TWICE

733 14 1
                                    

Kötü bir gününde seni nasıl iyi hissettirirler:

NAYEON:

Nayeon, sizi kapıda karşıladığı an, gözlerindeki bakışı hemen fark ederdi.

Gülümsemeniz asla gözlerinize ulaşmadığından, her zamanki neşenizin yerini daha ciddi bir şey aldı.

Sizi koltuğa oturttuğunda hemen "Anne Modu"na geçer ve size bir fincan sıcak kakao yapmaya giderdi.

O kanepede sana sarılırken kadınının en sevdiği restorandan yemek siparişi verir

Gecenin sonunda, vücudun Nayeon'un kucağında ağırlaşmaya başladığında, teslimat kutuları sehpaya saçıldı, "Teşekkürler Jagi." Alnına bir öpücük kondururken gülümserdi, "Senin için bir şey, Y/N-ah."

💗

Jeongyeon:


Jeongyeon saatini kontrol ederken ayağını betona vurdu, işten çıkmak için geç kalmıştın. Bu tuhaftı çünkü her zaman gereğinden fazla kalmamayı alışkanlık haline getirdin.

Dağınık bedeniniz binadan çıkmadan önce beş dakika daha geçti ve kız arkadaşınız kötü bir gün geçirdiğinizi hemen anladı.

Dudaklarına bir öpücük kondurup iş yerinin dışındaki parka doğru yürümeye başladığında (tesadüfen ikinizin ilk randevunuzun olduğu parkta) bir şey söylemenize gerek yoktu.

Jeongyeon, bugün aklını rahatlatmak için antrenmandan ve diğer kızlar hakkında konuşuyordu, en sevdiğin dondurma tezgahını gördüğünde gözlerinin nasıl parladığını gördüğünde işini yaptığını biliyordu.

Jeong sana dondurmasından küçük kepçeler yedirirken sonunda yüzünde parlak bir gülümseme belirdi. "Sen harikasın Jeongie." Sesindeki samimiyet, kız arkadaşının yüzünü "iğrenme" ile buruşturdu. "Tatlı dilli." Ona doğru eğilirken sözlerine güldün. "Sadece senin için."

💗

Momo:

Telefondaki sesinden, bugünün zor olduğunu biliyordu ve sen eve vardığında biraz daha iyileştirmek istedi.

Böylece akşam yemeği için en sevdiğin yiyecekleri yapmaya karar verdi. Hatta sana Boo ile kendisinin şirin bir fotoğrafını göndererek, "Eve gelmeni bekleyemeyiz!"

Kapıyı açar açmaz Momo'nun yaptığı yemeklerin farklı kokularına kapıldınız, kız arkadaşınızın size sarılması ve Boo'nun ayaklarınızın etrafında dönmesiyle pati ve ayak sesleri size geldiğinde ruh haliniz hafifçe yükseldi.

Japon kız seni en sevdiğin yiyeceklerle dolu yemek masasına götürüyor. Kalbinizin şiştiğini hissettiğinizde yüzünüze bir gülümseme yayıldı, ona sıkıca sarıldığında onu bir öpücük için getirdi. "Teşekkür ederim, Momoring."


💗

Sana:


Eve girdiğinde kapının kapanma şeklinden Sana, tam olarak mutlu olmadığını söyleyebilirdi.

KPOP GIRL GROUP REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin