Blackpink

1.7K 33 6
                                    

Ambulansla hastaneye kaldırılıyorsun:


JİSOO:

Jisoo, programı izin verir vermez hastanede olurdu.

YG binasında merdivenlerden düştükten sonra (onu ziyarete gelmiştin) bacağını incittiğinde şok olurdu ve suçluluk duyardı.

Gün durumu daha da kötüleştiren kazanın ne kadar kötü olduğunu bilemezdi.

Bacağın mı kırılmıştı? Bir bağ mı yırtılmıştı? Çatlamış mıydı?

Bu sorular durmadan kafasında yanıp döner.

Her şey gerçekleştiğinde, onu ziyarete etmemiş olmanızı istiyor.

Sonunda seni gördüğünde senin için iyimser olmaya çalışırdı. Yine de gözle görülür bir şekilde gergin olurdu.

Gerginliğini saklamaya çalışırken seni yumuşakça onu korkuttuğun için azarlayacak.

Jisoo, onu ziyaret ederken yaralandığın için suçlu hisseder. Ve bu gerçekleştiğinde, ona sorun olmadığına dair defalarca güven vermene rağmen, özür dilemeye devam ederdi.

İyileşme sürecinde, her şekilde sana yardım ederdi. İyileştikten sonra ne zaman YG binasına girersen, kendisi ya da kızlardan biri seninle birlikte olacak.

💚

JENNİE:

İyi olduğunu öğrenene kadar, gözle görülür bir şekilde korkmuş olur.

Görüyorsun ki onun idol hayatı ve programı seni ziyaret etmesine muhtemel vermez ve stresli olur.

İstemeden kızlara çatar ve ne yaptığını farketmenden korkardı.

Stres uyku düzeninin her yerinde olurdu; bazı geceler en fazla 3 saat uyuyabilirdim. Diğerleri de Jennie izin verdiği kadar uyuyabilirdi.

Kızlar Jennie'yi uyandıracak kadar yürekli olmazdı.

Jennie seni hergün, arayabildiği her an arardı. Asansördeki kazadan sonra kırık bir kol ve bacakla ona geri dönmek zor olurdu.

Seninle konuşmak onu güzelce sakinleştirirdi ve stresinin kızlarıda kötü etkilediğini farketmesini sağlardı.

Gelebileceği en yakın zamanda çiçeklerle ve favori yemeğinle seni ziyarete gelir, yakın zamanda gelemediği için toparlamaya çalışır.

Kırık olmayan tarafına sarılmadan önce rahat olduğundan emin olurdu. Alnından öpüp onu ne kadar korkuttuğunu söylerdi.

💚

ROSÈ:

Ona, beyin sarsıntısı geçirdiğin için hastaneye kaldırıldığın söylendiğinde, korkmuş olurdu ve birazcık çıldırmaya başlardı.

Fakat bu nasıl sarsıntı geçirdiğini öğrenene kadar sürer, elektrik direğine çarparak.

Gülmeye başlardı, fakat hala geçirdiğin sarsıntının büyük olmasından korkuyor olurdu. Küçük bir sarsıntı olmasını umdu.

Chaeyoung, beyin sarsıntısıyla ilgili her şeyi google da araştırır. Nedenleri, semptomları, tedavisi, olası komplikasyonlar, her şey.

Acı çekiyor olmandan, anılarını unutmandan ve beyin hasarı almandan korkmaya başlardı.

Ama yakın zamanda elektrik direğine çarpmanın bunlara neden olmayacağını anladı.

Seni görür görmez, göz kontrolüne gitmeni söyleyerek dalga geçer. Ama hemen durup sana sarılacak ve bir daha bu kadar aptal olmamanı söyler.

Hastalığın geçip, üzerinden bir kaç hafta geçse bile, pamuk ipliklerle kaplanman gerekiyormuş gibi davranır. Ama bu seni sevdiğinden dolayı.

Ayrıca, bir daha kaza geçirmen konusunda bir miktar endişelenebilir.

💚

LİSA:

Kamyon çarptığı için komaya girmiştin. Bu gece oldu, okuldan/işten dönerken. Yani seni sabaha kadar bulamadı.

Menajeri bunu ona söylediğinde, bunun bir şaka olduğunu sanıp gülmeye başladı.

Ama bunun ciddi olduğunu farkettiğinde gözlerinden yavaşça yaşlar akmaya başlar. Hemen gözyaşlarını siler ve seninle olmaya çalışır buna rağmen umduğu kadar iyi olamaz.

Gelebileceği en kısa sürede yanına gelir. Sonunda seni görmek için ara verebildiğinde, hastane odasına girmek için tereddüt ederdi. Çünkü bunun seninle son anısının olmasından korkuyor.

Bir kere girdiğinde ağlamaya başlar. Haberi aldığından geri tuttuğu göz yaşları akmaya başlayıp sel olurdu.

Lisa, tüm gözyaşlarını döktükten sonra muhtemelen sana sessizce 'Stay' şarkısını söyler. Kalabildiği kadar yanında kalırdı. Bilincin açıldığında çok rahatlardı.



Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışları için kusura bakmayın lütfen.

💚💚💚💚

💚💚💚💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KPOP GIRL GROUP REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin