Birileri seni incitiyor:
Hwasa
Hwasa, bir zorba tarafından kafanın arkasına vurulduğunu gördüğünde neredeyse hırlayarak nefesi kesilir ve kaşlarını çatardı. Size doğru koşarken, zorba adama sert bir şekilde bakarken sizi kollarına alırdı.Wheein:
Wheein üzülmenin de ötesine geçerdi, senin incindiğini görmek her şeyden daha çok incinirdi. Size zarar veren kişiye misilleme yapmak ister, ancak asıl endişesi sizin güvenliğiniz olacaktır."Omg, bebeğim iyi misin?!! Merak etme, seni eve götüreceğim, tamam mı? Çok üzgünüm, bu bir daha asla olmayacak, bundan emin olacağım!”
SOLAR:
Birinin sizi aşağı itip düşürmesini izledikten sonra Solar'ın saniyeler içinde tam yanınızda olması fazla zaman almadı. O anda kimin dinlediği veya izlediği konusunda kimseyi siklemeyecekti, Solar onlara küfredecek ve muhtemelen onları da ağlatacaktı."HEY!! Ne oluyor be?! Kim olduğunu sanıyorsun?! Benim s/o'mu böyle itip kakıyorsun! Sebebinin ne olduğu umurumda değil, böyle insanlara el kaldırmazsın, özellikle kız arkadaşıma asla! Makyajımı ve tırnaklarımı yeni yaptırdığım için şanslısın yoksa kıçını çok fena yırtardım!”
Moonbyul:
Moonbyul'da seni incittiğini fark ettiği kişiyi tekmelemesini engellemek için her şeyi yapardı, ama durumu büyütmenin seni üzeceğini görseydi, onlara fiziksel olarak zarar vermezdi ama seni bir daha asla rahatsız etmeyeceklerinden emin olurdu."Beni dinle, şanslı yıldızlarına teşekkür et, çünkü Y/N bundan daha büyük bir şey yapmamı istemiyor ve seni bir daha onun yanında görürsem pişman olacaksın. Anladın mı?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.