Cesta vlakem

346 15 10
                                    

,, Čau lidi." Řekl Lee a za ním šla brunetka, asi stejně vysoká jako ty. ,, Tohle je Lorenn. Může si k nám sednout?"
,, No jistě." Všichni jsme pokývali hlavou a Lee i Lorenn šli dovnitř.
,, Ahoj, já jsem T/j, tohle je George a Fred."
,, Těší mě."
,, Do jakého jdeš ročníku?"
,, Jdu do pátého."
,, Tak to budeme spolu. Kam si myslíš že tě zařadí?"
,, Moje matka byla ve Zmijozelu, ale doufám že půjdu jinam."
,, My všichni chodíme do Nebelvíru. Kam si chodila předtím?" Zeptal se George. A ty jsi viděla jak po něm Lorenn pokukuje. Začala ti vřít krev v žilách.
,, Do Kruvalu, ale má matka tu bude učit, takže jsem přestoupila. Jen prosím, nesuďte mě podle ní." Teď se skoro rozbrečela a tobě jí bylo líto.
,, To nic, rodinu si nevybíráš." Řekla jsem a George mě pohladil po ruce.
,, Docela mi připomínáš jednoho kluka, kterýho jsem poznala, hlavně podle vlasů."
,, Tak to jsi potkala Draca, je to můj bratranec."
,, Vypadal mile." Řekla a kluci se rozesmáli. Kopla jsi George do nohy a on přestal.
,, Není tak špatný." Řekla jsi a objala George kolem pasu.
,, Jste hezký pár." Usmála se na vás, možná jí i budeš mít ráda.
,, Děkujeme." Řekli jste současně s Georgem.

,, A jaká je přesně tvoje máma?" Zeptal se Fred.
,, Je to taková můra, která miluje růžovou. Bude učit obranu proti černé magii, moc spolu nevycházíme."
,, Hele na obranu jsme už měli i člověka, co měl pod turbanem pána zla, takže horší už ti být nemůže."
,, Tím bych si nebyla tak jistá." Usmála se a koukla z okna.
,, Jen buď v klidu, podle rodiny tady nikdo nikoho nesoudí, tedy až na pár lidí, ale ty můžeš ignorovat."
,, Díky, jsi hodná."
,, Jestliže budeš v Nebelvíru, tak možná budeš se mnou na pokoji."
,, Wow, to bych byla ráda, ale stejně se strašně bojím, že budu ve Zmijozelu."
,, I tak bys nás určitě mohla navštěvovat."
,, To bych byla ráda. Hele už tu jsme ne?" Podívali jsme se všichni z okna a uviděli Bradavice.

V kočáře jsem jela s lidmi, se kterými jsem seděla v vlaku.
,, To je hustý." Řekla Lorenn.
,, Co myslíš?" Zeptal se George.
,, Že ty kočáry jedou sami."
,, Vlastně nejedou sami, jsou tam testrály, ale ty vidí jen ten, kdo viděl smrt." Odpověděla jsi.
,, Tak to je ještě lepší."

Dojeli jsme do hradu a rozloučili se s Lorenn, která musí počkat než jí rozřadí.
,, Vypadá mile." Prohlásil George.
,, Jo, uvidíme kam jí zařadí."
,, Už mám HLAD!" Zaúpěl Ron.
,, Musíš ještě vydržet." Křikla Hermiona.

Začalo rozzařování, a na řadě byla Lorenn.
,, Lorenn Umbridge." Ukázala jsi, že jí držíš palce a ona se usmála.
Kam jí moudrý klobouk zařadí?

How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat