,, Jo jasně,v kolik?"
,, V osm večer u nás na pokoji."
,, Fajn čau." Řekla jsi a šla zpět ke svému bratranci.,, Co chtěli?"
,, Není tvůj byznys, raději pojď."
,, Tvé mámě by se nelíbilo že se s nimi bavíš."
,, Když to nebude vědět tak jí to je jedno."
,, Nezahrávej si s ohněm."
,, Nebo se co? Spálím?" Už v tichosti jste šli zpět na hrad.Četla jsi si na pokoji, v tom do pokoje vletěla Hermiona.
,, Tak jdeš?"
,, Kam?"
,, Hrát tu flašku? Všichni na tebe čekají."
, Co- cože kolik je?" Podívala jsi se na hodiny a bylo půl deváté.,, Omlouvám se lidi."
,, To nic pojď si sednout." Řekl Fred a ukázal na místo vedle něj.
V místnosti bylo docela málo lidí. Fred, George, Ginny, Lee, Harry, Ron, Hermiona a ty. Oproti minule je to dost málo.
,, Kde jsou všichni?" Zeptala jsi se, načeš se všichni zamlkli.
,, No víš, když jsme řekli že budeš hrát taky, nooo tak si to pár lidí rozmyslelo." Řekl George a tobě úplně vyschlo v krku.
,, Klidně můžu odejít, mě to nevadí." Začala jsi se zvedat.
,, Nikam nechoď prosimtě." Stáhl tě zpět Fred. ,, Je to jejich problém, my tu chceme tebe."
,, Děkuju." Usmála jsi se na něj.,, Takže kdo začne?" Přinesl Lee flašku.
,, Klidně začni Lee." Řekla jsi. Otočil flaškou a ta padla na tebe.
,, Koho pak to tu máme? Zase." Zlověstně se usmál. ,, Pravda nebo úkol?"
,, Úkol, jen se do toho opři."
,, Okey, tak když jsi minule líbala George tak bys to měla mít s kým srovnat ne?"
,, Jak to myslíš?"
,, Polib Freda." Všichni se zasmáli, i George.
,, Fajn." Oba jste se postavili a políbili, ale bylo to něco jiného než s Georgem a když už jsme u něj. Vypadal úplně vyrovnaně až na zaťaté pěsti. A ty jsi se v duchu zasmála.Ještě nějakou chvíli se hrálo, ale nedělo se nic extra zajímavého. Bylo už kolem půlnoci ostatní se pomalu ztráceli do svých pokojů s tak jsi se taky chystala na odchod.
Potřebovala jsi ještě nutně do knihovny, protože jsi zapomněla na úkol z přeměňování a tak jsi opustila skupinku a šla.Vracela jsi se i s knihou v ruce, ale v tom jsi uslyšela kroky. Kdo by to mohl být? Už je dávno po večerce.
,, Haló?" Nic se neozvalo s tak jsi šla dál.
,, Ahojky zlato." Ozvalo se za tebou a hlas jsi okamžitě poznala.
,, Ále dlouho jsme se neviděli. Co chceš Ivane?"
,, Minule nás někdo přerušil a já bych si to, ale bez přerušení, zopakoval."
,, Tak to já určitě ne. Nashle."
,, Já jsem tě ale nežádal o povolení." Namáčkl tě ke zdi.
,, Hrabe ti? Okamžitě mě pusť ty prase."
,, To nemám v plánu."
,, Tak znovu okamžitě mě pusť!!!" Plivla jsi mu do tváře.
,, Ty děvko! Přestaň se vzpouzet bude to ještě horší." Děvko? Vážně? Kopla jsi ho do rozkroku a s mírnými slzami v očích co nejrychleji běžela na pokoj.Tlustá dáma otevřela a ty jsi omylem do někoho vrazila.
,, Co? Co se děje?" Byl to George a ty jsi mu padla do objetí.
,, Nic se neděje."
,, Kde jsi byla? Hermiona se po tobě ptala, i Fred a Lee tě hledají."
,, V knihovně, sakra! Cestou mi spadla taška i s úkolem. Dnešek nemůže být lepší fakt."
,, Nic se neděje, tak jsi pro ní dojdi." Vzpomněla jsi si na zážitek na chodbě.
,, Půjdeš prosím se mnou?"
,, Co? Jo jistě. Co se na té chodbě stalo? A to myslím vážně."
,, Ale nic."
,, Nelži mi." Řekl, ale nebyl naštvaný, měl v tváři starostlivý výraz. Zastrčil ti pramen vlasů za ucho.
,, Není to důležité. Ano? Prostě pojď prosím se mnou." Usmála jsi se.
,, Fajn, nebudu na tebe vytvářet nátlak."
,, Děkuju."Šli jste chodbou a už jsi viděla svou tašku.
,, Támhle je." Ukázala jsi na ní a šla tam.
Najednou jsi z kouta uslyšela mňau a oba jste se na sebe s Georgem podívali. Sakra paní Norisová.
Vzala jsi rychle tašku do ruky a utíkali jste s Georgem školou, to se samozřejmě neobešlo bez výbuchu smíchu.
Zabočili jste do prázdné učebny a oba strašně udýchaní.
,, My-myslim že jsme se jí zba- zbavili." Řekla jsi mezi nádechy.
,, Už ne-nemůžu." Řekl George a lehl si na jednu lavici.
,, Měl by sis trénovat kondičku zlato." Poplácala jsi ho po rameni.
,, Zlato?" Usmál se. ,, To se mi líbí."
,, Moc si nezvykej. Musíme se dostat zpět, tak vstávej."
,, Však už jdu."Šli jste na kolej a oba jste zabočili do svého pokoje.
,, Měli bychom si to zopakovat."
,, Už nikdy." Odpověděla jsi.
,, Dobrou."
,, Dobrou.",, Kde jsi byla?"
,, Dělala jsem úkol z přeměňování."
,, Aha, no já si ze začátku myslela že jsi někde zalezlá s Georgem, ale ten byl u nich a tak jsem se začala docela bát."
,, To nemusíš, já se o sebe většinou postarám." Zasmála jsi se.
,, Dobrou T/j."
,, Brou Herm."Další den ráno jsi se probudila plná elánu a šla na snídani opět s Hermionou a Nevillem, když sis ale všimla Draca s zkrvaveným obličejem. Rychle mířil k tobě.
,, Co ti udělal?" Začal s tebou třást.
,, Au. Draco? Co se stalo?"
,, Ještě jednou se tě zeptám. Co ti udělal?"
,, Nic mi nikdo neudělal. Proč jsi od krve? Pojď si sednout." Táhla jsi ho za ruku k nejbližší lavičce a Herm a Neva poslala na snídani.
,, Co ti udělal?"
,, Kdo?"
,, Ivan přeci."
,, Jak? Nic mi neudělal."
,, Začal o tobě vyhlašovat různý debilotiny a zasloužil přes držku."
,, Draco? Děkuju že jsi se mě zastal, ale podívej jak vypadáš.",, Co se to tu děje?" Promluvili ti za zády dva hlasy.
,, Co tě ti zajímá Weasley a Weasley dva?"
,, Běžte kluci, nic se neděje." Oba přikývli na souhlas a odešli.,, Jdeš na ošetřovnu."
,, Ne nejdu, nejdeš do velké síně mezi ty harpyje sama."
,, Tak půjdu s tebou."
,, Fajn, jdeme."
,, Na." Podala jsi mu bílí kapesník. ,, Dej si to mezitím na nos."
,, Děkuju."
Šla jsi s Dracem na ošetřovnu a pak rovnou na první hodinu a měla jsi pěkně vyhládlo.,,Co se vlastně stalo Dracovi?" Zeptala se potichu Hermiona.
,, Ale jen se porval s jedním debilem."
,, Aha."
I dvojčata se tě pak ptala, ale odpověděla jsi stejně.Šla jsi do pokoje a na posteli byl dopis.
Milá T/j, rád bych tě tajně pozval na astronomickou věž, kde nás nebude nikdo rušit. Přijď prosím zítra hned po večeři.
Tvoje Zlato.Jít a nebo nejít?
Plus mám ještě jednu otázku. Dozví se někdo další kromě Hermiony o jejích vztahu? Kdo? A kdy?
Jinak děkuju za všechny ohlasy.💞
ČTEŠ
How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]
FanfictionPříběh o T/j Malfoy Věděli jste že Lucius má sestru, která je nyní zavřená v Azkabanu ale její dcera jde poprvé do Bradavicié školy. Jak se budou chovat k další Malfoyový? Užijte si příběh ve kterém můžete rozhodovat vy😊