Epilog (?)

947 39 104
                                    

Zanim zaczniemy ten epilog
Jest on częściowo napisany jak pamiętnik Marinette. Mówię, żebyście zrozumieli yk.

------------------------------------------------------------

*W pamiętniku Marinette*

Drogi pamiętniku,
Tak właśnie zaczęła się moja miłosna historia. Od początku tej opowieści minęło sześć lat. Opowiem jeszcze co się stało z innymi, bo pewnie cię to ciekawi.

Moja najlepsza przyjaciółka po tamtej scenie na wieży Eiffla z Czarnym Kotem, musiała poznać nasze tożsamości. Dlaczego? Ponieważ nieustannie zadawała pytania jak doszło do mojego związku z blondynem i co na to Czarny Kot. Biedroblog został zawieszony z dwóch powodów. Pierwszy to narażenie nas na odkrycie tożsamości, ale to już wiesz, a drugi powód jest taki, że zaczęła pracę jako dziennikarka i zwyczajnie nie miała już czasu na prowadzenie bloga. Alya i jej chłopak są małżeństwem od około roku. Są ze sobą szczęśliwi i planują założyć rodzinę. Z całego serca im kibicuję i nie mogę się doczekać, aż zobaczę ich bobo, ale chyba nie doczekam się tak szybko.

Z Kagami nie utrzymuję kontaktu, ale z tego co wiem, razem z jej mamą wróciła do rodziny w Japonii. Kontakt urwał się zaraz po skończeniu liceum, sama nie wiem dlaczego.

Z Luką przyjaźnie się nadal i nie zamierzam zrywać tej znajomości. Kiedy jeszcze chodziłam do szkoły, porozmawiałam z nim bardzo szczerze, a on zaakceptował to, że jestem z Adrienem. Dowiedziałam się, że domyślał się tego, że jestem Biedronką, a Adrien Czarnym Kotem, ale nigdy tego nie mówił. Być może dlatego tak łatwo nas zrozumiał. Wracając do teraźniejszości... Często wyjeżdża na trasy koncertowe, ponieważ jest gitarzystą w zespole rockowym. Pozostał singlem, ale na jednym z koncertów poznał chłopaka imieniem Martin i choć jeszcze nie są razem, bardzo ich shipuje. Tak, Luka jest biseksualny, a Martin chyba homoseksualny, ale nie jestem pewna.

Na osiemnastce Adriena poznałam jego przyjaciółkę- Chloe.  Z początku nie wydawała się miła, ale ostatecznie się z nią zaprzyjaźniłam i razem z Alyą tworzymy grono bardzo bliskich przyjaciółek. Przyznam się, że kiedy pierwszy raz zobaczyłam blondynkę, byłam także odrobinę zazdrosna o Adriena, lecz jak się dowiedziałam, ma dziewczynę o imieniu Sabrina.

Tak, wiem, że bywam bardzo zazdrosna, ale kocham tego dachowca całym sercem.

Wracając...
Z moją licealną klasą nadal utrzymuję kontakt. No, przynajmniej z większością osób. Wśród moich znajomych powstało kilka nowych par, a niektóre licealne związki nadal trwają. Mylene i Ivan są małżeństwem i mają na razie jedno dziecko- dziewczynkę o imieniu Jeanne. Rose i Juleka zostały parą, ale narazie nie planują dzieci. Nathaniel, który doszedł do naszej klasy dopiero na trzecim roku naszej nauki w szkole, jest z Marciem i są zaręczeni.

Po tym, jak Lila pomagała Władcy Ciem w pokonaniu nas, pomimo tego, że wszyscy mi odradzali, próbowałam przeciągnąć szatynkę z powrotem na dobrą stronę. Z pozoru udawało mi się to, lecz realia były inne. Całkowicie zerwałam z nią kontakt po tym, jak próbowała mnie skłócić z Adrienem i ukraść szkatułkę miraculów. Na szczęście, zielonooki nie dał się oplątać wokół palca i nie wierzył Lili. Odnośnie tej kradzieży... Dowiedziałam się od Plagga, że gdy poszłam na zakupy, a Adrien był na sesji, Lila włamała się do naszego mieszkania i próbowała ukraść szkatułkę. Kwami zareagowało i zaczęło używać swojej zdolności przenikania przez przedmioty do straszenia jej (wyłączał światła, otwierał szafki itp.). Kiedy wracałam do mieszkania, zauważyłam szatynkę uciekającą na klatce schodowej. Plagg wszystko mi opowiedział i w nagrodę dostał dodatkową porcję camemberta. Sprawa nie została zgłoszona na policję, ale dziewczyna ma trzymać się od nas z daleka.

✔𝓜𝔂 𝓹𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼~𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓾𝓵𝓸𝓾𝓼 𝓵𝓪𝓭𝔂𝓫𝓾𝓰✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz