Hamile olduklarını öğreniyorlar:
IRENE:
Joohyun çok dikkatli bir insandı, hem kendisine hem de etrafındaki insanlara uyum sağladı. Sabah bulantısı yaşamaya başlar başlamaz neler olduğunu anladı, ancak size söylemeden önce emin olana kadar beklemek istedi.
Ve sonunda yaptığında, Joohyun çok mutlu ve neredeyse farklı bir insandı. Haftalarca gülümsedi, ellerini sürekli karnına koydu ya da şefkat için sana doğru uzandı. Biraz daha ona benzeyen Joohyun'u hemen planlamaya başladı, ne kadar heyecanlı olduğuyla kendini aştı.
"Hadi, sarıl bana, çok mutluyum."
🌼
SEULGI:
Klasik Seulgi tarzında, neredeyse kendini göstermeye başlayana kadar hamile olduğunu fark etmemişti. Semptom yaşamadı ve iki aydan biraz fazla bir süre normal hayatını sürdürdü.
Bunu ona söyleyen ve teste girmesini sağlayan sendin ama test tam da beklediğin kadar pozitif çıkınca Seulgi resmen mutluluktan havaya uçtu. Henüz tam olarak ne yapması gerektiğini bilmiyordu, ama bildiği, ikinizin de mükemmel ebeveynler olacağıydı.
"E/H, haklıydın! Bu olumlu!”
🌼
WENDY:
Seungwan, doktorunun söylediği gibi sürekli olarak kendini test ediyordu ve testin nihayet pozitif çıktığı, hayatının en güzel günlerinden biriydi. Ve elbette, duyuruyu özel yapmak istedi, bu yüzden bir sürpriz olması gerekiyordu.
Eve, paketlenmiş çocuk kitaplarından oluşan bir hediyeye ve Seungwan'ın mutlu öpücüğüne geldin. Kitapların üzerinde duran pozitif gebelik testi size bilmeniz gereken her şeyi anlattı ve siz günün geri kalanını hayatınızın aşkıyla etrafta dolaşarak, hiç daha parlak olmayan bir geleceği bekleyerek geçirdiniz.
"Doğru okudun, Y/N."
🌼
JOY:
Sooyoung öğrendiğinde hemen birine söylemek zorundaydı, ama aynı zamanda sizin için mümkün olan en iyi sürprizi planlamak istedi, bu yüzden önce üyelerine atıp tuttu. Birlikte, hamileliği size duyurmak için bir parti planladılar, bir şekilde aynı anda sağduyulu ve büyük bir kutlama.
İlk geldiğinizde, büyük bir randevuyu unuttuğunuzu düşündünüz, ancak ruh haliniz yeterince hızlı değişti. Dürüst olmak gerekirse, Sooyoung ile aranızda kimin daha mutlu olduğunu kimse söyleyemezdi çünkü ikiniz de gecenin geri kalanında sadece sırıttınız.
"Hiçbir şey unutmadın bebeğim, pastaya bir bak."
🌼
YERI:
Yerim seni şok etmek falan istemedi ama hamileliğini sana duyurmanın geleneksel ve sıkıcı bir yöntemini de eğlenceli görmedi. Sonuçta, ikinizde geleneksel olan hiçbir şey yoktu.
Sonunda, Yerim'in ne yapmak istediğini anladığında, üyelerinin yüzündeki şok gülümsemeyi filme almalarını sağlayan basit bir tahmin oyunu seçti. Senin tezahüratını kabul etti ve kendilerinden biriyle kucakladı, ayrıca gezegendeki en mutlu insanlar olacağına dair fısıldayarak bir söz verdi.
"Bunun ne kadar harika olacağını hayal edebiliyor musun?"
🌼🌼🌼🌼🌼
Sınır 6
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.