~ 15 ~

452 15 1
                                    

Isac//POV

Jeg hadde en rå plan mot DN, jeg blir 'liksom' sammen med Marie, så DN blir sjalu. Hah, håper bare det virker...

Daniel, den nye gutten i klassen og Lasse er også med på planen. De skal være ofte med DN og kun snakke om meg og Marie. Er dette egentlig så lurt egentlig? Jaja, det får funke.

Jeg så DN komme inn gjennom porten på skolen, jeg kjapper meg bort til Marie og kysset henne brått på leppene. Hun besvarte kysset raskt, serr? dårlig bestevenn som kysser den andres 'forelskelse' eller hva det nå enn skal forklares. Men vi hadde liksom avtalt at hun skulle bli med på dette så det var ikke så rart egentlig...

Lasse og Daniel gikk bort til hun og spurte hun om noen greier, hun så helt forskrekket ut der hun sto.

DN//POV

Vi hadde 3 time, da hadde naturfag. Noe om skogen og plantene elns? Etter det var det friminutt. Marie og isac drev på med og sende hverandre lapper, av og til sendte dem hverandre blikk, ikke sån venne blikk men sån kikkelig forelskelskelses blikk! Det gjorde vondt og se på dem, ikke hviste jeg hva dem pønsket på.

Lasse satt ved siden av meg, jeg skvatt til da han lente seg mot meg og hvisket noe inn i øret mitt som jeg overhodet ikke fikk med meg en dritt av!

"Hæ" hvisket jeg tilbake.

"Er dem ikke søte sammen?" Svarte han og hintet bort mot isac og Marie.

"Jo" løy jeg enkelt og greit, jeg fortsatte og lese på sidene vi skulle ha i lekse. Egentlig sniktitt jeg bort mot 'Det Nye Paret'.

-

Skole klokken durte gjennom ørene mine, skole dagen er endelig over. Alle tok på seg sekkene og sprang ut, som vanlig. Da jeg var på vei ut døren gikk selfølgelig isac og Marie foran meg som om at alt var planlagt!
De holdt hverandres hender, det stakk virkelig og se dem sammen. Marie har jo aldrig likt isac, eller har hun bare fått et stort crush på han over helgen?

Hun er så Jævla klengete på han.
~~~~~~~~~~
Dårligste del ever!

ALONE, rest of my life...Where stories live. Discover now