,, Doprdele! Co blbneš?!" Vykřikla jsi a zvedala se z postele. ,, Co nechápeš na ironii? Že já jsem sem lezla!" Otevřela jsi dveře a utíkala po schodech dolů.
,, Hele, hele, deset minut ještě neuplynulo." Chtěl tě zarazit Lee, když jsi došla dolů a všichni se na tebe podívali.
,, Je mi to jedno." Prohlásila jsi a šla k obrazu Tlusté dámy.
,, Já to tak nemyslel." Přiběhl Josh.
,, Je mi úplně jedno, jak si to myslel nebo nemyslel." Šťouchla jsi ho do hrudi a odcházela ze společenské místnosti s někým v patách.,, Mohla by ses prosím zastavit?" Křik George a ty ses se slzami v očích otočila.
,, Co se stalo? Co ti udělal?" Zaťal pěsti a přiblížil se k tobě.
,, Ehmmm...políbil mě."
,, COŽE?" Překvapeně vyjekl George a ty ses na něj jen omluvně podívala.
,, Promiň." Horké slzy ti ztékali po tvářích a George tě za ně chytl.
,, Ty za to nemůžeš, ale proč tě políbil?" Zeptal se a mezitím ti dával pusu do vlasů.
,, Jen se ptal jestli to je mezi námi vážný a já řekla něco ve smyslu ne vůbec, ale bylo to ironicky."
,, A co si udělala, když tě políbil."
,, Možná jsem mírně zvýšila hlas a považovala ho za blázna."
,, To je moje holka." Řekl a přitáhl si tě do objetí.
,, Ty se nezlobíš?"
,, Už jsem říkal že ne, a přeci i já dneska už někoho políbil."
,, Ale zeptal ses mě."
,, Ale ty jsi nevěděla, že to hodlá udělat. Půjdeme zpět ano?"
,, Dobře." Usmála ses a George tě chytil kolem ramen.
,, Miluju tě."
,, Já tebe víc."
,, Tak to bych se hádal." Usmál se a vlepil ti mlaskavou pusu.,, Kde jste byli?" Zeptal se po vašem příchodu Blaise, který tam seděl už jenom s Leem a Lorenn. Blaise byl až podivně blízko Lorenn.
,, Musela jsem na vzduch, kde máte zbytek?" Zeptala ses a sedla si na gauč.
,, Jo, kde je Fred?" Ptal se pro změnu George.
,, Ten ještě přijde, šel vás hledat." Odpověděla Lorenn.
,, Jdu ho najít, než to udělá Filtch. Uvidíme se asi zítra." Prohlásil George a následně tě znovu políbil.Usmála ses a všichni tě pozorovali.
,, Co?" Rozhodila si rukama.
,, Co se stalo nahoře?" Zeptala se Lorenn.
,, Asi to už nechci řešit." Řekla jsi a přitáhla si kolena k sobě.
,, Dobře."Ještě chvíli jste si povídali, ale pak to vzdali a šli spát.
,, Vážně mi nechceš říct co se stalo?" Zeptala se Lorenn, když jste si čistili zuby.
,, Josh mě políbil." Řekla jsi a opřela se o umyvadlo.
,, Cože?" Podivila se a vykulila oči.
,, Proto jsem tak rychle odešla."
,, To je mi líto. Co George na to?" Rychle se zeptala.
,, Bere to v pohodě, prý to není moje chyba." Pokrčila si rameny.
,, Aha. Tak dobrou noc." Řekla a odešla z koupelny.*****
,, Dobré ráno." Řekl George a tys vykřikla.
,, Co tady sakra děláš?" Praštila jsi ho do ramene a otočila se k němu zády.
,, Nudil jsem se."
,, Mám vyučování až od desíti, tak mě nech spát."
,, Jenže už je za deset minut deset."
,, Cože?" Vyhoupla ses do sedu.
,, A první hodina máte růžovou ropuchu."
,, Doprdele!" Vykřikla jsi a utíkala do koupelny.Když jsi se po chvíli vrátila celá udýchaná, všimla sis George, který se smíchy popadal za břicho.
,, Co je vtipnýho na tom, že jsem zaspala?" Hodila si po něm hřeben.
,, Je teprve devět." Teď už smíchy brečel.
,, Já tě zabiju." Pomalým tempem jsi k němu šla.
,, Ne, promiň." Dal si ruce před sebe a couval z postele.
,, Mě neutečeš Georgi Fabiene Weasley." Prohlásila si a přibližovala se.,, Co se tu děje?" Zeptala se Lorenn, která právě vešla do pokoje.
,, Zachraň se kdo můžeš!" Vykřikl George a utíkal ke dveřím, kde se schoval za ní a vyplázl jazyk.
,, Nechovej se jako malý a postav se mi."
,, Neeee..." Řekl a utekl pryč.
,, Tak asi půjdeme?" Zeptala se Lorenn a uvolnila ti cestu, abys mohla projít.*****
,, Ahoj zlato." Řekla jsi a posadila se ke stolu vedle George, už je to pár dní co tě probudil a div ti nepřivodil infarkt. Mezitím už jsi pořádně stihla poznat tu ropuchu, jménem Dolores Umbridge. Je to příšerná ženská.
,, Ahoj." Zamumlal s plnou pusou a dal ti pusu na tvář. Připadal ti ale skleslý.
,, Děje se něco?"
,, Ne, co by se mělo dít?" Usmál se a zase začal jíst.
Podívala jsi se na Freda, ale ten jen uhl pohledem. Dneska je fakt zvláštní den.
,, Jaký to bylo dneska s ropuchou?"
,, Ani se neptej." Usmál se George.
,, Půjdeš pak ke mě?" Směle ses usmála.
,, Ani nevíš jak rád." Prohlásil a znovu tě políbil, stejně tady na tom něco nehrálo.,, Teď už mi řekneš co se stalo?" Zeptala ses po zavření dveří.
,, Nic se nestalo, jen jsem toho asi moc snědl."
,, Nevěřím ti, ale budu dělat že jo." Řekla jsi a sedla sis na něj obkročmo. Přejela jsi mu po ruce a on zaúpěl. Počkat? Tady něco nehraje. ,, Co je tohle?" Vyhrnula jsi mi rukáv hábitu a tam měl vyřezaný nápis: nebudu odmlouvat. ,,Co to sakra je?" Zeptala ses už vážně, ale George stále mlčel. ,, Georgie? Kdo ti to udělal?"
,, Fajn, byla to Umbridgeová, nechtěl jsem ti to říkat."
,, To jako proč?" Stoupla sis a založila ruce v bok.
,, Nechtěl jsem ti akorát dělat starosti, už to ani nebolí, nic to není." Pohladil tě po tváři.
Jít si to s ní vyřídit sama s tím, že možná bude problém a nebo to prostě nechat být?Jinak děkuju všem za komentáře❤️ ani jsem netušila, že vás příběh čte tolik😊 Moc vám děkuju ❤️
ČTEŠ
How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]
FanficPříběh o T/j Malfoy Věděli jste že Lucius má sestru, která je nyní zavřená v Azkabanu ale její dcera jde poprvé do Bradavicié školy. Jak se budou chovat k další Malfoyový? Užijte si příběh ve kterém můžete rozhodovat vy😊