18

416 64 0
                                    

POV : Zharif Rizqi

** aku cokak bab 13 utk elakkan confusion

"Makcik Maryam cakap awak nak jumpa? Kenapa?"

Anna Aqeedah rasa nak gaduh bila dengar suara tunangnya.

Tunang?

Err...

"Saja nak jumpa bakal suami. Takkan tu pun tak boleh kot?"

*situasi di Cafe*

'Impossible!'

Takkan Anna Aqeedah boleh cepat sangat terbuka hati nak jumpa aku pula?

Secara suka rela?

Memang nehi-nehi kabhi nehi!

Tak apa kita tengok apa tunang aku ni nak plan!

Anna Aqeedah tak tahu ke setiap tindak tanduknya memang sentiasa mendapat tempat di hati Zharif Rizqi?

Zharif Rizqi paling suka melihat kelekaan Anna Aqeedah.

Kalau dia dah tengelam dalam dunia sendiri, memang Anna Aqeedah tak hirau sekeliling!

Leka sendirian.

Aku boleh cakap she's kind of cute tho!

...

Apabila makanan yang dipesan sudah sampai, Zharif sudah mula membaca doa makan. Creamy Shrimp Pasta menjadi pilihan sebab dia tahu pasta yang dijual di sini memang tip top!

Belum sempat nak masuk oesophagus, Anna Aqeedah sudah mencokak makanannya.

Tengok daripada gaya macam tak makan satu hari!

Zharif confuse kejap oesophagus Anna Aqeedah ni ada kacukan vacuum ke?

Laju beb licinkan makanannya!

...

Mahu Zharif tak terkejut bila tengok sisi Anna Aqeedah yang dia langsung tak pernah tengok!

Sikit pun tak tinggal!

Hmm...

Takkan nak give up pula Zharif???

P/s: Jari aku hampir-hampir cramp, jadi tolonglah Vote, Comment & Share muah!!

POV ni aku tak pro sangat nak 'masak' macam mana? Sama ada blue-to-well-done, medium well, medium, medium rare atau rare? 😂

Sending virtual hugs to you guys ✨✨

GERENTI, TAKKAN SUKA!! [COMPLETED]Where stories live. Discover now