13.rész

1.1K 76 11
                                    

Eközben a rendőri szobában:

-Todoroki, minden rendben? Mit tettek magával?
-kérdeznek az őrök, mikor meglátták a földön heverő srácot, pucéran és mocskosan.

-Minden oké.

-Ki tette? - kezdte eloldozni az egyik őr.

-Bakugou Katsuki.

-Értettük! Ezért biztos, hogy nem egy napban részesítjük.
_______________________________________
-Baszadékok! Itt vagyok. - léptem be a közös cellánkba.

-Hol voltál egész este? - kérdezi Denki.

-Mi közöd hozzá?

-Csak kérdeztem, nyugodj már le.

Mit sem törődve mindenkivel, az ágyamhoz sétálok. Amikor befekszem, hogy végre szunyálhassak egy jót, természetesen megint keresett valaki.

-Szia Kacchan! Hova mentetek ma éjszaka Todorokival? - vont engem kérdőre Deku.

-Hagyjál már aludni! - dugom a fejem a takaró alá.

-D-de Kacchan.. - adja fel, majd távolodni kezd.

Végre.

-Bakugou Katsuki!

-Mi az már megint? - nézek fel.

Ekkor lettem figyelmes két őrre, akik engem vártak a félarcúval az oldalukon.

Ezt jól megszívtam.

Én tudva a dolgomat odaballagtam, majd hátra tettem a két kezem, hogy le tudják bilincselni.

Tették is a dolgukat azok a szemetek. Az az idióta félarcú pedig vigyorgott. Most látom először mosolyogni.

Végül eloldoztak, és belöktek a nekem szánt, egyszemélyes kis cellába. Tipikus. Hideg és sötét.
-----------------
Deku szemszöge:

Mikor Kacchan elzavart magától, vissza kullogtam az ágyamig, majd leültem rá, és néztem a takaróval fedett srácot.

Majd rá egy perc múlva hirtelen megjelent pár őr, majd elhurcolták. Komolyan, mi van itt?

-Hé, Todoroki! - szólok oda a srácnak, aki bejön az "ajtón".

-Igen?

-Kacchant hová viszik? És miért?

-Egy csendes és kicsi helyre. Azt nem tudom miért.

-Ugye nem zárják be? - nézek ilyedten.

-Eléggé valószínű. - von vállat.

A-az nem lehet... Talán az én hibám lenne? Meglátogathatom?
_______________________________________
Eközben a rendőri szobában:

-Lefőtt a kávéja uram!

-Rendben, várom. - kapcsolja be a tv-t.

-Friss közlemények! Egyik kollégánk látott egy All Might szerű férfit sétálni a városházán. Lehet, hogy tényleg életben van?-

-Hé srácok, ezt hallgassátok! - mutat a tv-re.

-Akkor a kölyök aki itt van.. - gondolkodik el.

-Ezek a hírek nincsenek megerősítve, de van rá esély, hogy kiengedik azt a srácot, akit vádoltak a gyilkossággal.
_______________________________________
Midoriya Izuku, látogatója van! - szólt egy őr, majd nagynehezen kikászálódtam az ágyból.

Kimentem a váróba, majd megpillantottam Iidát, aki az ügyemen dolgozik.

-Hello Iida. Hogy haladnak a dolgok? - kérdezem kíváncsian.

-Remekül! Képzeldd, All Might lehet, hogy életben van! - csúsztatja fel az orrán a szemüveget.

-Mondtam, hogy ártatlan vagyok! - örültem meg a hírnek.

-De ez sajna nem biztos. A legjobbakat kívánom! - mondja az ügyvéd barátom, majd kihúzódik a székkel, és elmegy.

Legalább megtudtam végre valamit.
_______________________________________
Ma Todoroki újra hozzám nyúlt. Miért nem élvezem úgy, mint Kacchannal? Ő gyengéd, mégis erős. Méghozzá úgy érzem, hogy ő az egyetlen akit szeretek. N-nem szerethetem, hiszen neki fontosabb Kirishima... Ez az érzés nyomja a mellkasom napok óta. Hamarosan kiengednek, ez már biztos. Ráadásul kiderült az is, hogy Todoroki nem követett el semmit, de jogot kapott bejönni hozzám, mivel az apja az elsőszámú hős. Ezt csak velem osztotta meg, ezért is védik úgy az őrök.
_______________________________________
Bakugou szemszöge:

Mindenképpen beszélnem kell Dekuval miután kiengedtek. Ezt most jól elbasztam. Meg akartam tartani egyszerre mindkettőt.. De Kirishima még úgyis szeret. Nem lesz gáz, ha a nyomi Deku nem bocsájt meg, hiszen úgyse kellek neki. Talán mégsem kellene. MIKET BESZÉLEK? DE IGEN, BESZÉLNI FOGOK VELE! - kezdem el rángatni a rácsokat.

-Hé, kussolj Katsuki! - szól rám az egyik őr.

-KI ENGEDTE MEG, HOGY A KERESZTNEVEMEN SZÓLÍTS?! - rúgok bele a rácsokba. -Neked csak faszom Bakugou!

-Azt mondtam fogd be a mocskos pofádat!

Végül csak leültem, és gondolkoztam. Minden csupa mocsok. Hangokat hallok, melyek hozzám beszélnek. Azt sugallják, hogy ne engedjem el.

Sziasztok! Ez egy elég rövid rész lett, de ezt már le akartam zárni. Nos a drága 18+-os könyvem, most fog áthaladni egy érzelmesebb irányba. Remélem nem bánjátok! ^^

𝕀𝕞𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕕 𝔸𝕥𝕥𝕣𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 [𝒷𝒶𝓀𝓊𝒹ℯ𝓀𝓊]🔞Where stories live. Discover now