Mafya au:Kaçtığın zaman:
Soyeon:
Kanı kaynıyor ve zihni hızlandıkça panik başlıyor. Rakipleri tarafından ele geçirildiğiniz ilk düşüncesi... ama valizlerinizin gittiğini ve kasanızın boşaldığını fark ettiğinde, ikiyle ikiyi bir araya getiriyor. Senin için av başlarken tanıdığı herkesi arar. Keskin zihnini kullanarak kafanıza girmeye çalışmaktan geri durmayacaktır.
Nereye gidersin? Bu dünyada en çok kime güvenirsin? Ebeveyninizin evine, arkadaşınızın evine, iş arkadaşlarınızın evine girer - sizi bulur. Ve seni bulduğunda doğru düşünemez. Sinirleri ve öfkesi taşar, sana olan güveni yavaş yavaş azalır. Bunu ona neden yapmak isteyesin ki?
--------------------
Miyeon:
Bunu çok kişisel algılıyor... ayrılma sebebin ne olursa olsun, neden onu bırakasın ki? Onun dünyası olduğunu bilmiyor musun? Seni koşulsuz sevdiğini mi? Pekala, bu gözden kaçırması gereken tek hata. Gittiğini anladığında kalbi kırılır, ama bu onun sana yetişmesini engellemez. Seni bulana kadar durmayacak.
Sert değil - sonunda seni bir otelde saklanırken bulduğunda, bir zayıflık anında yumuşadı.- İyi olduğunu ve düşmanlarının yardımı olmadan ayrıldığını bilmekten kendini alamaz. Onun umursadığı tek şey güvenliğiniz, bu yüzden bundan sonra her hareketinizin izlenmesini bekleyin.------------------------
Minnie:
Hesaplı ve rahat - bulunmak istemeyen birini ilk kez aramıyor.- Korkusunun ortaya çıkmasına izin vermiyor ve duygularının en iyi kararı vermesine izin vermiyor. Sıradan bir kadın kılığında sokaklara çıkıyor. Tüm favori noktalarınızı biliyor - hem içini hem dışını biliyor.- Bebeğinin saklanacak yeri yok.
Rakip mafyası tarafından yakalanmamak için size birkaç püf noktası öğretmişti ve bilginizi onun sizi bulmasını engellemek için uyguladığınızı anlayınca gurur duymadan edemiyor. Şirin, diye düşünüyor ama fazla ukala olmamalısın... o senin öğretmenindi ve seni tekrar tekrar alt edecek.
----------------------
Soojin:
İfadesi soğuk kalıyor, ancak kontrol edilemez bir endişe hissetmeden edemiyor. Neden kaçtığını unut, -umurunda değil - ama nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirsin? Onunla olmanın getirdiği tehlikeleri sürekli olarak yeterince zorlamamış mıydı? Onunla görüldüğünde sırtında büyük, inkar edilemez kırmızı bir hedef olduğunu anlamadın mı?
Sizin için arama ekipleri gönderirken, kendi arabasına binip kendi kendine bakarken tavrı acımasız ve çılgına dönüyor. Seni kaybetmeyecek, bu boktan dünyada, onun boktan dünyasında onun için önemli olan tek şey sensin. O sensiz olamaz.
-----------------------Yuqi:
Aklı bu durumun olası en kötü sonuçlarına doğru koşarken, duyguları her hareketini tüketir. Hareketlerine çok kızıyor... sorunların olsaydı, onunla normal insanların yaptığı gibi konuşabilirdin. - İkinizin normal bir çift olmadığınızı kendine hatırlatamıyor - ama nerede olduğunuzu bilmiyorsa, sizi nasıl koruyacaktı?
Uzun zaman önce seni güvende tutacağına söz verdi ve başarısız oldu. Başarısız oldu çünkü sen inatçı ve aptalsın, eylemlerinin sonuçlarını göremiyorsun. Endişesi yüz hatlarında belli oluyor ve bunu kimin gördüğü umrunda değil. Ona ne yaptığını ve bu gizliliğin onu ne kadar öldürdüğünü görmeni istiyor.
------------------------
Shuhua:
Mafya ailesi onu hiç bu kadar panik ve kızgın görmemişti. Etrafında fırtınalar koparıyor, küfürler ediyor ve çığlıklar atıyor, sonra da kafayı sıyırıp sizi avlıyor. Onu bu kadar kolay bırakabileceğini sandın... neden bırakmak isteyesin ki? Onunla olmaktan ve güvende olmaktan daha iyi ne olabilirdi ki?!
Bir süre sonra öfkesi yatışıyor ve zihni odaklanmış ve kararlı hale geliyor. Yine de kendi düşüncelerine kapılmadan edemiyor, ilişkinize, mutluluğunuza, size nasıl davrandığına dair şüpheleri var. Çok mu azdı? Seni ihmal mi etti? Her halükarda, sen onun yanında güvende ve sağlam olana kadar kendini bırakamazdı... ve şimdi onu asla bırakamayacaksın.
Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
SachbücherKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.