12. bölüm

10.3K 535 809
                                    

Bakugou todorokinin yanına geldiğinde todoroki yüzünde hafif bir sırıtış ile bakugouyu baştan aşağı süzmeye başladı.

Sfx; kızarır (bakugou)

Bakugou: n-ne var?

Todoroki bir şey demeden bakugou'ya biraz daha yaklaşıp belinden tuttu ve kendine doğru çekti.

Todoroki: hmm fazla ateşli görünüyorsun

Bakugou: ...

Todoroki elini bakugounun kalçasına doğru attığında arkadaki ponponu tuttu ve daha çok sırıttı.

Bakugou: e-eh bizimkileri son defa göreceğimi sanıyordum..?

Todoroki: um sonra da görebilirsin şu an halletmemiz gereken işler var hm?

Bakugou:( n-ne diye oramı sıkıyor!?)

Bakugou tam biraz geri çekilecekken todoroki onu iki bacağından tutup kucağına doğru aldı ve biraz yürüdükten sonra duvara doğru yasladı.

Bakugou: b-bekle sonra y-yapsak?

Todoroki: olmaz

Todoroki: hadi miyavlamaya başla~

Bakugou:( t-tavşan şeysi giydirip miyavlatmak mı delirmiş..!)

Bakugou: b-bu utanç verici

Todoroki: yine ceza almak istiyor musun?

Bakugou: h-hayır

Todoroki bakugounun boynuna doğru yaklaşıp dilini değdirdi ve ısırıp yalamaya başladı bir yandan da bakugounun bacaklarında olan elini kalçasına doğru atıp sıkmaya başladı.

Bakugou: ı-ıhg..b-bekle

Todoroki: bekliyorum..ama miyavlamanı

Bakugou:( ..b-bunu yapmak zorunda mıyım agh çok utanç verici!)

Bakugou: m-meow..tch

Todoroki: daha içten söyleyebilirsin..

Deyip boynu ile uğraşmayı bırakıp elini bakugounun göğüslerine atıp elbiseyi çıkarmaya başladı.

Bakugou: m-mmh..m-meow~

Todoroki: pfft güzel..

Deyip üstünü tamamen çıkarıldıktan sonra bakugounun göğüs uçlarına doğru eğilip dilini sürttü ve yalayıp emmeye başladı bir yandan da eli ile bakugounun aletini okşuyordu.

Bakugou: ı-ıgh..ngh

Todoroki: çoktan ıslanmış ve sertleşmiş..

Bakugou: d-duvar ıgh o-olmak zorunda mı..?

Todoroki: havuzdan sonra bu hiç birşey sayılır?

Bakugou: b-bu kadar mgh yeter g-garip hissediyorum d-dur..

Todoroki ona aldırış etmeden kendi fermuarını açtı ve aletini çıkardıktan sonra bakugounun deliğine doğru sürttü.

Bakugou bunun olması ile biraz titreyip todorokiyi ittirmeye çalıştı.

Bakugou: b-bekke ıgh en azından g-genişle-

Diyeceği sırada todoroki bakugounun içine hızlıca girip bakugouya duvarda gitgel yapmaya ve zıplatmaya başladı.

Bakugou: a-agh..! A-acıyor mh ıgh y-yavaşla..!

Todoroki bakugouya doğru baktığında yüzünde sersemlemiş ve kızarmış bir ifade olduğunu gördü.

Todoroki: gerçekten yavaşlamamı istiyor musun aşırı zevke gelmiş gibi duruyorsun

Sfx: gülümser

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin