27. bölüm

5.7K 299 931
                                    

Bakugou todorokiyi gördüğünde biraz gerildi ve kekeleyerek söylenmeye başladı.

Bakugou: b-biraz hava almak için çıkmıştım..

Todoroki: hmm

Deyip onun yanına yaklaşıp elini beline doğru atıp konuşmaya başladı.

Todoroki: neden bu kadar gerildin?

Todoroki: ayrıca evin içinde de hava var diye biliyorum yanılıyor muyum?

Bakugou başını iki yana hayır biçiminde salladığında gözlerini kaçırdı ve daha da gerilmeye başladı.

Bakugou:( kapıyı bile açmamalıydım..en başa dönmekten korkuyorum..)

Todoroki onun bu hali karşısında elini onun çenesine doğru atıp biraz yukarı kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı.

Todoroki: bu kadar gerilmene gerek yok bu sefer sözümü tutacağım~

Deyip yanağından öptü ve kapıya doğru ilerledi.

Bakugou rahatlamış bir ifade ile nefes verirken todoroki kapıyı örtüp yerdeki marketten aldığı torbaları eline aldı ve mutfağa doğru ilerledi.

Bakugou: alışveriş yapmış gibisin?

Todoroki: hı hı

Todoroki: iyi uyudun mu?

Bakugou: evet ama saat bayağı geç olmuş.. sanırım bu gece  uyuyamayacağım

Todoroki: iyi..film izleyebiliriz

Bakugou: yorgun değil misin?

Todoroki: sorun değil~

Bir süre sonra todoroki mutfaktan çıktığında bakugouyu üzerini yorgan ile sarmış oturur bir pozisyonda olduğunu gördü ve onun yanına doğru adımladı.

Todoroki: üşüyor musun?

Bakugou: hayır normalde de hep böyle yaparım

Deyip yorganın sarılmış olan bir tarafını açtı ve boşluk olacak derecede yer bıraktı.

Bakugou: gelmek ister misin?

Todoroki: ...

Todoroki bir açtığı yere birde bakugouya bakarken bir süre sonra hafiften kızarmak ile karışık gülümsedi ve bakugounun yanına doğru geçip ikisini aynı yorgan altına aldı.

Todoroki: izlemek istediğin her hangi birşey varmı?

Bakugou:( normalde aksiyon derdim ama tch..)

Bakugou: romantik..

Todoroki şaşkınlık ile bakugouya doğru dönerken bakugou TV ekranına bakmaya devam ediyordu.

Todoroki: oh..peki

Todoroki:( bakugouya birşeyler olmuş gibi..bu biraz garip)

Her hangi romantik bir film açıp izlemeye başladıkları sırada bakugou sıkıldığını belli etmemek için ekrana pür dikkat bakıyordu ama arada sırada gözü başka yerlere kayıyordu.

Bakugou:( romantizm ne saçma şey poff..)

Todorokinin de böyle şeylerden pek haz aldığı söylenemezdi ve oda ara sıra bakugouya doğru bakıp bir süre onu izliyordu.

Todoroki:( bu görsel filmden daha iyi..)

Bakugou sıkıntıdan en sonunda başını todorokinin omzuna doğru yaslaması ile todoroki biraz gerilip bakugouya doğru baktı.

TODOBAKU ( YAOİ FAN KİTABI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin