Odplata

365 19 13
                                    

,, Dobře, ale jestli tě to bude bolet, tak ti přidám." Ukázala si na něj prstem.
,, Hlavně to nech být."
,, Jo neboj se, za koho mě máš?" Mávla si nad tím rukou.
,, Jsi nejlepší přítelkyně na planetě." Řekl a začal ti líbat krk.

I s tebou se otočil a tím si na tebe lehl. Začali jste se dravě líbat a obmotala sis kolem něj nohy. Ťuk ťuk, ozvalo se za dveřmi a George naštvaně vzdychl.
,, Kdo je?" Zeptala ses.
,, To jsem já, Lorenn, chtěla jsem se zeptat, jestli s námi půjdete hrát famfrpál?"
,, Jo, už jdeme." Odpověděla jsi automatiky a George se na tebe smutně podíval. ,, Promiň."
,, To nic. Já ti to vrátím."
,, Co my jako chceš vracet?" Podivila jsi se, a zasmála se.
,, Uvidíš."
,, Tak jdete nebo co?" Ozvala se za dveřmi Lorenn.
,, Dej nám minutku." Zavolal George a pak jsme uslyšeli jen vzdalující se kroky.

,, Taky ti přijde, že je úplně všude?" Zeptala jsi se.
,, Jen chce kamarády."
,, Já vím, ale že zrovna vždycky když jsme spolu."
,, Nebuď podezřívavá."
,, Nejsem, no možná trochu."
,, Je to milá holka. Narozdíl od ropuchy."
,, Jo, to je svatá pravda. Tak jdeme." Zvedla jsi se, vzala George za ruku a společně šli na hřiště.

,,Jsme tady." Ozval se George a všem zamával. Byl tu dokonce i Blaise a Pansy. Šla jsi k nim a objala je. Pak sis, ale všimla i Joshe.
,, No konečně." Řekl Fred a běžel k vám. ,,Tak, když už se uráčili přijít všichni, tak si jdeme zahrát ne? Jděte do šaten a Hermiono? Ty prosím rozřaď týmy." Ukázal na ní.
,, Od kdy tak velíš?" Založila jsi ruce v bok.
,, Mám v krvi, být přirozený vůdce." Mrkl a všichni šli do šatny.

,, Tak týmy by mohli vyjít, takže první tým bude Ron, T/j, Fred, Josh, Blaise, Ginny a Katie. Druhý tým bude George, Harry, Pansy,  Alice, Angelina, Lee a ty." Ukázala na kluka z Mrzimoru, kterého si předtím ani nezaznamenala. ,, Pozice si asi můžete rozdat sami." Dodala a sedla si na tribunu.

,, Porazíme vás." Řekl George a dal ti letmou pusu.
,, Ani ve snu." Odpověděla jsi a letěla ke svému týmu.

,, Prosím, ať je to naposledy, co jsi líbala protihráče." Začal Fred, ale pak se uchechtl.
,, Jo neboj." Zasmála ses.

,, Čau." Řekl Blaise.
,, No ahojky." Plácla sis s ním. ,, Co vy tady?"
,, Lorenn nás pozvala, teď je s námi často."
,, Tak často říkáš?" Usmála ses. ,, Copak, líbí se ti?"
,, Ne, ne nelíbí, ale někdo jiný ano."
,, A kdopak?"
,, Jo, tak to se nikdy nedozvíš."
,, A to si říkáš kamarád?" Bouchla si ho do ramene a oba jste se rozesmáli.

,, Vnímá mě někdo? Mají Pottera, tak bych jako chytačku dal Ginny." Řekl Fred, dneska je taky teda příjemný.
,, Souhlasím, Ginny je skvělá." Odsouhlasila jsi.
,, Díky." Usmála se vaše dnešní chytačka.
,, Takže, já a Zabini odražeč, Katie, T/j a Josh střelci, Ginny chytačka a Ron brankář? Souhlasí všichni?"
,, Jo všichni souhlasí, jdeme na to." Řekla naštvaně Katie.

,, Co se vám všem dneska stalo?" Zeptala ses, když jste s Katie vyletěli.
,, Ale, za prvé ropucha se stala a za druhé Fred se stal."
,, Co Fred?"
,, Nevím, myslí si, že mu to tu patří, však to sama vidíš."
,, Asi si chce jen pořádně zahrát." Pokrčila jsi rameny.
,, Ne, akorát se pohádal s Angelinou a vybíjí si vztek na nás." Odfrkla.
,, Tak ho ignoruj, a jdeme hrát." Šťouchla si do ní.

Po zápase v šatně:
,, Říkal jsem že vyhrajeme." Řekl George, který se tam právě vřítil.
,, Říká ti něco slovo soukromí?" Nadzvedla si obočí. A přitáhla si k tělu ještě více ručník.
,, Jako bych tě nikdy neviděl nahou." Odpověděl a začal se smát. ,, Víš jak jsem ti řekl, že ti to vrátím?" Zeptal se a zatáhl vás oba do sprch.
,, Co vrátíš?"
,, To jak jsi nás vytáhla z pokoje, když jsme měli takovou hezkou zábavu."
,, Za to jsem nemohla já." Řekla jsi, ale on už ti ztrhl ručník.

,, Miluješ mě?" Zeptal se najednou.
,, Samozřejmě že ano."
,, Tak doufám, že budeš křičet moje jméno." Řekl a začal si rozepínat opasek.
,, Nebudu s tebou spát v šatně. Kdykoliv sem může někdo přijít."
,, Kvůli tomu to bude ještě větší sranda ne?" Zvedl tě v podpaží a ty jsi kolem něj instinktivně obmotala nohy. Přirazil tě ke zdi, aby nemusel držet celou tvou váhu, ale ty jsi omylem pustila vodu.
,, Bože, miluju tě." Byla poslední slova, která jsi od něj ve sprše slyšela.

,, Kde jste byli tak dlouho?" Zeptal se Fred u večeře.
,, Ještě jsme se byli projít."
,, Jo, a přitom jste oba spadli do jezera, protože máte mokrý hlavy." Řekl podezřívavě.
,, To víš, my jsme si povídali s příšerami, které bydlí v jezeře, taky bys je mohl navštívit." Zasmál se George.
,, Kde je Lorenn?" Zeptal se nakonec Fred.
,, Nevíme, neviděli jsme jí." Odpověděla jsi.
,, Však vás šla hledat."
,, Asi jsme se nějak minuli."

,, Pardón, zapovídala jsem se s lidmi ze Zmijozelu." Přiběhla ke stolu Lorenn a nandala si jídlo.

*****

,, Já to fakt nechápu." Hodila jsi si učebnici přeměňování na hlavu.
,, Ukaž mi to." Řekl George, se kterým jsi seděla ve společenské místnosti. ,, Vždyť je to lehký. Tady přidáš tohle a tady rozmačkáš tohle, a tadá, máš to."
,, Děkuju."
,, Zasloužím si pusu?" Udělal George své psí oči.
,, Hned dvě." Dvakrát jsi ho políbila a dál se věnovala učení, mezitím co on si s Fredem psali seznam vtípků na Umbridgeovou. ,, Bojím se, že neudělám NKÚ."
,, Takže za prvé, zvládli jsme ho i my, takže ty ho uděláš a za druhé, bude až za pár měsíců, tak se nestresuj. Ještě jsem tě takhle neviděl, hlavně jsi poslední týden celá bílá." Řekl George.
,, Jo no, jsi úplně jako stěna." Dodal Fred.
,, Raději s námi pojď do Prasinek zítra."
,, Jo, vím Hermiona už mě zvala."
,, Jdeme spát, ty bys taky měla, a uvidíme se zítra."
,, Dobrou hoši." Zavřela jsi knížku a také se vydala do pokoje.

*****

,, Ještě máme čas, nechceš nugátovou čokoládu?" Lišácky se usmál George.
,, Jo chci."
,, Tak se uvidíme za chvíli." Mávl na Freda a Leeho.

Seděli jste v nějaké staré hospodě, kam by nikdo dobrovolně ani nepáchl a bavili se se spousty studentů o Pánu Zla.

Ze začátku Harrymu moc věřit nechtěli, ale přeci jen pak uvěřili a bylo na čase podepsat členství v Brumbálově Armádě.
Podepsat? Ano nebo ne?

Jinak se chci omluvit za to, že kapitola nevyšla asi pět dní, docela jsem si nahrála s těmi otázkami na konci. Vážně nevím na co se ptát, většinou to jsou kraviny a tak se omlouvám 😬❤️


How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat