Medyadaki şarkıya bakmanızı tavsiye ederim💅🏻✨
Bakugou öylece yatakta yorgunluktan kendi kendine uyuya kalırken todoroki de salonda bir koltuğa oturmuş düşünüyordu.
Todoroki:( çokmu abarttım?..)
Todoroki:( bundan sonra bana karşı çıkacağını sanmıyorum)
Todoroki:( gerçi tek neden bana bağırması değildi)
Todoroki:( midoriya aptalı her zamanki gibi bakugounun dibinden ayrılmadı..sana böyle davranan birisine hâlâ nasıl anlayış gösterebilirsin ki?)
Todoroki:( her ne kadar kabul etmek istemesem de midoriyanın davranışları yüzünden bakugouya patladım..)
Todoroki bir an duraksayıp elini saçlarına doğru atıp karıştırdı ve söylenmeye başladı.
Todoroki: niye bunları düşünüyorum ki? Pişman falan mıyım?
Todoroki: ahh ona zarar vermek istemezken bunları yapmam çok saçma
Todoroki: kendim ile çelişmekten nefret ediyorum
Deyip ayağa kalktı ve bir merhem alıp tekrar odaya doğru adımladı ve kapıyı açıp bakugounun yanına doğru gitti.
Bakugounun üzerinden yavaşça yorganı çektiğinde bakugounun uyuduğunu gördü.
Todoroki: bakugou
Bakugou: hmmh..
Todoroki bakugounun yanına oturup ellerini bakugounun saçlarına doğru atıp söylenmeye başladı.
Todoroki: uyan biraz merhem getirdim onu süreceğim
Bakugou mırıldanmaya karışık söylenirken gözlerini hafifçe açtığında karşısında todorokiyi görmesi ile yerine sıçrayıp ondan biraz uzaklaştı.
Bakugou: b-bir s-saat doldu mu?..
Todoroki: onun için gelmedim
Deyip bakugouya yaklaştı ve omuzlarından tutup biraz kendine yaklaştırdı.
Bakugou:( y-yine ne yapacak?)
Todoroki merhemin kapağını açıp biraz eline döktü ve kırbaç yaralarında gezdirmeye başladı.
Bakugou: a-agh..
Todoroki: acıyor mu?
Bakugou birşey demeden onaylar bir biçimde başını salladı.
Todoroki: birazcık dayan yoksa bunlar iz kalabilir
Bakugou hiç bir tepki vermeden bitirmesini bekledi ve todoroki sürme işlemini bitirip ayağa kalktı ve birkaç giysi alıp tekrar onun yanına gitti.
Todoroki: kollarını kaldır
Bakugou: ...
Bakugou yine birşey söylemeden kollarını kaldırdı ve hemen ardındanda todoroki giysiyi bakugouya giydirip söylenmeye başladı.
Todoroki: yarın buradan gidiyoruz
Bakugou: ...
Todoroki: son kez onları görmek istiyor musun?..
Bakugou:( son kez?)
Bakugou: nereye gideceğiz
Todoroki: hm biraz uzak
Bakugou: hiç birini görmek istemiyorum...
Sfx; gözlerini kaçırır
Todoroki: hm..düşünmen için biraz daha zaman vereceğim fikrin değişirse bana söyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...