Vampir au:
JISOO:
Lider.
Kim Jisoo. Vampirlerin bildiği en korkulan vampir lideri. Karizmatik, güçlü ve hırslıdır. Şöhretini biliyor ve kendisine veya klanına zarar verenlere karşı olabileceği en acımasız kişi olarak bunu koruyor.
Jisoo, öfkeyle kurbanları sona ermek için yalvarana kadar onlarla oynamaktan korkuyor ve sonra onları hayvanlar yesin diye ormanda bırakıyor.
Jisoo, acımasız olduğu kadar zeki de. Gittikleri her yer ve temasa geçtikleri herkes hakkında her şeyi biliyor. Zayıf noktalarını, avcılar çok yaklaştığında sığınacakları güvenli yerleri (hiç olmayacakları gibi) ve yerliler kızların hala ilk geldiklerindeki gibi göründüklerini fark etmeden önce yeni bir yere taşınmak için mükemmel zamanları biliyor.
Jisoo, Rosé'nin av gezilerinden birinden seni seçerdi ve kimsenin yanına yaklaşmasına izin vermezdi. Sende bırakamadığı bir şey vardı, onu sana çeken bir şey.
Kim olduklarını ve nasıl yaşadıklarını Jisoo size söyleyecekti. Size karşı bir çekim hissetse de, eğer kötü tepki vermiş olsaydınız, vücudunuzdaki kanı boşaltmaktan çekinmezdi.
Yavaş ama emin adımlarla ona giderek daha fazla güvenir, onların dünyası hakkında daha çok şey öğrenirsiniz. Jisoo sonunda seni çevirdiğinde, onun yanında olurdun. Vampirlerin en vahşisinin sevgilisi.
JENNIE:
Koruyucu.
Bilinen en güçlü vampir. En güçlü vampir hakkında insan tarafından yazılmış efsaneler var.
Jennie, Jisoo'nun sağ koludur. Başka bir klana saldırı planlanıyorsa, o oradadır. Rosé yeni bir av getiriyorsa, kimsenin çizgiyi aşmadığından emin olmak için oradadır. Lisa yeni üyeler getiriyorsa, BlackPink'te yer almayanları bitirmek için oradadır.
Hareket ettiklerinde, potansiyel tehlikelere karşı bulundukları bölgeyi araştırır; hayatlarını huzur içinde yaşayabilmeleri için kızları güvende tutar.
Jennie'nin sorunu, gücünü ailesini korumak için kullanmasına gerek olmaması. Orman tarafından gizlenmiş bir ev gibi köşklerine tesadüfen rastladığınızda, tek yaptığı size ne yaptığınızı sormaktı ve donup kaldınız. Onun varlığı muazzam ve boğucu. Jennie bu kazayı hafife almaz ve sizi ana kasabanın yakınındaki ormanın kenarında bırakırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.