Isac//POV
Jeg kjedet meg, skulle jeg gå til dn? Alex og Lasse skulle på danse greier til turneen vi skulle på i vinter. Det blir vell bra det...
Jeg gikk bort den tomme gaten, gatelysene var av. Solen var på, den varme brisen slo huden min , endelig sommer!
Da jeg kom til et lite hus, sansyneligvis dn's hus, skulle jeg banke på? Eller skulle jeg være lyse og ikke gjøre det!
Jeg så to menn gå ut i en rød bil, bodde de der inne? Logoen på bilen var litt rar pga det sto 'super barnevernet' det ga liksom ikke mening...
DN//POV
Jeg hadde tatt en bit av den saftige gode brødskiven, nam.
Nå var det bare og gå og åpne den forbaskade døren, hadde barnevernet glemt noe elns?Jeg åpnet og gjett hva? Det sto han, han jeg har lengtet etter i flere tusen år! Det mørkeblonde håret lå stritt til ene siden, de fyldige rosa jyldige(?) leppene var på plass ja... Det var, isac!
"H-hei" sa han og virket veldig glad, hvorfor kommer han hit egentlig?
"Hei, noe du ville?" Spurte jeg litt i sjokk, men likevel veldig glad over at han kom.
"Eh.. Vil du bli med ut?" Spurte han og så meg inn i øynene mine.
Blææ, tenk! Jeg har to gode brødskiver som venter på og bli spist av meg, ja bare meg! Skal jeg gidde og gå ut?
Ja, himma laia... Hva trodde du?
"Ja!" Svarte jeg og tok på meg skoene, dem var noen hvite lave converse sko...
Vi hadde gått langt inn i parken, vi satte oss på en benk. Vi snakket lenge om alt og ingenting, han isac jeg har trodd er sån skummel og banker folk, er en helt vanlig person. Jeg kan snakke med han om alt!
Da vi hadde snakket litt, så isac intens på noe. Bak meg? Jeg snudde meg og så noen trer, snudde meg tilbake og så på isac igjen.
"Hva ser du på egentlig?" Spurte jeg med et spørsmålstegn klistret i pannen.
"Deg" svarte han enkelt og greit, dem brune øynene var klare og fine, som nattehimmelen!
Etter litt begynnte han og lene seg mot meg, vent! Er det nå jeg skal få sjansen på og kysse den jeg har drømt om og kysse?
Isac//POV
Her satt jeg med den Nydeligste jenten man noen gang skal kunne gå an og få! Jeg begynnte ettervert og Lene meg mot henne. Plutselig kjente jeg noe på leppene mine.
Det spredde seg sommerfugler over hele meg, alt var borte, alt rundt oss. Ingen andre enn bare DN og meg!
Kysset var fantastisk! Jeg nøt det virkelig...
YOU ARE READING
ALONE, rest of my life...
FanfictionJeg er helt hekta på han, første dagen jeg så han, viste jeg det kom til og bli oss. Jeg bor i et lite hus, helt for meg selv. Foreldrene mine forlot meg da jeg var 6år og nå er jeg 16, jeg måtte greie meg selv. Gutten jeg er stup forelsket i forels...