BLACKPINK

539 7 0
                                    

İyi okumalar,
Kafanızı karıştıran cümleler olursa açıklayabilirim.

S/O Wearing Revealing Clothes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S/O Wearing Revealing Clothes

🍷K I M  J I S O O

Jisoo, Blackpink'in biraz daha muhafazakar üyesi, bu yüzden ikiniz bir araya geldiğinizde, arkadaşlarınız bunu oldukça komik buldu. Bak şimdi, dışarı çıktığınızda her zaman en çılgın maceralara atılan ve en rastgele insanlarla tanışan sizdiniz.

Sonra seni Jisoo ile takılırken gördüklerinde senin uysal ve içine kapanık halini gördüler. Numara yaptığınızdan değil, sadece yüksek macera ve aşırılıkçı yaşam tarzınıza ihtiyaç duymadığınız için; arkadaşlarınızın dediği gibi 'evcilleşmekten' memnundunuz.

“Y/n hadi amannn!” İkiniz de davet edildiğiniz bekarlığa veda partilerinden birine hazırlanırken en iyi arkadaşınız sızlandı. Kirpiklerine rimel sürerken kendi kendine güldün. "Bir gece ve sonra Jisoo için mükemmel küçük y/n olmaya geri dönebilirsin."

Sen ona bakarken, o giyebileceğin en dar şeyi bulmak için dolabına baktı. Rahat kapüşonlular ve kot pantolonlar için parti eşyalarınızın çoğunu verdikten sonra hiçbir bırakmadan. Sınırlı seçeneklerini gözden geçirdikten birkaç dakika sonra, yüksek sesle nefesi kesildi. En iyi arkadaşın dolabından en sevdiğin parti elbisesini çıkardığında yattığın yerden fırladın.

Ona bakarken gözleriniz büyümüştü, sadece uyluklarınızın ortasına kadar uzanan, kadın ve erkeklerin her tarafınızdan salyalarını akıtan, bir dar elbiseydi. Aklında, onu diğer elbiselerinle birlikte atmıştın. "Bunu giymek zorundasın, y/n! Eski günlerin hatırına lütfen!”

Parçayı elinize aldınız, hala içine sığar mıydın emin değildin ama arkadaşınızı şımartmak için, elbiseyle birlikte kullandığınız uyumlu topuklu ve saç tokasını ararken elbiseyi giydiniz. yüksek bir at kuyruğu yaparak daha da fazla tenini ortaya çıkardın. Şaşırtıcı bir şekilde, elbise, sana tam olarak uyuyor. Aynada kendine bakarken kendi kendine sırıttın, dönerken bacağını tekmeleyen arkadaşın seni neşelendirdi.

Elbisenle birlikte ortam doğaçlama bir defileye dönüştü, sen ve arkadaşın gülerek ve farklı pozlar vererek, ön kapının açıldığını duymadınız.

"Y/n?" Dönüşün ortasında dondun. Jisoo'nun sana hayretle baktığını görmeden önce mahcup bir şekilde sırıttın. Bakışlarının altında kızardın, neredeyse fiziksel olarak küçülüyordun. Şarkıcı, dolabın yanına doğru yürüdü. “Yüksek topuklu ayakkabılar yerine bu gerdanlık ve yüksek çizmelerle daha da iyi görünecek, değil mi?” Kız arkadaşın, en iyi arkadaşının yanına yatağa bir dizi eşya atmadan önce sordu.

KPOP GIRL GROUP REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin