2 kuud hiljem..
Viskasin võtmed söögilauale ja läksin külmkappi rüüstama. Olen koolis käinud rohkem kui kuu ja juba tahaks suve tagasi. Aga ma pean veel kannatama rohkem, kui kaheksa kuud! Ma annan otsad. Tõsiselt. Mul on olnud juba 4 kontrolltööd! Ma lihtsalt ei suuda. Ma ainult õpin, õpin, õpin!
Igatsen juba seda, kui mul vanemad olid reisil ja mul oli igapäev pidu. Erinevad väljakutsed ja see, kui ma käisin Eestis Gretel külas. Loomulikult käisin ma ka Isaci kontserdil Eestis. Kui ta mind nägi, pidin täiest kõrist naerma hakkama. Ta nägu....
Leidsin külmikust eilsest järelejäänud makaronid ja pihvid. Kallasin need pannile ning viisin oma koolikotti üles.
Nägin aianurgas Lasset. Isaci koera. Meil oli kusagil see kont ja mõtlesin selle Lassele viia. Ma saan Lassega päris hästi läbi. Ta on nii armas koer!
''Tsau Lasse!'' Hõikasin koera. Ta juba jooksis saba liputades minu poole, keel suust väljas. '' Mul on sulle kingitus. Ja.. näe! Püüa!'' Viskasin kondi koerale. Ja läksin ise tagasi sisse. Mu toit oli natuke kõrbenud, aga seda kõlbas süüa.
Läksin teleka ette, panin käima Castlei ja üritasin lülitada oma aju välja kooli probleemidest. Mitte et mul oleks koolis vaenlasi või midagi. Lihtsalt.. klassis on veel 1 tüdruk, kes on uus, ja.. ta ei ole just eriti vaimustuses, et ma tulen Isaciga kooli. Ja vahel ka lähen. Mina ei tea mida ma talle teinud olen.
***
Lõpetasin õppimise ja võtsin oma telefoni. Keegi oli mulle sõnumi saatnud. Ja see keegi oli Isac.
Hei! Mis sa õhtul teed? Saaks kokku? Mul igav.. :/ .. mul on sulle veel 1 jutt ;))) - Isac
Tsau! Täiesti nõus olen tulema ;) Kus kokku saame? Peab pidulikult tulema? XD
Tippisin talle kiirelt vastuse ja läksin dušši alla. Me ei olegi kooli pärast eriti väljas käinud enam. Vähemalt kahekesi küll mitte.
Ta saatis mulle kohe ka vastuse.
XDDDD See on sinu otsus :DD (riiete suhtes) aaga.. saaks kokku näiteks sinu maja ees? :D Kell seitse õhtul?
Davai ;)
**
Kella seitsmeks olin end juba valmis seadnud ja toppisin kingi jalga. Olin pannud teksad ja pluusi, mis oli natuke pidulikum. ''Lähed välja oma poisiga?'' Küsis emps ja toetus koridori uksele. '
''Issand, emps! Ta ei ole mu poiss! Aga jah lähen temaga välja.'' Vastasin silmi pööritades. Ta on vahel liiga.. liiga tobe. Tavaliselt hoiavad emad kümne küünega kinni, et nende tütred endale poissi nii vara ei saaks, aga mu emps mõtleb küll vastupidi. Ta lausa tahab, et ma endale kuti saaks.
''Okei ma lähen nüüd. Tsau!'' Hõikasin ja läksin välja. Isac juba ootas mind väljas.
"Hei"
"Hei. Kuhu me läheme?"
" Mõtlesin, et läheks järve äärde. Seal on kena"
Olin ta plaaniga nõus ja me hakkasime liikuma. Sinna oli üsna lühike maa. Selle järve ääres oli ka liiv ning päike sillerdas järveveele.
Paadi sild algas liiva juurest ja ulatus veekogu keskele.
Kõndisin sillale ja panin jalad vette.
Vesi oli soe. Lasin päikesel soojendada oma nägu nautisin linnu laulu. Isac, kes oli mu kõrval pikali, oli sulend silmad ja ta juukseid sasis kerge tuul.
"Ma käisin siin viimati, kui olin kaheksa-" katkestas Isac vaikuse ja tõusis minu kõrvale istuli. "Varem oli siin nii teistsugune. Isegi liiva ei olnud eriti. Mulle meeldis teha vette hüppeid.." rääkis ta ja ma lihtsalt kuulasin. Nautisin tema helisevat häält.
Ta tõusis püsti ja hüppas vette. Ma sain läbi märjaks.
"Kuule! Ma olen märg!"
"Ma näen jah. Anna käsi." vastas ta ja ma ulatasin talle oma käe.
Arvasin, et pidin aitama tal üles tulla, aga ta tõmbas mu hoopis vette.
Pritsisin teda ja me naersime kuni ta jätkas oma juttu.
" Mäletad kui sa siia kolisid? Kui sa vihkasid Soomet ja ei osand sõnagi soome keelt. Kui me kohtusime.-"
Ta tegi pausi ja vaatas mulle otse silma. Tema imearmsad silmad puurisid minu omadesse."Tead. Kui ma sind esmakordselt nägin teadsin, et meist saavad sõbrad. Aga mida rohkem ma sinuga koos olin, seda rohkem tahtsin ma sind. Su silmad, su naeratus. Ma olen sinusse armunud." ning seejärel surus ta oma huuled minu omadele.
KAMU SEDANG MEMBACA
Üksteisele loodud (Isac Elliot) eesti keeles
Fiksi Penggemar"Ma teadsin kohe kui sind nägin, et me oleme üksteise jaoks loodud" Eliisabet on täiesti tavaline eesti tüdruk, kes on pidanud kolima oma vihatuimasse riiki. Soome. Ta ei tea ise ka, miks see talle ei meeldi, aga üsna pea hakkab temaga seal juhtuma...