De unom már a bezártságot... És Todoroki becsapott. Endeavornak biztos, hogy valamit hazudott rólam, ami miatt ki leszek dobva. Amióta All Might eltűnt, azt sem tudom mivan. Az egész város, sőt az egész ország nyugtalan. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy miért pont engem gyanusítanak.
A ma reggelem elég érdekesen indult. Az egyik őr szólt, hogy látogatóm van, ezért odamentem az egyik fülkéhez. Egy ügyvéd jött be hozzám, hogy beszéljen az ügyemről.
-Hello! Izuku Midoriya, igaz? - köszön nekem a furcsa alak.
-I-igen. - fészkelődök.
-Rég láttalak! - nevet az ügyvéd.
-De, hogy?..
-Azt mondták nagy hasznukra vagyok, ezért ügyvédnek álltam, és segíteni fogok abban, hogy mielőbb kiszabadulj! - mondta a rég nem látott barátom, Iida.
-Akkor nem kell 7 évig itt ülnöm? - örültem meg a hír hallatán.
-Hát... Nem biztos, hogy kihozlak, de 7 évig tuti nem leszel bent! - mosolyog barátságosan. Mondd, Midoriya. Tényleg olyan veszélyes ez a hely, mint ahogy azt mondják?
-Egyátalán nem! Kedvesek.. Az... Emberek.. - kezdtem el gondolkodni, a Bakugouval és a Seroval történt incidensen.
-Akkor megnyugodtam! Örülök, hogy megkaptam az ügyed. Még biztosan találkozunk! - állt fel a székből. Én visszavánszorogtam a szobámba, majd lefeküdtem kicsit pihenni.
-Deku, ha jól tudom... - néz le rám Kirishima.
-Hmm? - törölgetem a szemem.
-Miért nem tudsz egy normális mondatot összerakni? - üt egyet a rácsokba, de teljesen elfelejtkezett arról, hogy az ereje korlátozva van. -Bazdmeg! Ez nem férfias, Midoriya! - kezd el zokogni. -Elvetted tőlem... - csuklik el hirtelen a hangja.
-K-kit? - értetlenkedem.
-Bakugout!
-Nem vettem el, azt mondta, hogy csak a játéka leszek. - nézem értetlenül.
-Tudod, hogy milyen rég történt köztünk bármi is? Most pedig megjelensz te.. - hajtja le a fejét.
-De.. Nem én tehetek róla.
-Ez nem férfias Eijiro... - vágja arcon magát hirtelen. -Ne bámulj már. - szipogja.
-Ohhh.. izé.. sajnálom... - kerülöm a tekintetét.
-Szaros Deku! - jön be Kacchan.
[Kacchan. De édesen hangzik.]
-T-t-tessék?
-Nagyon unatkozok! - dobja le magát mellém.
-H-hát az n-nem j-jó - húzódok ijedten arébb.
-Te mit csinálsz ma? - kérdezi egy perverz mosoly kíséretében.
-S-semmit.
-Én is ezt a választ vártam. - fogja meg a kezem, amire én kihúzom a sajátomat az övé alól.
-Bakugou, nincs kedvetek máshol dugni?
-Ha nem tetszik, takarodj.
-Nézd milyen kedves Kiribro! Kiment, hogy együtt lehessünk. - teszi újra a kezét, az enyémre.
Sz-szerintem b-bunkó voltál... - próbálom ismét kihúzni, ám sikertelenül.
-Ne aggódj már ennyit. - simít végig a másik kezével az arcomon.
-H-hagyj kérlek... - fintorgok.
-Deku.. Nagyon unom már, hogy mindig tiltakozol. Tudod, senkinek nem tűrtem még ennyit. Túl feltűnően tiltakozol.
-Ezzel mire akarsz célozni? - rázódok vissza a valóságba.
-A hülye is látja, hogy oda vagy értem. - kezdi el a tincseimet piszkálni.
-D-dehogy is! - csapom le a kezét.
[Én Todorokit szeretem, és biztos vagyok benne, hogy nem volt szándékos az, amit tett.]
-Nézd... Kezd elfogyni a türelmem! - nyom hirtelen a falhoz, nyakamnál fogva.
-K-Kacchan...
-Kacchan? Ez tetszik!
-Eressz el!
-Azt mondtam, ne tiltakozz! - kezdi el a másik kezével lecibálni a pólómat.
-Kacchan, ez fáj...
-Ne nyavajogj már! - szakítja el.
-Honnan veszek újat?
-Ne foglalkozz vele... - nyal végig az egyik mellbimbómon, majd gyengéden ráharap.
-Ahh..~ - markolok az alattam elterülő takaróba, miután letett.
-K-kacchan...
-Te csak ennyit tudsz mondani? - veszi le a nadrágomat, azzal együtt pedig az alsómat is.
[Ha eljut addig a pontig, én..]
N-ne.. K-kacchan... - markol erősen tagomra, majd mozgatni kezdi rajta a kezét, amikor átjár az a kellemes érzés.
-Te komolyan elélveztél ennyitől? - emeli feljebb a hangját.
-M-megmondtam, hogy h-hagyd abba! - gyűlnek könnyek a szemembe.
Erre csak megfogta magát, majd kiséltált. Én megint ott maradtam mocskosan, letolt nadrággal, és szétszakadt pólóval. Útba vettem ismét a fürdőszobát, majd a többnyire meleg vízben kezdtem áztatni magam.
Remélem azért tűrhető volt. Na puszi^^
YOU ARE READING
𝕀𝕞𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕕 𝔸𝕥𝕥𝕣𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 [𝒷𝒶𝓀𝓊𝒹ℯ𝓀𝓊]🔞
Random[ÁTÍRÁS ALATT!] Halika embik! ^^ Ez egy nem megszokott történet lesz, ugyanis a helyszínünk egy börtön, ahol nem túl vidám élete van a főszereplőnknek, Dekunak. Bakugou Katsuki, a börtön rettegett személye, terrorban tartja a cella összes lakóját...