G-IDLE

660 14 0
                                    

Yazar bölüm atmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar bölüm atmış...





Birlikte nasıl uyursunuz:

SOYEON:

Kaşık şeklinde,

Kolları etrafına sarılmışken, göğsü sırtına yaslanır. Parmaklarını, senin parmaklarınla, saçlarınla, bluzunla ve dudaklarınla oynamak için kullanır. Ona karşı kızardığını hissetmeyi sever, güvende hisseder ve seninde öyle hissettiğini bilir. Belindeki hakim tutuşunu gece boyunca asla gevşetmez, onun yanında olduğunu bilmesine ihtiyacı var.


🍬

MIYEON:

Karışık,

Vücudu senin yanında uzanır, elleri tamamen senin üzerinde. Avuç içlerinin belinde dolaşmasına izin verir, kıyafetinden tutup, seni kendine yakınlaştırır.
Bacakları seninkilere karışır, ve kolunu kaldırıp boynuna sardığında derin bir rahatlama içine girersiniz. Aynı yastıkta kafasını seninkinin hemen yanında yerleştirmeden önce seni yavaşça öper.

🍬

MİNNİE:

Sokularak,

Bir kolu yastığın üzerinde, kafana destek olurken seni yüzüne yaklaştırır. Boştaki kolu senin açıktaki kokunla oynarken, bedenini ona yaklaştırırsın ve burnunu boynuna sürtersin. Onun çenesi senin kafanda senin başın ise onun göğsünde dinlenir be birbirinizin nefes seslerinizi dinleyerek uyuyakalırsınız.

🍬

SOOJİN:

El ele tutuşarak,

Uykunu bölmek istemezdi, bunu çok önemserdi. Bu yüzden gece boyunca, elleri senin ellerini tutardı. Parmak uçlarına yumuşak öpücükler kondururdu.
Birbirinize gününüzün nasıl geçtiğini fısıldarken, saçlarınla oynar ve ellerinin ondan uzaklaşmasına izin vermez. Bir öpücükten sonra ışıklar kapanır ve ikinizde birbirinizin gitmesine izin vermezsiniz.

🍬

YUQI:

Yüz yüze,

Elleri senin ellerini arar ve baş parmağıyla elini ovuşturur. Ellerini seninkilerin yanına bırakmadan önce şakaklarına nazikçe bir öpücük kondurur. Daha fazla bakamayana kadar birbirinizin gözlerine bakarsınız. Göz kapaklarının heyecanla açılıp kapanmasını izlemeyi sever, ikinizde konudan sapana kadar yanaklarını öper.

🍬

SHUHUA:

Birlikte, sonra ayrı,

Kollarında olmadığı sürece rahatlayamaz, yavaşça aldığın nefes seslerin onu rahatlatır. Yavaşça uykuya daldığını farkettiğinde kolları senin bedeninden çözünür ve kendini çevirir. Onun sırtına yaslanmanın hissini sever. Önce sarılıp sonra çekilecek kadar rahat olur. Böylelikle ikiniz de rahat uyuyabilirsiniz. Senin varlığın ihtiyacı olan tek şey.

Bu kızlar çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kızlar çok güzel...

Sınır 5 oy

KPOP GIRL GROUP REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin