12.rész

1.3K 88 19
                                    

Bakugou szemszöge:

Jelenleg Kirishimával fekszünk az ágyban. Azaz én fekszem, ő alszik. Reggel hét óra van, és nem tudok vissza aludni. Máskor alszom legalább délig, de most nem megy. Az egész cella csendes és kihalt. Most jut eszembe, hol van Deku?

Gondoltam elmegyek csavarok egyet a zoknin.
Felálltam, majd már rohantam is a fürdőbe, amikor Dekura és valami félarcúra figyeltem fel.

Mit sem törődve vele, kicipzároztam a nadrágomat, majd a hányingerkeltő kagylóba kezdtem el vizelni. Hirtelen amikor a fejem oldalra fordítottam, megláttam magam mellett Dekut, aki szintén azt csinálta amit én. Elfordultam, majd újra oda néztem. Tekintetünk találkozott.

-Midoriya. Hozod végre? - szólalt meg egyhangúan a fura srác.

-P-persze!

Azt hiszi ez a csávó, hogy a kutyája?

A mellettem álló fiú felhúzza az alsóját, majd már fut is azért a "valamiért".

Mikor végeztem, a csaphoz álltam és kezet mostam. Éppen indultam volna kifelé, amikor Deku visszajött a kezében egy palack vízzel.

Honnan a francból szerezte?

-Oi, Deku!

-T-tessék? - meredt rám ilyedten.

-Honnan szerezted? - mutattam az innivalóra.

-A kint lévő autómatából. - vonja meg a vállát.

-Autómata? Én már két éve itt dekkolok, de nem találkoztam még vele.

-Legtöbb börtönben van, de ide még csak most szereztek be. - tette hozzá a félarcú.

-Midoriya. Ma estére nem kéne valamilyen szer?

-N-nem tud...

-Miről dumálsz te idióta?! - szakítom félbe Dekut, majd az ellenszenves csávónak indulok.

-Kérlek, ez csak neked lesz rossz. - próbál megállítani, de a földre lököm.

-Hé mi folyik itt? - jött be a három barátom.

Mikor meglátták, hogy kaptam egyet a másik féltől, azonnal a segítségemre siettek.

~Szegény Deku~

Kirishima a két kezét fogta le, Denki a lábain foglalt helyet, én és Sero, pedig addig ütöttük, amíg nem kezdett el ömleni a vér az orrából.

A tehetetlen kis Deku nem tudott mit tenni, ezért inkább elbújt, és egy kis sarokban kezdett pityeregni.

-Na, elég legyen mocskos banda! - jön be két őr.

-Ezért, az egészen mentek a hideg zárkába holnapig! - csapott egyet a másik fazon a gumibotjával.

-A francba már! - sóhajt fel Kaminari.

-Még nem végeztünk, rohadt félarcú!

-Kussolj! - vág tarkón az egyik, amitől egyből eszméletemet vesztem. Hogy én, ennyitől? Faszom kopók!
_________________________________________________
Deku szemszöge:

T-todoroki...

-Nyugodj meg Midoriya, csak egy kis ideig fog fájni. - veszi ki férfiasságát.

-De..

-Te már n-nem?... - kerül sokkos állapotba.

-Próbáltam elmondani.

-Még is mit képzelsz, megcsalsz engem? - lesz hirtelen mérges a felettem támaszkodó fiú.

𝕀𝕞𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕕 𝔸𝕥𝕥𝕣𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟 [𝒷𝒶𝓀𝓊𝒹ℯ𝓀𝓊]🔞Where stories live. Discover now