Evlilik hayatı:SOLAR:
* Evlendiğinizde, klasik beyaz gelinlik giyer.
* her şey planlandı. Bir yıl sonra daha güzel bir eve taşınmak, iki yıl sonra çocuk sahibi olmak, üç yıl sonra bir köpek sahiplenmek gibi..
* mükemme eş olmaya çalışır. Sana her gün öğle yemeği ve akşam yemeği hazırlamak gibi şeyler yapar.
* tipik bir ev hanımı.
* evi yöneten bir Wonder woman gibi. Yemek yapmak, çamaşır yıkamak gibi.
* Sen evden ayrılırken ve eve geldiğinde seni öper.
💙MOONBYUL:
* Tipik bir ev hanımı değil.
* uğraşması gereken, kendi özel programı var ve ev işlerini genellikle paylaşacaksınız. Tabi işin olmadı ve hasta olmadığın sürece.
* sana karım der. Sen ona nasıl seslenirsen eriyecek.
* sevgiyle yüzüğüne bakacak. Sıkıldığında ya da sadece yüzüğünden enerji aldığında...
* düğün gününde takım elbise giymeyi seçer.
* 50 yıl sonra bile sana sevgiyle bakacak ve seni camdan yapılmış gibi tutacak.
💙WHEEİN:
* Evlilik hakkında süper heyecanlı.
* yeni evli aşamasını asla terk etmeyen bir çiftsiniz. Çok fazla kavga olmaz ve sıcak aşk duygusunu kaybetmezsiniz.
* Birbirinizin yanında çok rahat olursunuz.
* onun tıraşsız bacaklarını ovmana ya da yanında gaz çıkartmana izin verirdi.
* her öpücükte kalbi daha hızlı atar. Sanki ilk öpücükmüş gibi.
* popo şaplaklarının seni karşılamak için çok uygun olduğunu düşünüyor.
💙HWASA:
* alyans talipleri uzaklaştırmaz.
* bu yüzden gururla üstüne basarak sol elini salladı. "Yüzüğü görmüyor musun?"
* sana sahip olduğu işin çok şanslı hisseder ama sen öyle düşünmezdin.
* sık sık "Nasıl senin gibi mükemmel biriyle evlendim?" gibi şeyler sorardın. Hyejin kafası karışmış bir şekilde bakardı. "Ne demek istiyorsun? Benim için mükemmel olan şey tam olarak burada."
* Bazen marketten yanlış marka peynir alırsan "Vay canına neden seninle evlendim?" gibi şakalar yapar.
* Düğün günü, en mutlu olduğu gün.
Merhaba, umarım beğenirsiniz..
💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Não FicçãoKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.