,,Nevím, co takhle Sunny?"
,, Ne, to ne." Zakřenil se.
,, A co Monty?"
,, Jo, to by šlo. Ahoj, Montý!" Řekl George a skláněl se k Montymu.Další dny jsi trávila hlavně se Siriusem, který se ostatním, ale vybíhal, protože nechtěl, aby odjeli a noci jsi trávila s Georgem, protože jste oba věděli, že až se vrátíte do Bradavic, tak budou s Fredem zase vymýšlet nějaké kraviny, a vy na sebe nebudete mít skoro čas.
,, Ahojky zlato." Políbil tě George hned po probuzení.
,, Máš nějakou dobrou náladu." Usmála ses.
,, Dneska budou pouštět tátu." Silně tě objal. Chtěl tenhle den původně trávit s tebou, protože je poslední, před školou, ale rodina je přeci jen důležitější, a proto jsi se hned po upravení a obléknutí vydala za Siriusem, který byl zavřený v Klofanově ložnici.,, Ahoj Siriusi."
,, Ahojky T/j." Řekl a dál krmil Klofana mrtvými fretkami.
,, Už zítra odjíždíme." Snažila jsi se navázat konverzaci po chvíli ticha.
,, Já vím, budeš mi chybět a stejně tak ostatní, opravdu se tu nudím."
,, Vůbec se ti nedivím." Mile jsi se usmála. ,, Ale alespoň tady nemáš Umbridgeovou."
,, To je jedno plus." Oba jste se zasmáli, a najednou zaklepal Remus, s tím, že je tu Snape a chce mluvit s Harrym. Takže ještě zašla za Ronem do pokoje, protože tam všichni hráli šachy. Odpoledne přijel Arthur, a celý večer jste si všichni užívali.,, Tohle mi bude chybět." Řekl George, když jste leželi v posteli.
,, Tohle, ležet s tebou každou noc, líbat dokud neusneš, tulit se, prostě být s tebou každou volnou chvíli."
,, To mě bude taky chybět." Řekla jsi a v zápětí jste vedli válku jazyků, jak by to George nazval.Byl tu den D. Všichni se připravovali a ty jsi po zabalení věcí seděla se Siriusem v kuchyni a povídali si.
,, Tak pojďte, záchraný autobus tu bude co nevidět." Řekla Molly a všichni se vydali ven. Naposledy jsi objala Siriuse a spolu s Georgem jste nastupovali do autobusu.
*****
,,Ahoj Lorren." Zamávala jsi své kamarádce po příjezdu.
,, Ahoj T/j! Co Vánoce?"
,, Byli dobré a ty tvé?"
,, Raději jsem je strávila tady, než abych byla s matkou doma, a byl tu i Blaise, takže to bylo v pohodě." Mrkla.,,Jak sis užila Vánoce?" Zeptal se druhý den po obědě Blaise, kterého jsi náhodou potkala na chodbě.
,, Bylo to skvělé." Přiznala jsi.
,, Taky pro tebe mám dárek." Usmál se.
,, Já jsem ti ale nic nekoupila." Sklopila jsi pohled.
,, Joo, to nevadí. Pojď se mnou, dám ti ho."
,, Dobře." Šli jste ke sklepení, přeci jen tan mají svou kolej, a čekala před ní na něj. Alespoň jsi cestou na zpátek mohla jít s Georgem, který by měl každou chvíli končit lektvary.,, Na dej si, domácí výroba." Ustaraně se kouknul, asi se bál aby ti to chutnalo a tak jsi hned doušek z placatky, kterou ti podal, ochutnala a otevřela oči.
Blaise o Vánocích:
,, Upřímně nevím co po mě chceš." Odfrkl jsem na Lorren.
,, Máš rád T/j, že jo?"
,, Mám, ale co s tím máš společnýho ty?"
,, Dokážu, aby se do tebe zamilovala."
,, Tím, že jí dáš nápoj lásky? Stejně by jí to přešlo a vrátila by se k Georgeovi, já jí nechci ublížit."
,, Neříkej, že bys nechtěl, aby se do tebe zamilovala."
,, Ani nevíš jak moc, mám jí rád už tak dlouho, ale tohle ne."
,, Fajn, jak chceš. Imperio! Teď budeš dělat co chci já, ať se ti chce nebo ne, brouku. Já si George totiž získám."
,, Řekni mi jednu věc! Proč chceš vlastně George?" Vykřikl jsem.
,, Byla to láska na první pohled." Zlověstně se usmála a já od té doby neměl svou vlastní hlavu.T/j teď:
,, Políbíš mě?" Zeptal se Blaise a ty jsi mu v tu chvíli prostě nemohla odolat, políbila jsi ho.
,, T/j? Co to sakra má znamenat?" Uslyšela jsi kousek za sebou George, ale byla jsi úplně poblázněná do Blaise, který ti právě šeptal do ucha: ,, Je mi to líto." Všimla jsi si i Freda s Leem, kteří tam stáli s otevřenou pusou, i když George naštvaně odešel. Znovu si se podívala na Blaise a vůbec nepobírala co se teď děje. Proč ho furt chceš líbat?
Blaise padl na kolena a držel se za hlavu, hned jsi šla k němu na zem: ,, To Amorův šíp." Vykřikl, a v tu chvíli Fred vytáhl něco z brašny, a podal ti to.
,, Vypij to prosím, ať vím, jestli jsi mu ublížila schválně." Nevěděla jsi co se děje, ale přesto jsi se napila, a hned si vše uvědomila.
,, Jak? Jak si jen mohl Blaisi?"
,, Já... Promiň. On si tě nezaslouží."
,, To nemluvíš ty. Tohle bys totiž neřekl." Ukápla ti slza, a pak sis uvědomila, že je pod nějakou silnou kletbou. ,, Kdo tě ovládá?" Vzala jsi ho za tváře a on překvapivě neodpověděl.
,, Nech ho, měla bys jít za Georgem." Dal ti ruku na rameno Fred.Jít za ním?
Jinak bych se chtěla omluvit za to, že kapitoly teď vycházejí později, budu se snažit vydávat kapitolu až dvě týdně, ale teď se to všechno nahromadilo a času je málo, tak snad to tu spolu vydržíme 😉❤️
ČTEŠ
How dare you? [interaktivní příběh, George Weasley]
FanfictionPříběh o T/j Malfoy Věděli jste že Lucius má sestru, která je nyní zavřená v Azkabanu ale její dcera jde poprvé do Bradavicié školy. Jak se budou chovat k další Malfoyový? Užijte si příběh ve kterém můžete rozhodovat vy😊