Hasta Olduğunda Onlara Bakıyorsunuz;
.IRENE:
"Hayır, lütfen bana çorba yapma, bunu ben yapmalıyım, hastalanmam benim suçum!" gibi şeyler söyleyerek kendisini gerçekten suçlu ve sorumlu hissediyor. Ama içeride, çok minnettar. Anne doğası gereği, ilgilenilen kişi olmayı garip ama aynı zamanda güzel buluyor..
WENDY:
"Aaah, ölüyorum." Çoğunlukla şikayet eder, ölümün eşiğinde olduğuna ikna olur. Ayrıca çok yaklaşırsan şikayet eder, "Hayır, yapma, sen de hastalanacaksın!" ama içten içe ilgiyi sever. Aslında başka bir anne tipi, o yüzden alıcı tarafta olmak, bakım görmek, hastalanmaya değer... neredeyse.
.SEULGI:
Bakımını reddeden, ihtiyacı olmadığına, kendini rahatsız etmemen gerektiğine yemin eden tip. Ama sevilmek onun en sevdiği şeydir, aynı zamanda ona gösterdiğiniz şefkatten de mutlu olur, onu kaşıkla beslemek veya ayak parmaklarını sıcak tutmak için sıcak su şişesini ısıtmak gibi küçük jestleri sever. Bu küçük şeyler onu önemsediğini gösterir ve ona "Ah, senin sevgi dolu dokunuşunla kısa sürede daha iyi olacağım!" gibi sevimsiz sözler söylemesini sağlar.
.JOY:
"Bu benim için son." Aşırı dramatik ama aynı zamanda kinci bir bebek daha; "O Wendy'ydi, beni hasta etti! Ver *öksürür* ver o telefonu bana, ona bağırmak zorundayım!” Hastayken, aklı net olana kadar yaptıklarınızı pek düşünmez. Ve sana tapacak ve günlerce sana sarılacak.
.YERI:
Bebek ya da zayıf olarak görülmesi durumunda yardım istemekten korkuyor. Siz (ve ablaları) istemenize gerek kalmadan, mendillerini ve sıcak içeceklerini getirerek onunla ilgilendiğiniz için çok memnun. Bu kadar genç yaşta imajına odaklanmaya alıştığı için, "Böyle göründüğüm için üzgünüm," diyecek. "Saçımı taramaya çalıştım ama ayakta duramayacak kadar zayıftım."
Ona sadece fiziksel olarak değil, aynı zamanda zihinsel olarak da baktığınızdan emin olun, aynı zamanda soğuk algınlığı nedeniyle pratik yapmadığında ona bir idol olarak kötü olmadığını hatırlatın. Sonsuza kadar minnettar olacak ve iyileştiğinde size kahve ya da bir ziyafet ısmarlayarak bunu gösterecek.
💗
Şu sıralar Wendy'ye düşmeyen var mı ya?
Çok güzel(ler)...
Sıradaki bölümü hangi grup istersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.