-Mostmár aludj.
-R-rendben! - fordulok a fal felé.
——————————————————
Már kb fél órája próbálok aludni, és a fájdalom nem múlik. Ez rosszabb, mint amikor az erőmhöz kellett hozzá szoknom. Már nem volt kényelmes ez a póz, ezért Kacchan felé fordultam. Ő már javában aludt, ezért elkezdtem bámulni. [Ezért ki leszek nyírva.] Meg akarom ölelni... De, mivan ha bántani fog? Nem érdekel! Éltem már meg nagyobb fájdalmat. - majd a mellkasába fúrom az arcomat. - Az illata meglepően jó volt, egy ilyen undorító helyen.
——————————————————
-Jóreggelt gerlicék! - jön be Denki zajongva.-Fogd már be, alszok bro! - tette hozzá Sero.
-Hé Kirishima, miért nem mész oda a szerelmedhez? - vetette fel a kérdést pikachu. Majd ő el is indult az ágy felé, amikor Hanta megszólalt
-Hol a zöld hajú?
-Tényleg! - kezdett el keresni a szemeivel Kaminari.
Eijiro az ágyamra ült, egyenesen Bakugou fejéhez, amikor egy puszit készült az arcára nyomni.
-Mit csinálsz te idióta? - vágja pofon barátját.
-Mhh... - kezdek el nyújtózkodni.
-MIDORIYA?! - döbben meg a fura hajú, amikor meglátja, hogy Bakugou mellől kelek fel.
-Jó reggelt Kirishima! - jövök zavarba.
-Bakugou, mi a szar van veled? - jön ki hirtelen a sodrából.
-Inkább veled mi van? Ne akarj már random megcsókolni ember! - forgatta a szemét a mellettem fekvő.
-EGY PÁRT ALKOTUNK! - kezd el könnyezni.
-Erről én nem tudok. Na, takarodj!
-A-a... - rogyott a földre Kirishima.
-Ne rinyálj már ennyit! - fordul hirtelen a falhoz, majd átölel.
Ahogy a keze a hátamhoz ért, libabőrös lettem.
-Hé idióták! Mehettek ebédelni, lassan megyek én is! - szólt hátra a többieknek.
-Gyertek, ne zavarjuk őket! - hallom meg a fekete hajú hangját.
-Hé, Deku! - suttogja Bakugou.
-I-igen?
-Nagyon édes voltál az éjszaka, és nem rontottál el semmit. - simogatja meg a hátam. [Csak nem személyiségzavar?]
-Azért fürödni menj el. - duzzogom az orrom alatt.
-Jólvan, de mondhatod hangosabban! - nevet édesen.
[Francba.]
-Nem vagy éhes? - kérdezi tőlem.
-De igen..
-Szeretnél ebédelni?
-Nem tudom, te szeretnél? - bizonytalanodom el.
-Ja, menjünk! - túr bele a hajamba, majd felül.
-K-kacchan...
-Mi az? - néz hátra.
-Honnan lesz pólóm?
-Talán van egy nálam, majd felveheted.
-De mikor?
-Ha végeztünk.
-De nekem most kell!
-Jahj ne hisztizz már. Ott egy tiszta azon a szekrényen, vagy mi az.
YOU ARE READING
𝕀𝕞𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕕 𝔸𝕥𝕥𝕣𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 [𝒷𝒶𝓀𝓊𝒹ℯ𝓀𝓊]🔞
Random[ÁTÍRÁS ALATT!] Halika embik! ^^ Ez egy nem megszokott történet lesz, ugyanis a helyszínünk egy börtön, ahol nem túl vidám élete van a főszereplőnknek, Dekunak. Bakugou Katsuki, a börtön rettegett személye, terrorban tartja a cella összes lakóját...