Sana ödevinde yardım ediyorlar:
YEJİ:
Şimdiye kadar ki en tatlı kız, sana yardım edebilmek için elinden gelenin en iyisini yapar. Bu konu anlatımı dinlemek anlamına gelse bile.
Eğer bir şeyleri gerçekten anlamadıysan, senin için soruyu çözecek. Ona yardım için sorduğunda, bunu gizlice seviyor.
Bu ona akıllıymış gibi hissettiriyor ve seninle ilgilenmeyi seviyor."Ne? Bebeğimin matematik problemleri için yardıma mı ihtiyacı var? Buraya gel, sarılman soruyu çözmem için yardımcı olacak."
🦚
LIA:
Lia'da anne havası var. Sana cevabı vermeden ne kadar yardım edebilirse edecek. Ne kadar sızlandığın önemli değil.
(Balık verme, balık tutmayı öğret gibi. Lia tam olarak bu)
Eğer ihtiyacın olursa, tüm gece boyunca sana öğretmek için uyanık kalacak."Sana cevabı vermeyeceğim Y/N, lütfen sızlanma, tekrar açıklıyorum, eğer bunu doğru anlarsan seni yarın dışarı çıkaracağım. Mızmızlanırken gerçekten tatlısın bu arada."
🦚
RYUJİN:
İçlerindeki en iyi öğretmen. Lia gibi sana cevapları söylemeyecek, yanında oturup tamamen çalışmanı sağlayacak.
Eğer seni yorgun veya motivasyonun düşümüş görürse ara vermeni sağlayacak.
Sen daha iyi hissedene kadar sana bebek gibi bakıp, iltifat edecek.
Biraz sert görünebilir ama ona minnettar olacaksın."Eğer sana cevapları verirsem, hiçbir şey öğrenemezsin! Senin yanında olmadığım zaman bu soruları nasıl çözeceksin?"
🦚
CHAERYEONG:
Tamam, sadece Chae'nin derin sesiyle sana bir şeyi açıkladığını düşün.
Sakince, sen anlayana kadar her bir detayı anlatırdı.
Eğer cevabını sormazsan sana söylemez. Chae, dinlemek için güzel bir sese sahip." Her şeyi anladın mı yoksa çok mu hızlı gidiyorum? Endişelenme, istediğin kadar anlatırım."
🦚
Çevirdiğim yerde, Yuna'nın tepkisi yoktu.
Umarım beğersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KPOP GIRL GROUP REACTİONS
Non-FictionKız grubu tepkileri az olduğu için çeviri yapıyorum. Çevirmemi istediğiniz grupları yazabilirsiniz.