🤎
🤎
🤎
itzy and their favorite place to kiss their s/o:
🤎
yeji: loves, loves, loves to kiss your nose—burnunun buruşma şekli, gülümsemen ve yanaklarının yukarı kalkma şekli, gözlerinin buruşma şekli onun kalbini kesinlikle çarpıyor. Bunu her zaman yapıyor, sadece seni kendi etrafında çeviriyor ya da yüzünü sana çeviriyor, burnuna bir öpücük konduruyor (bazen kesinlikle ruj lekesi bırakıyor ve mahcup bir gülümsemeyle siliyor) ve hiçbir şey yapmamış gibi arkasını dönüyor. çok tatlı buluyor.🤎
lia: in between your shoulder blades or on the collarbone—kürek kemiğinin arasında veya köprücük kemiği üzerinde. Bunu çok samimi ve rahatlatıcı buluyor ve geri öptüğünde hoşuna gidiyor, ancak dokunuşuyla erimeden önce biraz gergin olmanızı seviyor ve ardından başını oraya sokup size gülümsemeyi ve bunu yaparken elini tutmayı seviyor. Sadece sana yakın olmak istiyor.
🤎
ryujin: your lips—bunu her zaman yapar ve sizi öpmenin en sevdiği yol, birinizin diğerinin dizlerinin arasına oturması ve kanepede veya yatakta oturanın eğilip dudaklarını öpmesidir. Bunun tatlı olduğunu ve partnerinin dikkatini çekmenin en iyi yolu olduğunu düşünür (onunkini de elde etmenin en iyi yolu budur - hızlı öpücük ve o tamamen sizindir).
🤎chaeryeong: your forehead or the crown of your head—Şampuanınızın kokusunu sevmekle kalmaz (ziyarete geldiğinde çoğunu çalar ve kullanır), saçınızın gıdıklanma hissini, kıkırdama ve ona arkaya yaslanmanızı sever ve aynı zamanda bunu yapabilmesini de sever. Ona daha uzun olduğunu söyleyin (olmasa bile, çünkü o anda başınızın üstünü öpmek için daha uzun olması gerekiyordu).
🤎
yuna: your cheeks—çok masum ve sevecen. Sana olan sevgisinden kalbi sıkıştığında ya da sana dokunmak istediğinde yanaklarını çabucak öpmeyi seviyor. Senin, onun ve üyelerin Yuna seni öperken çektiği birçok fotoğraf var. Bu sadece onun en sevdiği poz. Dudaklarının altında kızardığını, yüzünün ısındığını ve gülümsemenle yanaklarının kıvrıldığını hissetmekten hoşlanır.
🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.