Že by?

323 15 6
                                    

,, Jo jasně letím, jen jsem se zamyslela." Řekla jsi a nasedla na testrála.
Když jste všichni po krátké době usedly znovu na zem, tak jste se nacpali do telefonní budky, vytočili číslo šest, dva, čtyři, čtyři, dva a budka se dala do pohybu.

Trvalo vám pěknou chvíli, než jste našli dveře, které potřebujete, viděli jste i jeden oblouk, nikdo nevěděl co to je, kromě tebe. Kdokoliv tam spadne, tak už se nevrátí.
,, Mějte hůlky připravené." Varoval tiše Harry.

,, Harry? Tady je tvé jméno." Zakřičel Ron a než jsi stihla doběhnout, Harry už držel v ruce křišťálovou kouli.
,, Výborně, Pottere. Teď se pěkně pomalu otočte a dejte to sem." Ozval se za vámi hluboký hlas. Ty jsi moc dobře věděla komu patří, Luciusi Malfoyovi.

Všude se začali objevovat smrtijedi a vy jste byli v pasti.
Harry se hádal s Luciuse a Bellatrix, ty jsi pouze stála za ním, a jejich rozhovor poslouchala, pak ale Hermiona řekla, že na teď, všichni použijí deructo a rozbijete ty koule.
3...2...1... teď.
Mávla jsi kolem sebe hůlkou a všichni jste se rozběhli pryč.

,, Naše malá T/j. Ráda tě vidím. Ha, kecám." Rozesmála se Bellatrix.
,, Tak to jsme na tom stejně." Usmála jsi se a obě jste po sobě začali metat kouzla.

,, Nic jiného neumíš?" Znovu se rozesmála, když se už po třetí vyhnula tvému kouzlu. ,, Crucio!" Vykřikla a ty jsi se svíjela v bolestích.
,, Teď musím jít, ale neboj, za chvíli se uvidíme." Rozesmála se a někam se přenesla.

,, Jsi v pohodě? Musíme jít." Prošla kolem tebe Ginny, Ron a Lenka.
,, Jo jdeme. Ale co je tobě?"
,, Nic, neřeš to." Odsekla a mířili jste k ostatním na konci chodby.

,, Jste všichni v pořádku?" Zeptal se Harry a Neville se skláněl nad nehybným tělem Hermiony. Ron začal blábolit nějaké žvásty na Harryho. ,,Co se mu stalo?"
,, Nějaká kletba." Řekla Ginny a sesunula se k zemi.
,, A co se stalo tobě?"
,, Nic vážného, asi mám zlomený kotník, slyšela jsem jen křupnutí." Řekla, ale všichni jsme se pak museli vydat pryč, kvůli smrtijedům.

Všichni kromě tebe, Nevilla kterému pouze tekla krev z nosu a Harryho, nebyli ničeho schopni a nebo byli v bezvědomí, díky nepřátelům.
,, Neville, T/j pomozte jim, já musím jít." Řekl Harry a odběhl ostatním na pomoc.

,, Rone? Zvládneš to tu?" Zeptala jsi se.
,, Mám taky takový mozek?" Otázal se a ty jsi se pouze podívala na Nevilla.
,, On to tu zvládne, musíme jít pomoct ostatním." Řekla jsi mu.
,, Tak jdeme." Řekl Neville a oba jste šli bojovat.

,, Neměli jste je hlídat? Expelliarmus!"
,, Myslíš, že budu dělat to, co mi říkáš? Dokážou se o sebe postarat. Reducto!" Vyprskla jsi.
,, Promiň."
,, Nic se neděje, bojuj a bacha na ten oblouk."
,, Co dělá?!"
,, To nechtěj vědět." Řekla jsi a dál jste bojovali, ty, Neville, Harry, Pastorek, Moody, Tonksová, Sirius a Lupin.

Harry bojoval po boku Siriuse a najednou proti nim poslal Kletbu Lucius, Harry jí naštěstí odrazil. Uviděla jsi Bellatrix, která mířila na Blacka, naštěstí jsi byla blízko a vyrazila jí hůlku z ruky.
Naneštěstí tě chytila pod krkem a ty jsi se dívala na Siriuse, který nehybně stojí vedle tvé matky a Bellatrix tě k nim přiblížila.
,, Přeješ si jeho smrt?" Otázala se tě matka, a ty jsi si až teď všimla omráčeného Harryho. ,, Víš co se stane, když ho tam schodím." Zasmála se.
,, Ať mě zabije." Vykřikl Sirius.
,, Můžeš umřít místo něj." Řekla.
,, Uteč T/j!" Vykřikl Sirius.
,, Víš Siriusi, ukradl jsi mi dceru a buď zemřeš ty, nebo ona." Pravila matka.
,, Zabij mě, ne jí." Řekl a Harry byl už při plném vědomí, ale jen seděl a vzpamatovával se.
,, Tak se rozhodni T/j!" Vykřikla matka.
,, Jednou jsi mi řekl," podívala jsi se na Siriuse. ,,, Že pro lidi, které miluješ, klidně i zemřeš. A to i udělám." Prohlásila jsi a podívala se na matku. ,, Zabij mě, dokud je čas." Ukončila jsi a roztáhla ruce do gesta, že se vzdáváš. Už jsi pouze viděla záblesk zeleného světla, který mířil na tebe, a pak už nic.

*****

,, JÁ NEJSEM MRTVÁ?"

---KONEC---

Všem vám moc děkuju, že jste si tenhle příběh přečetli, moc to pro mě znamená 💞

How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat