Cuddling Their GF:
Miyeon:
Halkın içinde daha çekingen olan bir kız, bu yüzden birlikte yalnız kalana kadar sevgisi içinde artıyor. İşte o zaman sevimsiz yanını ortaya çıkarır, ikinize de sıcak bir içecek yapar, battaniyelerin en kabarığını çıkarır ve bir film çeker.
"Böyle vakit geçirmek güzel, değil mi?"
💛
Minnie:
O açık bir insan, duyguları kolayca okunabiliyor, bu yüzden onları saklama zahmetine asla girmiyor. Sarılmak istediğinde, başkalarının yanında bile kucaklaşacak. En yeni single'larını kutlamak için hepiniz akşam yemeğine çıkıyorsunuz. Minnie başını sana yaslamaktan, elini tutmaktan, yanaklarını öpmekten çekinmiyor.
"Bugün güzel bir gün, sen varken daha da güzel~"
💛Soyeon:
Utangaç biri değil, bu yüzden kucaklaşma seansları başlatmak onun uzmanlık alanı. Ne zaman yorulsa veya bitkin hissetse, ona bir fincan sıcak çikolata yapıp yapamayacağınızı sorar ( çok lezzetli olduğuna yemin eder) ve size sarılır.
“Bugün uzun bir çekim günü geçirdim. Yardımcı oyuncularım komiti, bu yüzden katlanabildim, ancak sabahın dördü beni öldürüyor ..”
💛
Yuqi:
Sert biriymiş gibi davranmaya çalışıyor ama içten içe yumuşacık biri. Sarılmalar onun favorisidir ve çoğu zaman sizin kollarınızda olmadığı sürece uyumakta zorluk çeker.
💛
Shuhua:
Sevimli ve seksi bir insan tipi. Sarılmaları çok rağbet görüyor, altından daha değerli ve bunu kendi yararına nasıl kullanacağını biliyor.
"Bebeğim, bana dondurma alacağına söz verirsen, bütün gün sana sarılırım."
💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.