,, Neboj se Draco, ve škole budu v pohodě."
,, Nemám o tebe strach T/j."
,, Ale máš," Usmála jsi se. ,, poznám to podle tónu tvého hlasu. Už tě znám dost dlouho."
,, Nevím proč musíš najednou do školy, přeci jen poslední tři roky jsi tam nechodila a najednou když je turnaj tak tě sem chtějí poslat?" Uraženě si odfrkl.
,, Nebylo to mé rozhodnutí Draco."
,, Stejně to nechápu."
,, Já taky ne ale teť musím jít."
,, Hej T/j?!"
,, Co je?"
,, Jestli někomu řekneš že jsem použil tohle mudlovské udělátko abych si s tebou promluvil tak tě prokleju."
,, Haha jsi vtipný Draco, zatím."
,, Hej..." Už jsi zavěsila protože tenhle rozhovor ti toho moc nepřinesl.,, Měli by jste vyrazit abys tam přijela do večeře." Řekla ti tvá teta Narcissa.
,, Už jdu, zbohem dome hrůzy." Zavřela jsi dveře od pokoje a šla do haly v Malfoy Manor.
,, Až tam budeš tak hlavně nezapomeň kdo jsi."
,, Ano Narcisso."
,, Tak jdi, Lucius čeká venku."
,, A do Bradavic." Bylo to poslední co jsi řekla.,, Víš že tvá matka nechtěla abys tam jela."
,, A jak to že tam tedy jedu?" Otázala jsi se Luciuse.
,, To ti nemám právo říct."
,, Má matka je v Azkabanu, tak kdo jiný by mi to měl říct?" Naštvala jsi se.
,, Já ti to neřeknu."
,, Ale víš to."
,, Slíbil jsem jí to, je to má sestra."
,, Je mi to jedno, chci vědět proč teď musím do Bradavic."
,, Nebuď. Na. Mě. Hrubá," Dal důraz na každé slovo ,, a mimochodem už tu jsme."
Podívala jsi se z okna a uviděla Bradavice, školu o které si v hlouby duše toužila.
,, Uvidíme se v létě."
,, Zbohem Luciusi."K bráně pro tebe přišel hajný Hagrid.
,, T/j Malfoyová?"
,, Zdravím, mohli bychom jít už mám hlad."
,, Jo jo samozřejmě," poté ztlumil hlas, ale ty jsi ho stále slyšela. ,, další Malfoy.",, Jdu tě oznámit Brumbálovi, počkej tu."
,, Fajn.",, Tak rád bych vám představil naší novou žákyni, doufám že k ní všichni budete co nejvíce vřelí. Přivítejte T/j Malfoy."
,, Konečně." Vešla jsi dovnitř a snažila se mít hlavu vzhůru jako hrdý Malfoy, i když by bohatě stačili tvé blond vlasy. Cestou jsi si všimla spoustu nechápavých pohledů a i pár nenáviděných. Hlavně si se snažila na sobě nedat nic znát.
,, Prosím, posaď se. Profesorka McGonagallová ti nasadí moudrý klobouk a ten ti vybere tvou kolej."Nasadil se ti klobouk.
A je tu první otázka: Nebelvír, Havraspár, Mrzimor a nebo Zmijozel?
ČTEŠ
How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]
FanfikcePříběh o T/j Malfoy Věděli jste že Lucius má sestru, která je nyní zavřená v Azkabanu ale její dcera jde poprvé do Bradavicié školy. Jak se budou chovat k další Malfoyový? Užijte si příběh ve kterém můžete rozhodovat vy😊