na prsou.
,, Co tu sakra děláš?" George vstal a rychle tě objal.
,, Jak jsi na tom?"
,, Hned je mi lépe." Usmál se a ty jsi mávnutím pozdravila všechny, kteří právě přicházeli s tácy s jídlem.
,, Co kdybychom si taky něco dali?" Zeptala jsi se George, který tě stále držel v objetí.
,, Jo jasně." Přitakal a ruku v ruce jste vyrazili k výdeji jídla.,, Co by sis dala?"
,, Salát s kuřecím masem a ty?"
,, Cokoliv, mám hlad jako vlk." Nandal si na talíř nějaké těstoviny a k tomu vepřovou panenku. Potom jste oba šli zpět ke stolu.,, Rád tě vidím zase jíst." Řekl Fred.
,, Taky, že už jsem měl pěkný hlad." Odpověděl George a přitáhl si tě k sobě.,, Do Vánoc prý nebude doma, ale přijdeme ho navštívit." Řekla Ginny.
,, Harry už dneska jede na Grimmauldovo náměstí, a my taky." Řekl Ron.
,, Pst..." Okřikl ho Bill.
,, Takže všichni budete na Vánoce, však vy víte kde?" Otázala jsi se.
,, Jo, budu celou dobu s tebou." George ti začal pusinkovat obličej.
,, Nechte si to na doma hrdličky." Řekla Ginny.
,, Budeme se snažit." Usmál se George.,, Tak, a jsme tu." Otevřela Molly dveře a hned do předsíně vletěl Sirius a Harry. Harry běžel za Ronem, zatímco Sirius za tebou.
,, Ahoj holčičko." Objal tě.
,, Ahoj Siriusi." Za rohem se objevili další členové řádu. ,, Tonksová, Remusi, zdravím vás." Zamávala jsi jim.
,, Ahoj T/j." Usmála se Dora. ,, Zítra vyrážím na vánoční nákupy, pojedete s Ginny se mnou do Příčné ulice?"
,, Jo jasně." Vykřikli jsme najednou.
,, Odnesu ti věci do pokoje." Nabídl se George.
,, Děkuju."
Celý večer jste strávili u krbu, s lahví máslového ležáku a s příjemnou náladou.,, Už procházíme tak pátý obchod, nemohla bys mu něco vybrat?" Zeptala se znuděná Dora.
,, Musí to být dokonalí dárek, co ho potěší a bude jako stvořený jen pro něj."
Co koupíš Georgovi k Vánocům?
ČTEŠ
How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]
FanfictionPříběh o T/j Malfoy Věděli jste že Lucius má sestru, která je nyní zavřená v Azkabanu ale její dcera jde poprvé do Bradavicié školy. Jak se budou chovat k další Malfoyový? Užijte si příběh ve kterém můžete rozhodovat vy😊