~ 9 ~

491 13 1
                                    

DN//POV

Jeg lå og halv sov, klokken var ca. 12:00, jeg bestemte meg for og stå opp og gå på bade.
Jeg tok og åpnet skapet, jeg tok opp en helt vanlig hvit topp og en svart shorts, det var varmt og fint vær. I midten av sommeren, beste tiden på året!

Jeg gleder meg til Isac kommer hjem fra Norges-turneen. Det kommer til og bli en drøm og få han tilbake!

Det er litt rart, vi er jo ikke sammen! Men allikavel går vi og holder hverandres hender på turer. Liker jeg isac?

Når jeg er med han føler jeg noe rart, når jeg er med andre gutter føler jeg ingenting. Det er som om tusen følelser vekkes opp fra en lag dvale som aldrig har vært våken før, eller hva nå enn jeg skal si...

Jeg gikk inn på badet, tok på dusjen. Vannet sildret nedover kroppen min, varmt og godt vann.

Da jeg var ferdig dro jeg til meg et håndkle under den smale skuffen under vasken. Jeg tørket håret og sminket meg naturlig, isac sier at jeg må slutte og sminke meg. Får han liker jenter som ser naturlige ut! Men hallo! Skal jeg gå ut fra rommet mitt som et monster? Nei!

Så jeg sminket meg naturlig som vanlig og deretter gikk jeg ned på kjøkkenet. Skulle lage meg litt frokost. Da jeg hadde lagd en helt vanlig kjedelig brødskive med hvitost kom jeg på at jeg bare gikk med håndkle rundt meg.

Jeg mumlet et lite 'faen' og gikk opp igjen for og ta på meg klærne.

Da jeg gikk med for og spise maten min banket det hardt på døren...

ALONE, rest of my life...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora