Medya: Alis Adin
Alp Adin'den
Alis bir anda kucağıma yığılmıştı. Üstümdeki şoku atlattıktan sonra Alis'ı kucağıma aldım ve arka koltuğa yatırdım.
Mete ağlıyordu. Nasıl olmuştu da bir kız Mete'yi kendine böylesine ağlatıcak kadar bağlamıştı? Mete biri için bu kadar ağlamazdı. Bizden biri olsa bile.
Alis'in bağırdığı şeyler kalbime oturmuştu. Birinin söylediği şeyler nasıl onun canını bu kadar yakmıştı? Benim söylediğim bir şey ile biri bu hale gelebilir miydi? Birine bu denli bağlanılabilir miydi?
Alis'i sakinleştirmek için söylediklerimde ciddi miydim ben bile bilmiyordum. Belki önyargılıydım ama kolayca güvenemiyordum. Hele ki o kızdan sonra. Hayatımızı mafhetmiş aynı zamanda yaptığı bir hata yüzünden birini canından etmişti.
"Abi ablama bir şey olmayacak değil mi?"
"Olmayacak Mete, merak etme bir şey olmayacak. Mete, annemleri ara hastaneye gittiğimizi söyle."
"Tamam abi." Hala ağlıyordu. Telefonunu açıp Babamı aradı.
"Alo baba." Sesi çok kötü çıkmıştı.
"..."
"Ben iyiyim baba ama Alis bayıldı. Hastaneye gidiyoruz. *** Hastanesi."
"..."
"Tamam baba." Diyip kapatmıştı.
"Onlarda hastaneye geçiyor."
Kafamı sallayıp dikiz aynasından Alis'e baktım. Çok güzel gözüküyordu. Aynı annemdi.
Hastane görüş açmış girince daha da hızlandım ve arabayı park ettim. Arabadan inip Alis'i kucağıma aldım. Mete de peşinden geliyordu.
"Sedye getirin!" Diye bağırdım. Hemen sedye getirdiler ve Alis'i yatırdım. Birkaç şey sordular Mete cevap verdi. Benim gözüm bir odaya götürülen Alis'teydi.
Mete'yle kenardaki koltuklara oturduk. Yüzümü ellerimin arasına alıp ovdum.
"Alis Adin hangi odada?" Yanımızdan gelen telaşlı ses babamındı. Ayağa kalkıp onlara doğru gittim. Beni gören annem "Oğlum Alis nasıl? Nerde?"
Gözleri dolmuştu. Tüm aile buradaydı.
"Odaya aldılar. Nasıl bilmiyorum." Efe de "Neden bayıldı?"
"Sanırım Mert'in dediği bir şey yüzünden oldu. Telefonuna gelen mesaja bakınca bağırıp ağlamaya başladı. Sonrada bayıldı."
Dediğim şey yüzünden Efe yumruklarını sıktı. Mete ayağa kalktı ve "Ablama bir şey olmayacak, o güçlü kızdır."
Gidip ona sarıldım. "Evet ona bir şey olmayacak. Sonuçta o bir Adin."
Biz konuşurken odadan bir doktor çıktı ve bize doğru geldi.
"Alis Adin'in ailesi siz misiniz?"
Babam kafa sallayıp "Evet biziz. Kızımız nasıl?"
"Şuan iyi durumda. Birazdan uyanır. Stres ve üzüntüden kaynaklı bayılmış. Stres ve üzüntüden uzak olması gerekiyor."
Diyip gitti. Bizde Alis'in odasına girdik. Kolunda serum vardı ve uyuyordu. Odadaki koltuklara geçip Alis'in uyanmasını bekledik.
Yavaştan kıpırdanmaya başladı ve gözlerini açtı.
Alis Adin'den
Gözlerimi kırpıştırıp araladım. Tüm aile buradaydı. Hepsi de bana endişeli gözlerle bakıyordu. Annemin gözleri dolu doluydu.
"Kızım iyi misin? Doktoru cağıralım mı?" Dedi annem.
"Iyiyim anne." Diyip gülümsedim. Gözlerimin içine bakıp öyle güzel güldüki yüzümdeki sırıtma genişledi. Bana sıkı sıkı sarılıp "Kızım." Dedi.
Odadakilerde bize gülerek bakıyordu. Annem ayrılınca gelip Mete sarıldı. Bende ona sarıldım.
"Bizi çok korkuttun."
"Özür dilerim."
Kollarını benden ayırdı. Alp Abim gelip sarıldı "Ben artık senin abinim. Unutma." Diye kulağıma fısıldadı. Otuz iki diş sırıtmamla ona baktım. Gözleri parlıyordu onunda.
Diğerleri bize şaşkınlıkla bakıyordu.
"Gitmiyor muyuz?" Dedim üzerimdeki gözlere dayanamayıp.
•••
Eve gelmiştik ve ben odama gidip pijamalarımı giymiştim. Gidip yatağıma oturdum. Gözlerimi ovdum. Abim Mert'in yazdıklarından sonra çıldırmıştım. Alp Abim ve Mete olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.
Artık abi diyecektim onlara. Alışmaya başlamıştım. Efe, Ege va Yağız ile hala aram iyi değildi ama eskisi kadarda kötü değildi.
Saat gece on birdi yatacaktım ama tek uyumak istemiyordum. O yüzden Alp Abimin odasına gittim. Kapıyı çaldım. Gel sesi gelince kapıyı açıp içeri girdim. Masasında bir şeyler yapıyordu.
"Abi beraber uyuyalım mı?" Sonra gülümsedim. O da gulümsedi ve ayağa kalkıp yatağına doğru gitti. Benide yanına çağırdı. Koşarak yanına gidip yattım. Arkamdan bana sarıldı ve "Iyi geceler Alis'im." Dedi.
Gözlerimi kapayıp kendimi uykuya bıraktım.
150 vote 250 yorum sınır.
Selam, umarım güzel bir bölüm olmuştur.
Bölümler artık bu saatlerde gelecek. Kitapta olmasını istediğiniz bir olaya varsa yazın. Yazabileceğim bir şeyse yazarım.
Buraya Alis'ı bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vita Nova
Genç Kız Edebiyatı"On altı yıl önce bebekler karıştırılmış. Bunu yapanların cezası verilecektir." Dedi doktor bir çırpıda.