Útok

303 20 8
                                    

Pomalým krokem jsi se vydala zpět na svou kolej, avšak ti byla zkřížená cesta.

,, Ahoj T/j!" Zvolal Josh, který přicházel z druhé strany chodby, i když to bylo divné, protože už je dávno po večerce, a nikdo by tu být neměl.
,, Ehm..ahoj." Řekla jsi a uhla pohledem.
,, Chtěl jsem se ti omluvit," Za co přesně? ,, neměl jsem ti dávat pusu, přijde mi, že se od té chvíle moc nebavíme, moc mě to mrzí." Prohlásil sklesle.
,, Nic se neděje, zapomeneme na to ne?"
,, To bych byl moc rád T/j." Usmál se, objal tě a pak zmizel za rohem.

Zbytek cesty jsi pouze přemýšlela, jak zabránit Dracovi v tom, aby se stal Smrtijedem. Věděla jsi, že chtěly abys to byla ty, protože tvá matka mu byla velmi blízká, ale to že do toho zatáhnou Draca, tak to jsi ani ve snu nečekala.

Chtěla jsi jít ještě za Georgem, ale jelikož už bylo vážně pozdě a byla jsi unavená, tak si to nechala na zítra a zamířila do postele.

*****

,,Ahoj Zlato." Řekl George, když tě druhý den potkal na snídani a sedl si vedle tebe i s Fredem.
,, Ahojky hoši." Prohlásila jsi a nacpala si pusu lívancem.
,, Kde jsi včera byla tak dlouho?" Zeptal se George.
,, O tom potom." Usmála jsi se, i když ti do smíchu vůbec nebylo.
,, Byl jsem tě včera hledat, ale když jsem tě viděl s Joshem, tak jsem se otočil, a šel na kolej." Prohlásil s nezájmem, i když bylo vidět, že to v něm vře.
,, Jen se mi omlouval, jestli tě to zajímá, ale nebyla jsem s ním." Zacukali ti koutky rtů, když jsi viděla jak ztuhl, a napila ses džusu. ,,A co jste dělali vy večer?" Změnila jsi téma.

,, Byla u nás Lorren." Řekl Fred.
,, Alespoň jste měli zábavu." Mykla jsi rameny.
,, Jo jo." Fred sklopil pohled.
,, Co se děje?" Zeptala jsi se podezřívavě.
,, Líbí se jí Blaise." Řekl George se smíchem.
,, A co je na tom špatného?"
,, Docela se mi líbí." Prohlásil Fred a dál se dloubal vidličkou v talíři.
,, Aha." Pousmála jsi se. ,, Tak já už půjdu, uvidíme se později." Dala jsi Georgeovi pusu na tvář a odešla na první hodinu.

*****
O pár dní později

,,Ahoj T/j." Skočila ti na záda Lorren.
,, Ahojky holka. Jak je?"
,, Docela dobře, jen se netěším na další hodinu." Prohlásila. ,, Chtěla jsem se zeptat, jestli si nechceš vyrazit, Fred a George prý dneska musí něco vyřešit, soukromé záležitosti," naznačila uvozovky, ale tys dobře věděla, že řeší něco, kvůli svému snu. ,, a Blaise má hodně hodin, takže bychom se obě nudili, tak co na to říkáš?"
,, Jo jasně, proč ne?" Řekla jsi a obě jste vyrazili na další hodinu.

,, Tak kam půjdeme?" Zeptala jsi se Lorren. Nakonec jste se celý den procházeli kolem Bradavic a ty jsi se o ní dozvěděla spoustu věcí. Dozvěděla jsi se, že její oblíbená barva je fialová, i když to je i trošku očividný, podle oblečení, které si obléká, že její oblíbené zvíře je delfín, že miluje západy slunce a nemá ráda svou matku, ale kdo by se jí divil, že ano?

,, Děkuju ti za dnešek, jsi úžasná kamarádka." Objala tě.
,, To já děkuju tobě, i jsi jsi skvělá." Usmála ses a zamířila do sprchy, museli jste být potichu, protože bylo po večerce a Hermiona už spala.

,, T/j?!" Zakřičel za dveřmi George.
,, Co se děje?" Co sakra dělá za těmi dveřmi?
,, Můžu dál? Prosím."
,, Pojď dovnitř." Prohlásila jsi rychle, když jsi uslyšela jeho zoufalí hlas. Stála jsi s puštěnou sprchou za závěsem a George vešel dovnitř koupelny. ,, Co se stalo tak důležitého, že jsi mi musel vlézt do koupelny?" Zasmála jsi se a hlavu protáhla závěsem, smích tě ovšem přešel, když George svíral ruce v pěsti a měl úplně uslzené oči.
,, Potřebuju obejmout." Rychle jsi vypla sprchu a obmotala sis kolem sebe ručník, aby nebyl mokrý, hned potom jsi ho objala.
,, Co se stalo?" Zamumlala jsi mu do jamky na krku.
,, Pán zla zaútočil na tátu." Přerušovaně se nadechl.
,, Cože? Je v pořádku?" Vyhrkla jsi.
,, Zvládne to, ale pojedeme všichni za ním."
,, Mám jet s tebou?"
,, Ne, zůstaň tady, jen jsem tě chtěl obejmout než odjedu." Políbil tě na čelo a odecházel pryč. ,, Miluji tě."
,, Já tebe víc." Řekla jsi a on odešel.

Další dny utíkali strašně pomalu, už to byli skoro čtyři dny, co byli Weasleyovi pryč a tebe to víc a víc zžíralo.
U tvého okna přistál Papušík, Ronova sova, kterou dostal od Siriuse.
,, Ahoj, copak tu děláš?" Zeptala jsi se, když jsi ho pustila dovnitř a odepla mu z nožky dopis.

Ahoj T/j. Potřebovali bychom pomoct s Georgem. Už tu jsme pár dní a nikdo to nebere moc dobře, i když to tak dopadne, ale George vypadá každým dnem hůř a hůř, přijde mi že jí méně a méně, nemohla bys přijet? S pozdravem Freddie.

Jet tam?

How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat