Osa 2 ettevalmistused

560 38 2
                                    

Ma tahtsin nii väga veel magada lootes, et nii jääme laevast maha ja jääme kas või veel üheks päevaks eestisse. Aga juba oli mu väike vend kohal ja raputas mind niikaua kuni olin voodis istuli.

Ma panin oma ''matuse'' riided selga ja läksin kööki. Mu isa ja ema olid ka juba seal.

Nii kui ema mind nägi, käratas ta mulle et ma endale normaalsed riided selga paneks ja need leina riided ära võtaksin. Loomulikult ma ka tegin seda sest ma ei taha et ta mu tuppa sorima tuleks. Käisin siis juba ka pesus sest ma pidin nagunii ''normaalsed'' riided selga ajama. Tegin ka kerge meigi ja läksin siis sööma.

Paps oli pannikaid teinud. Ma tõstsin endale paar kooki, valasin maasikamoosiga üle ja hakkasin sööma. Tuleb tunnistada, et need olid imehead! Tõid mul lausa väikese naeratuse suule. Sõin ruttu ära ja läksin oma tuppa, et hakata oma kaste autosse viima.

kolme tunniga olid mul asjad autos ja me pidime hakkama liikuma. Auto oli räigelt kaste täis. Mu vend pidi mu õe süles istuma kuigi meil on 7 kohaline auto. Okei, oli*. me müüme selle sadamas maha (meil on ostja juba olemas) ja ostame Soomes uue auto. Paps oli mingisugust juba vaadanud ja ära tellinud. loodan et see mingi piinlik auto pole. Ma panin kõrvaklapid pähe ja üritasin oma aju välja lülitada, aga see ei õnnestunud, niisiis küsisin emalt, et kas me saame Helsinkis oma maja või me lähme korterisse, aga sealt sain ma lihtsalt šokeeriva uudise.

Nimelt me ei lähe elama Helsinkisse vaid Esposse! Miks? See on Helsinkist rohkem kui tunni kaugusel ja see mingi tilluke ka ju! Oleks siis vähemalt HELSINGI aga ei! Espoo! Ma nii vihkan oma vanemaid!

 Ja järjekordne osa ;)

Üksteisele loodud (Isac Elliot) eesti keelesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang