~ 25 ~ Marraton 4

521 23 3
                                    

Isac//POV

Faen jeg må gå og si det til DN!

"Eh.. Vet du hvor DN er?" Spurte jeg og så bekymret bort på Danu. Han ga meg et blikk, noe jeg ikke skjønte noe av.

"Nei, hun har sikkert gått bort til Marie elns" svarte han og så på meg med et trøstendes blikk.

Jeg måtte finne henne og si at jeg er lei meg får at jeg har vært så sur på henne.

Dn//POV -endelig😂-

Jeg gikk rett forbi isac, heldigvis var han sammen med Danu og snakket, ikke vet jeg hva dem snakket om. Jeg gikk bort til Marie og spurte henne om vi skulle gå sammen hjem, og det ble selfølgelig et 'ja'

Vi begynnte og gå bortover veien til skoleporten, jeg kunne se isac og Danu se bortover her, de snakket om noe. Meg?

Jeg gadd ikke å bry meg så jeg snudde meg tilbake, helt ærlig så savner jeg han litt.

Hva er det jeg sier? Jeg skal være sur på hen, ikke sant?

Nei! Skal jeg gå bort og snakke med han?

Faen.. Det er han som søren med skal komme bort til meg!

"Okei DN! Nå er jeg drit lei av at du holder ting skjult for meg! For faen si hva det er som skjer med deg og isac!" Ropte hun sån at hele skolegården kunne høre det.

Isac og Danu snudde seg og så bort på oss, faen!

"Marie!" Klaget jeg flaut og så på hun med et irriterendes blikk.

"Sorry" svarte hun laft og så bort på Danu, eller var det isac?

"Men helt serr... Hva skjer med dere, hele skolen snakker om at dere krangler så jævlig!" Sa hun oppgit og så på meg.

"Hele skolen!?" Ropte jeg laft, har hele skolen fått med seg at vi krangler... Dette er krise!

"Eller ikke hele skolen da" skulle ha skjønt det gitt.

"Vi bare krangler litt OK?" Svarte jeg og begynnte og gå.

Hun kom småløpendes etter, hun stoppet meg og så seriøst på meg.

"Hva?" Spurte jeg irritert og så stramt på hun.

"Det må jo være noe som er i veien får dere... Kan du ikke bare si hva som har skjedd?" Spurte hun og så sukkersøt på meg. Faen må hun gi meg sånne blikk?

"Meg og Danu kyssa, så tok noen bilde. De printe det ut og gidde det til meg. Jeg la det i dagboka mi og isac fant den og klikket" svarte jeg kjapt og pustet tungt.

"HVA!!!" Svarte hun og så på meg med et drependes blikk, jeg så hun holdt inne tårene. Men etter hvert kom dem, hun bare gikk og så Jævla surt på meg!

Hva har jeg gjort galt nå da?!
~~~~~~~
Kjempe gøy å skrive 1030 ord, så greier du og slette det...

ALONE, rest of my life...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon