Sabah olunca;Bakugou sabaha kadar neredeyse hiç uyumamıştı sadece bu zincirlerden nasıl kurtulacağını düşünüyordu.
Todoroki salona girdiğin de yüzünde hafif bir sırıtış oluştu bakugounun çaresiz halini görmek onu bir nebzi eğlendiriyor gibiydi.
Bakugou ona sinirli gözler ile bakarken todoroki bakugounun yanına yaklaştı ve önünde diz çöküp elini bakugounun saçlarına attı.
O sırada bakugou kafasını çekerken todoroki bakugounun yüzünü tutup kendine çekti
Todoroki: sahibine karşı gelme derim
Bakugou: siktir git
Todoroki: dün ne olduğunu unuttun mu?
Todoroki: aynı şeyin olmasını istemiyorsam ne dediysem yapacaksın ve sana ne yaptıysam sesini çıkartmıcaksın
Bakuogu: senin kölen falan değilim bu yaptığın bir suç!
Todoroki: kölem değil ama köpeğimsin ve bir köpek gibi davranmalısın
Todoroki mutfağa geçti ve kahvaltısını hazırlayıp masaya oturdu o sırada bakugouya bakıp eline bir kap ve paket alıp bakugounun yanına gitti.
Elindeki kabı bakugounun önüne koyup paketteki şeyi kaba boşaltmaya başladı. Bakugou anlamaz bir ifadeyle ona bakarken paketteki herşey bitince yerinden kalkıp tekrar masasına gitti.
Todoroki: afiyet olsun
Bakugou önündeki köpek mamasına bakarken kızgınlıktan gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve elinin tersiyle kabı bir tarafa fırlattı.
Bakugou: dalga mı geçiyorsun lan!
Todoroki: ben sana konuş dedim mi
Todorki: yazık hem bugün aç kalacaksın hemde o döktüğün şeyleri temizlemek zorundasın
Bakugou sinirle yerinden fırlayıp mutfağa doğru gitti ve birden todorokinin üstüne atladı todoroki birden şaşırsada bakugou onu yumruklamaya başladı.
Todoroki iki elinden de tutup onu bir tarafa attıktan sonra cebinden çıkardığı bir kumandaya basıverdı.
Bakugou yerinde kıvranmaya başlayınca boynundaki yoğunca acıdan elini boynuna attı ve eline gelen bir tasma ile neye uğradığını şaşırdı.
Bakugou: bu ne ara boynuma geldi!
Bakugou hâlâ kıvranırken bir yandan da acı dolu sesler çıkarıyordu.
Bakugou: d-durdur şunu!!
Todoroki: sen akıllanana kadar olmaz
Bakugou:( acıtıyor lanet olsun)
Todoroki: ne demen gerektiğini biliyorsun
Bakugou: ö-özür dilerim
Todoroki: demen gereken şey bu değil
Bakugou: l-lanet olsun ne demeliyim!!
Todoroki: kendin bul
Bakugounun gözleri yavaşça yere doğru kayarken hâlâ titriyordu boynunda duran eli yavaşça aşşağı doğru düştü ve ardından hemen sonra bedeni yerle buluştu.
Yavaşça gözleri kapanırken todoroki ona endişeli bir ifadeyle bakıyordu şaşkınlığını üzerinden atıp kumandayı durdurduğunda bakugou çoktan bilincini yitirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)
Romancebu hikayede piç ve oç bakugouyu yerden yere vurcaz( tabiki şaka şöyleki uke yapcam ama benden çekmediği kalmıcak zorlamalı herşeyi daha çok seviyorem, piskopat bne) kızgın bakugou gidicek kızgın ve utangaç bakugou gelcek( çok bişi değişmedi ama deği...