Bakugou ağlamaya devam ederken todoroki ifadesiz bir şekilde bir süre onları izledi ve hemen ardından yanlarına doğru adımlayıp söylenmeye başladı.
Todoroki: ağlama faslın bittiyse onu gömeceğim?
Bakugou: ...
Bakugou kulağını midoiyanın göğsüne doğru koyduğunda kalbinin hâlâ attığını fark etmesi ile titrek bir sesle söylenmeye başladı.
Bakugou: h-hala hık yaşıyor yalvarıyorum h-hastaneye gidelim
Todoroki: bir iki dakikaya ölür hm?
Deyip midoriyaya doğru eğildi ve onu kucağına alıp kapıya doğru ilerledi.
Todoroki kapıyı açıp bahçeye doğru indiği sırada bakugounun gelecek cesareti bile yoktu ve öylece odada bekledi.
Todoroki bahçeye geldiğinde önceden kazmış olduğu çukura doğru baktı ve midoriyayı yere doğru çukurun hemen önüne koyup ayağı ile üzerine doğru bastırdı.
Todoroki: o sinir bozucu sesini duymamak biraz üzücü
Todoroki: ..yinede sana yaptıklarımdan sonra bu kadar saf olup teklifimi kabul etmeni beklemezdim
Todoroki: daha da önemlisi bakugou birkaç gün boyunca benimle konuşmayacak..mutlu musun?
Deyip onu ayağı ile biraz daha ittirip çukura doğru düşürdü ve eline küreği alıp toprağı yavaş yavaş üzerine doğru yığmaya başladı.
En sonunda bu işlemi bitirdiğinde tekrar eve girip elini yıkadı ve odasındaki kan lekelerini temizlemek için odasına doğru adımladı.
Odasına girdiğinde hâlâ yerde oturup öylece bekleyen bakugouyu gördü henüz olayı atlatamamış gibiydi.
Todoroki: hadi üstünü değiştirip bir duş al buraları temizleyeceğim
Bakugoudan ses gelmediği sırada todoroki onun yanına gidip kucağına alıp yatağa doğru bıraktı ve kan lekelerini temizlemeye başladı.
Todoroki: senin evde olmadığın bir zaman yapmalıydım sanırım...
Todoroki temizlemeye devam ettiği sırada bakugou ayağa kalkıp odadan çıktı ve başka bir odaya girip yatağa doğru serildi.
Bakugou:( doğru düzgün düşünemiyorum..)
Bakugou:( birisini öldürmek bu kadar kolay olmamalı)
Bakugou:( sikeyim.. yine hiç birşey yapmadım)
Gözleri şişmiş olan bakugou bir süre öylece duvarı seyretti hayattan hiç bir tad almıyordu şu kısacık zamanda bu kadar yorulacağını hiç düşünmezdi.
Bakugou üzerindeki yorgana biraz daha sarılıp gözlerini sıkıca kapadı ve olanları unutup sadece uyumaya çalıştı.
Todoroki en sonunda her yeri temizledikten sonra odalara bakındı ve bakugounun bir odada uyuduğunu gördü ve bir süre onu izleyip ardından kendiside odasına doğru ilerleyip yatağın içine girdi.
Todoroki:( sadece biraz zamana ihtiyacı var eminim yakında unutur)
Sabah olunca:
Todoroki alarmı ile gözlerini hafifçe araladığında gözüne çarpan ışık yüzünden tek gözünü kapatarak etrafa bakındı.
Todoroki: köpeğim olmadan uyanmak kötü..
Ayağa kalkıp ifadesiz bir surat ile banyoya ilerleyip elini yüzünü yıkadı ve bakugounun yattığı odaya adımlayıp kapı eşiğine doğru yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Lãng mạnbu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...