18. bölüm

7.9K 368 816
                                    

Bir süre sonra:

Bakugou yatakta gözlerini hafiften açtığında karşısında bir sandalyede oturan todorokiyi ve hemen yanında olan bir adamı gördü.

Todoroki: sen gidebilirsin gerisi ile ben ilgilenirim..

Xxx: emin misin? Yaran hâlâ kötü

Todoroki: evet git

Adam dışarı çıkarken todoroki donuk gözler ile bakugouya bakmaya başladı.

Todoroki: tahminen ne zaman akıllanırsın?

Bakugou: ...

Todoroki: güzel..cezan 1'di 2'ye çıktı

Todoroki: ama şanslısın ki şu anda olmaz

Todoroki: omzumun iyileştiği zamana kadar kendini hazırlasan iyi edersin

Deyip ayağa kalktı ve giderken söylenmeye başladı.

Todoroki: bunu tekrar yapacak cesaretin olmayacak kadar sana işkence edeceğim

Deyip odadan çıktı ve bakugouyu odada yanlız bıraktı o sırada bakugou bir yenilginin daha altında düşünmeye başladı.

Bakugou: yine olmadı..

Bakugou: ve şimdi 2 ceza

Bakugou: kaç kere denersem deneyeyim olmadı ve olmayacakta..

Bakugou: artık dayanamıyorum...

Deyip ayağa kalktı ve banyoya doğru ilerledi banyonun kapısını açıp aynanın karşısına geçip önce yüzüne doğru baktı.

Bakugou: üzgünüm.. işkence daha çok canımı yakıyor

Deyip eline geçirdiği her hangi birşeyi aynaya doğru fırlattı ve ayna büyük bir gürültü ile parçalandığı sırada eline bir cam parçası aldı.

Todoroki o ses ile biraz irkildiği sırada banyodan geldiğini anladı ve hızlı adımlar ile banyoya doğru ilerledi.

Banyoya girdiği sırada gözleri fal taşı gibi açılmıştı aynanın kırık olduğunu ve bakugounun bileğinin kesik olduğunu gördüğü sırada hemen ona doğru hızlıca adımladı ama bakugou geri çekildi.

Todoroki: ne yapıyorsun aklını mı kaçırdın!?

Bakugou: rahatça ölmeme izin ver!

Todoroki bakugounun kollarından tutup onu biraz kendine yaklaştırdığı sırada bakugou kendini çekiştirmeye başladı.

Bakugou: bırak beni!

Todoroki onu bırakıp hemen bir havlu aldığı sırada çoktan her yeri kan kaplamıştı.

Todoroki acele ile bakugouyu kolundan tutup kanayan bileğini sardı o sırada bakugou hâlâ çırpınmaya devam ediyordu.

Bakugou: bırak dedim sana!!

Todoroki: hareket etme!

Deyip onu banyoda yere doğru düşürüp üzerine geçti ve iki elini yere sabitleyip hareket edemez hale getirdi.

Bakugou: neden anlamıyorsun artık bunlara katlanamıyorum ölmek istiyorum!!

Todoroki ne yapacağını şaşırmış bir şekilde ona bakarken bakugou bileklerini hareket ettirmeye ve elinden kurtulmaya çalışıyordu.

Todoroki: lütfen hareket etme!

Bakugou: bırak agh!

Todoroki: ceza filan vermeyeceğim lütfen hareketsiz kal!!

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin