28?

346 9 0
                                    

Danu//POV

Jeg liker DN så fryktelig mye, den følelsen når du går ved siden av henne. Er bare helt utrolig deilig!

Men vi er jo i familie, og det blir kikkelig rart om vi blir sammen!

Men hun liker isac...

Etter litt hadde vi kommt bort mot veien der jeg skulle forlate DN, hun bodde noen hus bortover.

Foran oss var isac, bare noen få meter.

Jeg sa hade til DN og gikk min vei hjem.

DN//POV

Vi sa hade og jeg begynnte og gå, jeg så bakhodet til isac. Han hadde jammen meg fått langt hår må jeg si.

Han var så søt!

Plutselig snudde han seg,han stoppet opp og ventet på meg, Jeg så rett inn i de fineste og mest fantastiske øynene man noen gang kunne tenkt seg og se. Så fine var dem...

Jeg så flaut ned i bakken og øket farten, jeg var bare litt unna han nå. Dette kommer til og bli så KLEINT!

"Hei" sa han rolig og smilte et varmt smil til meg.

"Hallo" svarte jeg og smilte, ikke så kleint nå nei, jo faktisk dritt kleint!

"Gå sammen?" Spurte han og så inn i øynene mine.

-

Vi begynnte og gå, bare noen minutter hadde gått, det føltes som timer og gå hjem.'

Isac//POV

Vi gikk her og så utover gaten, det var ikke folk og se. Fint vær var det også, solen skinte og luften var varm. Nesten som sommer.

Jeg kunne høre en bil komme mot oss, og nermere kunne man høre den.

Vi gikk på fotgjengerfeltet, så det var ikke noe fare.

Jeg kunne se DN så på meg i sidesynet, hun smilte. Noe som fikk meg til og smile.

Plutselig snudde hun seg og så mot bilden, den , kjørte ikke på veien!

ALONE, rest of my life...Where stories live. Discover now